Esther ik heb je een pb gestuurd. Vind het ook jammer dat het voor mij te ver is. Jammer, maar veel plezier hoor meiden. Morrighan, hier trouwens wel dat lekken, als ik de ene kant geef dan gaat de andere ook lopen. Vooral als er wat langer tussen de voedingen zit.
hahaha Indigo, hier ook zo'n pieper en kreuner met het voeden. Even stilletjes in het openbaar voeden is er niet bij! Fijn dat je jezelf weer aan het worden bent, meis!
ha Indigo, wat lekker dat je je steeds lekkerder gaat voelen! Super! Even heerlijk wandelen zal dan inderdaad een genot zijn. En wat een plaatje van een meisje, ook al met zo'n gaaf koppie volgens mij, lief hoor. En wat hebben jullie een leuk kaartje gemaakt zeg, nog bedankt daarvoor, lekker kleurrijk en vrolijk. De babyfuif in het verre zuiden zal alleen toch net iets te ver zijn
Ben net even op 'oefenuitje' geweest met Wim en Hester. Pffff wat een gedoe zeg, met maxicosi en wagen. Ben er toch nog steeds niet helemaal achter hoe de wagen nou handig inklapt. Hij paste iig achterin de nieuwe auto, dat was het belangrijkste! Helaas plensde het toen we het cafe uitkwamen. Dus toen kwam ik er achter dat het toch wel supersuf is dat de tas onder de wagen over de grond sleept als je hem inklapt, die schepte lekker even wat modder. Zucht.... Ik zal die vriend van mij - die ontwerpt bij Bugaboo en mij de wagen heeft gegeven - er toch eens op aanspreken....
Mijn broertje had Juffrouw Ooievaar al maanden geleden geritseld bij de AH, dat vond ik zo ontzettend attent van hem, vooruit denkend aan de geboorte van zijn nichtje. Echt heel erg 'on-broertjes', haha!
Over inklappen van de kinderwagen gesproken: ik heb sinds vanmiddag een gigantisch blauw-paars ei op m'n scheen... GRRR. Iedereen bedankt voor de geboortekaartjes trouwens! Ik heb de onze nog steeds niet gescand . Ik heb me vanochtend ingeschreven bij de sportschool . Beetje ambitieus wel, maar ik heb echt zin om weer wat te doen. Ik voel me heel goed, hopelijk is dat na de eerste keer sporten (maandag ) nog steeds zo. Over de meeting: lijkt me superleuk, maar het is voor ons echt iets te ver weg... Thije is een maand!
niks ernstigs gelukkig, het kan maanden duren voor de hematoom helemaal weg is, waarschijnlijk is het vocht/ bloed gaan verschuiven. Ik ben helemaal kapot, dus duik mijn bedje in. tot morgen iedereen!
Hey meiden, Even snel een hallo van mijn kant, heb een drukke dag gehad en ben nu doodmoe, heb mezelf bedruipt en een mooie leren jas gekocht (dus ik ga niet te duur eten in Hotel NY, LOL). vanmorgen voor het eerst in 4 weken weer eens gezellig gehad met mijn hubbie , hihim, vloeien is nl. helemal over.. ! Ik ga morgen uitgebreid reageren! xxx van mij P.s. de 20e om half 1 doen?
*inbraak* Hallo dames, Ik wou eens even checken hoe het er bij jullie voor stond (aangezien wij er bij de oktobermama's nogal lang over gedaan hebben om allemaal te bevallen (ik was zelf de laatste op 14 november :-S terwijl ik op 24 oktober uitgerekend was)). Tot mijn verbazing blijkt iedereen al ruimschoots te zijn bevallen bij jullie! Goed werk, en heel veel geluk allemaal met jullie baby's! Groetjes Maris *uitbraak*
Gelukkig maar dat het niets ernstigs is.Toch goed dat je naar de huisartsenpost bent gegaan. Nu ben je in ieder geval gerust gesteld en kun je dus ook rustig gaan slapen.
hoi hoi hoi ik ben er heel ff, het is me te veel om dit allemaal bij te lezen,..... ik wou alleen ff vlug wat van me laten horen,.. het gaat hier allemaal hardstikke goed, met de kleine ook alles prima, ik heb een heerlijke , drukke, kraamtijd,..ik word heerlijk verwend,.... maar uh tja, kom nergens anders meer aan toe,.. vandaag zijn we voor het eerst naar buiten geweest,..... de kraamhulp was er voor het laatst, een geweldig mens, en ze heeft mij alles uit handen genomen,..toppie dezer dagen nog vistes en dan gaan we weer richting het "normale leven " nou ik zou zeggen, truste voor straks en een hele fijne dag morgen groetjesssssssssssssssssssss ps ik kom snel weer eens langs, om bij te lezen en te reageren,.........
Wencke, Thije is al 1 maand vandaag - wat gaat de tijd toch snel! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Net als jij heb ik veel zin in een meeting, maar is Rotterdam voor ons te ver w eg. Jij woont toch in Zwolle? Ik in Apeldoorn - dat is maar een half uur reizen, als ik me niet vergis. Als je zin hebt in een mini-meet in de regio Zwolle-Apeldoorn (bijvoorbeeld in Deventer), hou ik me van harte aanbevolen. De dames uit de omgeving Almelo, Amersfoort en Putten zouden dan evt. ook kunnen komen. En alle andere novembermama's zijn natuurlijk ook van harte welkom - maar ik bedoel dat de genoemde plaatsen ook niet zo ver van Apeldoorn liggen. Aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer, zou ik graag willen afspreken op een locatie in de buurt van een treinstation of in mijn eigen woonplaats. Laat maar weten of je daar zin in hebt.