Oh, ik dacht 'even' bij te lezen wat jullie sinds mijn laatste berichtje van gisteren (eergisteren inmiddels) hebben geschreven. Hoe naïef kan ik zijn... Dat gaat nachtwerk worden... niet dus! Ik ga morgenochtend een poging wagen en anders spring ik er vanaf daar wel in. Het is me nu echt te veel. Welterusten allemaal (maar waarschijnlijk liggen de meeste novembermama's nu al op 1 oor )!
Moggel Pfffffff dat was even flink vroeg zeg, meneer had zich weer eens kunnen los wurmen, gevolg hij was wakker om 4 uur en wilde eten. Gaaaaaaaaap Hij ligt nu weer in bedje, nog wel wakker, straks doe ik het licht bij hem uit en dan hopelijk kan ik ook nog wat urtjes mee pikken Vandaag wel afgesproken met mn schoonzus, hopelijk komt ze nu wel opddagen. Ook vandaag maar weer een poging te doen om naar de kapper tegaan, zit werkelijk geen model meer in, maar ja mag ook wel was toen ik nog zwanger was van Quinn voor het laatste geweest en ik was toen denk ik zo 35 a 36 weken zwanger dus zo 15 a 16 weken geleden. We zullen het wel zien of ze er nog at van kunnen maken
best grappig om ze in de lucht te praten Quinn slaapt, en de katten kijken me ook zo aan wat doe je hier