Ja,n dan krijgen we daar dus weer commentaar op van de ha. Vorige keer ook, oh, zag dat jullie WEER(!) naar de huisartsenpost waren geweest...
Nee, maar het zit gewoon vast. Hij heeft al speciale voeding voor moeilijke ontlasting en waarschijnlijk komt het door zijn medicijnen. Nu is er dus wel iets uit (door de clysma), maar dat was gisteravond ook het geval. En dat is maar heeel weinig...
Ik weet het...maar het is zo moeilijk. Ik zie gewoon dat hij aan het persen is, lukt niet, pijn heeft, en hoor zijn darmpjes gewoon rommelen...
Vorige keer hebben we dat ook gedaan en toen kregen we doodleuk te horen dat we de ha maar moesten bellen en als die het nodig vond, dat hij dan wel een verwijzing zou geven...
oh Debby, wat vervelend. Kan je niet Ryan oppakken en er gewoon heen gaan? Hier weer aan het werk, gisteravond toch even moeilijk! Had ik niet verwacht, de hele dag de kleine niet gemist, maar toen ik thuis kwam besefte ik dat ik zijn hele dag had gemist.....nu twijfel ik dus wel over die 5 dagen! Of zou het gewoon even doorzetten zijn? Waarschijnlijk maandag wel 2de gesprek bij die vorige sollicitatie, op me huidige werk is nogal veel veranderd..................................
Jemig Debby, al zou je elke dag naar de HApost gaan, is toch jouw probleem en niet het hare? Tari,viern ze daar ook Carnaval? Ik ga vanmiddag even naar de stad met mijn collega's maar ben helemaal niet in de stemming. Het gaat allemaal zo langs me af.
Al geprobeerd...met zijn beentjes fietsen, een bepaald plekje in zijn rug gemasseerd (dat heeft invloed op z'n darmen). Niets hielp en je zag gewoon dat hij aan het persen was...nu ligt hij eindelijk te slapen omdat het clysma er natuurlijk voor heeft gezorgd dat de ergste druk weer weg is...
is allen maar een goed teken melina, haha. debby zou het toch proberen. en anders je ha lastig blijven vallen.
Melina: ik denk dat ze me zo weer wegsturen bij de ha. Bovendien is hij nu rustig...ja logisch, hij heeft net een clysma gehad! Ik houd op met zeuren, want ik vind het echt zooo zielig. Gaan jullie maar even over leuke dingen kletsen, ik houd me even afzijdig...
Debby je hoeft niet te gaan hoor. Klaag maar lekker. IK heb echt met je doen. Je hebt het vanaf het begin niet makkelijk gehad. :'(