November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ja hoor, leuk :) :)

    enne hier ook nog raar gevoel dat de buik plat is...enne nu ineens het besef dat dit de laatste keer was,want wij willen nu geen kids meer ;)
    Dus geniet ik nu volop van Yaeda omdat alles de laatste keer zal zijn dat ik dat meemaak.

    Hier was die van de hielprik ook niet zo snugger, omdat Yaeda's naam met een J geschreven was en niet met een Y :(
     
  2. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn om te horen dat alles goed gaat! En ik denk dat iedereen minder tijd heeft voor het forum, dat geeft ook niets natuurlijk! Veel plezier met het sinterklaasfeest!
     
  3. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Welkom Iloon!

    Melanie, ook hier een (kraam)traantje om je afscheidsberichtje. Ik heb nog steeds last van het lege buiksyndroom en nu is het helemaal definitief einde zwangerschap.

    Maar gelukkig ook "hallo mama" :D Ik deel het gevoel van Debby: Vincent is alweer ruim 3 weken en ik begin nu echt pas te genieten. De BV gaat steeds beter en we beginnen tot rust te komen. De eerste tijd hebben we ook wel genoten, maar daarnaast ook zorgen gehad over de voeding, de groei en gezeik met de visite. Dat drukt helaas toch een stempel(tje) op de eerste tijd.
     
  4. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad Esther, je geniet wel, maar het drukt toch wel een stempel! Maar gelukkig gaat bjij jullie ook alles steeds beter!
     
  5. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Valt me net trouwens pas op dat jij ons "oude" topic ook hebt geopend :)
     
  6. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Dank je wel Barbintje :)
     
  7. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is heel slecht weer, en toch is het hier heel rustig...nou ja...misschien kan niet iedereen ons al vinden?! En anders slaapt iedereen?! Of...misschien druk met de baby's?!
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die bovenste laag buik trekt langzaam weg :)
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    slecht weer en ik moet nu naar amsterdam bah ik haat hem om met dit weer te rijden :rolleyes:
     
  10. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat ga je doen in Amsterdam? Iets gezelligs?
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    langs me opa en oma en ik heb niet echt zin eigenlijk maja ze zijn oud en hebben alleen mij dus dan ga je..

    vind het wel jammer om 1 uur te rijden voor een half uurtje daar en dan weer een uur terug.

    maar om naar me zus te gaan heb ik ook geen zin in hahaha ik weet t ook ff niet, heb zin maar toch ook weer niet ken je het?
     
  12. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah, ja dat ken ik! Nou vaak is het zo als je er een keer bent, dan is het wel gezellig! En gaat Chris ook mee? Of ga je alleen?
     
  13. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee chris kwam om 11 uur thuis haha die snurkt!

    nee het is niet gezellig, me opa is een zeikerd en me oma is verlamd en kan niet meer praten dus je zit een half uur voor je uit te staren en gaat weer weg
     
  14. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maar goed moet nu weg, fijne zondag. ik ben er straks weer rond 7 uur ofzo
     
  15. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij ook fijne zondag! Doeg!
     
  16. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Welkom Iloon :D

    Ik zal me dan ook nog maar weer eens voorstellen:
    Mijn naam is Linda 29 jaar, mijn vriend heet Remco 28 jaar en op 3 november is Reese geboren (met 39w2d)

    Peetje: inderdaad wat een muts van die hielprik

    Gwen: hoop dat het snel weer beter met je gaat. Maar je zegt het goed: het is voor een goed doel ;)

    Hier ook geen last van het lege buik syndroom, wel van het buik-in-de-weg-zit syndroom
    (dwz dat ik mijn oude broeken nog niet dicht krijg haha 8) )
     
  17. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    We zijn er allemaal, gezellie.
    Heb geen last van lege buik syndroom. Nog wel van kraamtraantjes, vooral als Rob een in mijn ogen misplaatste opmerking maakt.

    Leuk nieuws:
    mijn collega is vanmorgen bevallen van een dohchter, op de uitgerekende datum!
    Ze heeft 9 mnd gedacht dat ze een zoon zou krijgen, en volgens mij had ze zich daar ook een beetje op ingesteld. Ik hoop niet dat ze 'baalt' ofzo.
     
  18. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ow, lijkt me toch wel schrikken als je denkt dat het een zoon word en het is een dochter :)
    Wel cool om op de uitgerekende datum te bevallen
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maar ze wisten het geslacht niet hoor!
    Ze dachten allebei heel sterk dat het een jongen zou worden (ofja, hoopten).

    Blondie hoe was je avondje zonder Reese?
     
  20. Lo dan, aan de andere kant :) Vroeg het net al op het zwangertopic, zal ik vragen of er een slotje op komt? Want ze gaan niet elke keer kijken denk ik of iedereen al bevallen is ...
     

Deel Deze Pagina