zo.. gezellig in je eentje Dees? hier ook alweer vroeg dag.. volgens mij is Mika de enige die écht wakker is hier haha..
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer even. Erg druk met solliciteren maar het heeft nog niet echt mogen baten. Vandaag zou eigenlijk mijn officiele werkdag zijn, maar moet je wel werk hebben Ik heb eigenlijk wel werk maar dat is op oproepbasis eigenlijk zou ik vanmorgen al in amersfoort zijn. Helaas ging de opdracht op het laatste moment niet door. Ik ga nu tijdelijk werken als runner voor benzinepompen houdt in dat ik bij diverse stations kan gaan invallen door de regio utrecht/amersfoort/gedeelte brabant/en gelderland natuurlijk. Fayenne is vandaag voor het eerst naar de KDV en ik mis haar nu al. Gelukkig ga ik haar om half 1 weer ophalen zo ff lekker boodschappen doen, en mijn huis weer even een grondige poetsbeurt geven. Vergeef me dat ik niet op de vorige pagina's gereageerd heb maar het waren er zoveeeeeeeeeeeeeeeeeel. wat me nog wel bij gebeleven is: Peetje, sterkte met je situatie. Serafijntje, ik wil wel een keer minimeeten met je woon nl een half uur van apeldoorn vandaan. Nog over NUTRIX, Roelie hoe doe jij dat? Fayenne is nl ook een hongerige baby en zit nu op de max 180 water + 6 schepjes hongerige baby en nog zeuren als haar fles leeg is.
Oja nog even voor ik het vergeet Ik kan fluiten naar me geld van UWV. De uitspraak is gedaan en het enige wat ze kunnen doen is hun excuses aanbieden. Dat ze zomaar zonder medeweten van hun client geld inhouden. Dus 300 euro weg en de 13 euro wordt nog wel kwijtgescholden ow zo flauw. Ik zou blij zijn als het september is weer een jaartje naar school en dan kan ik verder leren in de bbl richting. En dan eindelijk mijn schuldverleden achter me laten en met een frisse start beginnen ow heb er zo'n zin in.
Rachel, nutrix is wel vanaf 4 maanden he? vanwege de darmen, ik zou eerst even kijken of er nog een andere oplossing is. bovendien vult het wel, maar voedt het niet.. dus als ze echt honger heeft zou je zeggen dat ze meer nodig heeft.. misschien even met het cb overleggen? En dat bedoel ik niet als kritiek hoor!
Stomme UWV ook! Leuk dat je weer zin hebt om naar school te gaan Rachel, heb je bewust voor je opleiding gekozen, of meer zoiets van je moet wat?
Dees Jij was ook lekker bezig zeg! alleen maar Dees berichtjes.. Lastig dat Quinn zo huilerig/hangerig is. Hopelijk wordt het weer wat beter. Is het een sprongetje? Hij is wel 12 weken nl.
Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Succes. Roelie~1 februari Jens 10.00 fysio Succes bij de fysio. Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Veel plezier met je eerste werkdag.
Ik ga zo naar mijn werk,.. klas verder inrichten, moet vandaag eigenlijk af.. dus we gaan zien wat het gaat worden. Ben benieuwd.. nou en als het niet helemaal af is dan komt de rest maandag met de kinderen wel hoor. Gelukkig kunnen we ook een hoop samen doen.. als de hoeken enzo maar af zijn. Want dat scheelt wel in de rust als ze lekker kunnen spelen. En ooooh wat zal het heerlijk zijn als ik ipv 28 kids er maar 13 heb! Heerlijk! Ik zit nu al te genieten! Super!
Goedemorgen dafje, Ik wil ook eerst met het CB overleggen en zie het ook niet als kritiek hoor. Maar ik dacht vraag ff aan Roelie hoe ze dat doet. Het is een beetje moet maar ook weer niet heb nl alleen mijn vmbo verzorging diploma, maar merk dat ik niet die richting op wil. En ook weer niet omdat ik als alles mee zit over anderhalf jaar bij een kennis van mij kan gaan werken zij gaat namelijk een eigen bedrijf opzetten in de hypotheken en verzekering en zij wil mij een kans geven om te groeien en straks ook een mooie toekomst heb die heb ik nu niet het is allemaal erg onzeker en doordat ik dus alleen mijn VMBO diploma heb kom je bijna nergens aan het werk. Dus vandaar de keus om weer naar school te gaan dan heb ik een basisopleiding administratief en dan wilik bedrijven gaan aanschrijven om te kijken of ik dan de vervolgopleiding kan doen via een bedrijf.
Dafje, veel plezier met je klasje verder inrichten. Hoe is het nu met je oog al weer een beetje beter aan het worden?
Daar ben ik weer Heb no even kunnen slapen op de bank, vraag me af wanneer ik me beter voelde om 5 uur of nu hihi Maar even aan de koffie Quinn zal zich zo ook wel melden dan douche enzo Kom strakjes wel weer even langs
goeiemorgen, vandaag carnaval op school, dus angelus begint om 9.30 uur. zefanja zijn oog valt nog mee, zit wel een mooie plek onder zijn oog. verder niet zo veel.
Ja, hij kreeg om half 7 de fles en heeft vanaf kwart voor 7 tot kwart over 8 lopen persen...en er kwam dus niets! Het enige wat de assistent zei was "geef hem de andere clysma maar en kijk maar even hoe het dan gaat"....met andere woorden: morgen zoek je het maar uit, dan is het weekend en zijn wij er toch niet