Owh da's handig....NOT.... Bugger! Heb het ook al regelmatig gehad, dat ik (als esmay's nachts komt) het water in het flesje doe en er dan meteen de poeder in gooi..... Ook niet handig, want dat lost natuurlijk niet op...
Ja Daphne! We zijn nieuwsgierig! @Maria; Vroeg het al eerder, maar je hebt denk ik niet teruggelezen... Hoe gaat het met je studie? Kom je er een beetje aan toe nu?
zo.. na 29(!) pagina´s bijlezen.. Sanadome.. sorry is niet echt mijn ding.. ik pas dus.. werk van partner.. Patrick is chemisch analist bed verschonen. ligt er een beetje aan.. de hydrofiele luier aan het hoofdeind soms elke dag, soms om de dag maar niet langer. Lakentje varieert van iedere week tot maximaal 2 weken zitten/liggen/rollen.. Mika kan ook al rechtop zitten mits ik zijn rugje ondersteun. Zijn hoofdje kan hij al goed stilhouden. Hij laat zich ook erg graag optrekken tot zit. Met grote ogen kijkt ie om zich heen haha.. als ik hem op de buik leg doet hij zijn hoofd soms erg hoog en als ie dan opzij gaat dan hup.. op de zij haha.. voeding.. ik ga op zin vroegst eind februari/begin maart wat groentehapjes proberen. Mijn gevoel zegt dat hij nu nog alleen fles moet..vooral nu met die uitslag/eczeem.. voorlopig vind ik het wel even goed zo. Hoe werkt dat eigenlijk met rijstebloem? Doe je dan een schepje bij de voeding of zo? slapen.. Mika dut meestal eind van de middag rond 5 uur in, vaak krijgt hij dan de fles. Daarna maak ik hem tussen 22 en 23 uur wakker en slaapt hij door tot 6 à 7 uur en is meneer weer wakker tot 5 uur met 1 à twee keer een uurtje (of 2) slaap tussendoor. weer op geboortedag.. het schijnt prachtweer geweest te zijn haha.. Melanie weet het vast nog wel hihi hyves, kan er hier ook de hele dag al niet op.. Char.. chips helemaal vergeten.. vind dat altijd wel leuk. Ben een keer naar een uitzending geweest.. blijft vaag hoor.. ik heb net wie is de mol gekeken.. ben er echt aan verslaafd.. mijn vaste donderdagavondprogramma haha.. kijken hier meer mensen widm? Esther.. heksen op kantoor? haha.. wanneer was je eigenlijk eerst van plan om weer te gaan beginnen? en voor hoeveel dagen? Hoe gaat het nu met Vincent na zijn prikjes? wow hij is in ieder geval goed gegroeid! hij weegt 1 kilo meer dan Mika bij dezelfde lengte haha.. lang leve BV! Ilse, gefeliciteerd met je nieuwe bolide! en jouw schoonmoeder klinkt als een gezellig mens! als ik soms die andere verhalen hier lees.. helaas kan ik er niet meer over meepraten.. maar vind mijn mamsje ook een schatje hihi Dees, gefeliciteerd met Quinn zijn 12 weken! je was er wel lekker vroeg bij he vanochtend.. Vind je het trouwens niet vreselijk lastig dat je geen auto hebt? hebben jullie ook allebei geen rijbewijs? Maar jullie gaan ook best langs elkaar heen leven of niet? als jullie allebei van die wisselende werktijden hebben.. of waren jullie dit al gewend? Werkte je ook die diensten al voor de zwangerschap? Pfff 13 maart dat duurt nog wel lang zeg voordat je daar terecht kan.. Debby, Ryan alweer 3 maanden.. pff waar blijft de tijd he.. zit je er een beetje doorheen.. take care! hopelijk lacht Ryan je morgen tegemoet! aaah wat sneu van Ryan.. heb je lactulosesiroop al eens geprobeerd? helpt/hielp prima bij Mika! Peetje, nou volgens mij heb je Jons wel goed aan het denken gezet! Hopelijk zie je hem snel weer en kunnen jullie weer op één lijn komen! Leuke foto van Martijn trouwens!! en die kat erbij.. lief!! Roelie, oef.. Jens is wel een vroege vogel zeg! pfff.. kom je wel een beetje aan je slaap toe? zie dat een bericht van je is aangepast door Elmo.. ben toch wel heel nieuwsgierig nu, of moet ik dan een andere topic gaan lezen? sorry nu ff geen puf voor.. Wencke, hmmm.. Afghanistan.. lijkt me niets.. hoe sta jij er tegenover? Hoe lang zou hij eventueel moeten blijven? Melanie, fijn dat de cursus goed bevallen is! hoe vaak gaan jullie daar heen? hoe gaat het nu met zefanja? nog erg blauw geworden? sterkte ermee! Stasia, wat voor oefeningen heb je meegekregen? laten we hopen dat het helpt! Maria.. tintelingen in de buik?? verliefd op je meissie? hihi Melina, hoe was je eerste werkdag? Daphne, ow ja.. dat ene.. vertel.. vertel.. hoe gaat het met je oog inmiddels? volgens mij missen we ook wel een paar dames al een tijdje of niet? Jolger, Hope, Morrighan, Natasja? mis ik nog iemand? stelletje kletstantes.. mij op het laatst nog extra laten lezen ook.. grrrr Zo.. een uur later pfff... heb ik iedereen gehad? Dan ga ik nu slaaaaapen (hopelijk) en ow ja.. morgen begint de veiling voor het RmcD huis!!!
Oog is nog steeds rood... wel minder pijnlijk, maar ik merk dat ik zo aan het eind van de dag niet meer zo goed kan lezen en hij weer zeer begint te doen.. en mijn andere oog moet steeds alles opvangen, dus die is ook erg moe. ..dus ga weer afsluiten.. is toch ook al bedtijd.. Truste!
Zo spannend is het niet hoor.. het is alleen dat als degenen die erachter zitten het weten dat het dan misschien allemaal in de soep kan lopen.. tis een beetje een machtsspelletje zeg maar.. en nu heb ik al genoeg gezegd
gwen, toen mika geboren werd scheen de zon in berlijn, daar was ik toen, ik ben zonder jas gaan wandelen en het was een mooie dag
jeetje ben er ff 2 uurtjes niet moet gelijk 8 pagina's doorworstelen Ik had het ook gehoord van Peter R de Vries. Hmmm zondag maar ff kijken dan. Ow dat ene (was ik alweer helemaal vergeten) Maarre wanneer gaat de kogel door de kerk dan? Gwen: Ik moet hem 4 keer per dag op zijn rug leggen en dan zijn beentjes de ene kant uit en dan weer de andere kant. Ondertussen moet ik hem stimuleren mij aan te blijven kijken zodat hij zijn nekspiertjes traint. Verder moet ik hem recht verschonen e.d. zodat hij mij recht aan kijkt, Zo moet ik hem ook de fles geven. Dus pootjes op tafel en hij op mijn benen. Verder nog klappen in de handjes (dat liedje) om zijn armpjes en beentjes soepel te krijgen want hij is vrij stijf. Nu maar hopen dat het allemaal gaat werken. Nou, ik ga er een de fles geven en dan lekker naar bed. Tot morgen.
Nou de planning was om zo terug te komen, mar dat liep even anders. Quinn kreeg weer een enorme huilbui. Heb hem lekker onder de douche mee genomen, piet had hem pver genomen en hij ging weer helemaal over de rooie, dikke tranen stik overstuur! Ik snel aangekleed, Quinn over genomen piet een flesje gemaakt, Quinn lekker bij me genomen, flesje erin en halverwege was meneer helemaal weg Net wel even op bed gehuild maar nu.............. Gwem: he langs elkaar heen leven valt wel mee eigelijk, de avond dienst door de week duurd tot officieel 10 uur, maar ben meestal wel om 9 uur thuis en in het weekend duurd de dienst vanaf 1 tot 8, maar kan ook wel eerder thuis zijn. Zo hebben we ook geen tijd om ruzie te maken Maar dit doe ik al een jaar dus we zijn er wel aangewend. Het geen auto hebben, tja ben ook niet anders gewend, zou soms wel heeeel makkelijk zijn, maar ja is niet anders, wij hebben bijde nooit de echt de mogelijkheid gehad om ons rijbewijs te halen. Ik was op mijn 16 de al de deur uit en zat nog op school en piet was ook al zoiets de deur uit en werkte dan wel, maar was lang leve de lol. Dus ja.....maar binnenkort gaat Piet het weer oppakken om zijn rijbewijs te halen. Hips wilde even kort reageren, poging mislukt