Goeiemoggel, Debby: Gewoon blijven bellen e.d. hoor. Mijn zus had het zelfde probleem met haar zoontje en die hebben ze er veel te lang mee laten sukkelen zodat hij ten eerste door het harde persen een navelbreukje opliep en ten tweede dat kind had er een heel trauma aan over gehouden. Nu is hij 4 en gaat het hartstikke goed hoor. Melina: Ik denk dat het gewoon wennen is hoor. Ik had het de 1e dag ook maar de 2e dag was het al minder. Dees: Zo jij bent lekker op dreef geweest vanochtend. Zag daarnet allemaal quinnetjes voorbij komen
Ik doe ook niets anders dan huilen, heb het idee dat ik er alleen voorsta zeg maar. Arnoud is op het werk, is gistermiddag al wel naar huis gekomen hoor, dus daar zeg ik niets van. En Arnoud belt vanmiddag gewoon de ha hoe of wat nu verder? Als het morgen weer niet gaat...Maar ik heb er gewoon heel veel stress van, of het nu komt omdat ik al zoveel heb meegemaakt met Ryan of dat ik gewoon "niet stabiel" ben of zo...
Zelfs gistermiddag nog de thermometer erin gedaan (voordat we de ha hadden gebeld) en zelfs dat hielp niet...er kwam niets...
Ik gebruik dan wel eens echt baby thee van www.hipp.de misschien is dat wat? ipv een voeding alleen water en thee?
normaal doe je een half thee lepeltje, maar vorige week had Vangelis ook 4 dagen niet gepoept en toen heb ik een heel lepeltje gedaan en kwam het er goed uit
ja je hoeft dat niet elke dag te doen, ik doe het alleen als hij krampjes heeft of al een paar dagen niet heeft gepoept. ik weet niet of hij daar van groeit. Vangelis drinkt heel raar, de ene dag 600 cc en de andere dag 900! En toch groeit hij.... ieder kind is anders denk ik hoor, misschien groeit Ryan wat minder snel. Vangelis liep ook achter qua lengte, maja chris en ik zijn beide niet erg groot..
Ryan heeft in de eerste twee weken natuurlijk (te) veel gemist, doordat hij niet dronk...dus ik ben altijd erg voorzichtig met dat soort dingen. Heb van de week wel extra een keer water gegeven in de hoop dat het dan ook makkelijker werd, maar helaas...
ik maak er wel grapjes over, maar snap je heel erg goed hoor! Ik weet niet hoe ik zou doen als mijn kindje een minder goede start had gehad, wij hebben heel veel mazzel denk ik, naja 2 weken ziekenhuis was ook geen pretje.....
zou et ook proberen debby, van al die buikpijn drinkt ie misschien ook niet zo veel en kan ie daardoor ook niet zo goed groeien, dus die thee kan wel hoor.
ja zoals melanie al zegt, als hij maar niet afvalt, voor de rest maakt t toch niet zoveel uit hoeveel hij groeit? misschien krijgt hij nog een spurt?
Dat is dus inderdaad het volgende "probleem", gisteren dronk hij ook heel slecht, liet weer veel staan, terwijl hij het juist zo hard nodig heeft. Ik wil gewoon graag dat de ha er goed naar kijkt en met een oplossing komt. Want ik ben gewoon bang dat het morgen weer hetzelfde is...hij zat ook bij mij op schoot en hing helemaal voorover (dus pijn in z'n buik...).
Goedemorgen! Zo weer op tijd eruit gegaan....moet zeggen; bevalt best goed! Om 07.30 uur flesje gegeven, daarna Esmay weer lekker op bed gelegd, zelf gedoucht, ontbijtje zit net achter mijn kiezen... Nu een bakje koffie en dan zometeen even met de hond naar buiten... @Debby; Hey meis, het ziet ook allemaal niet mee hè?! Gewoon lekker je HA weer terugbellen en erop aandringen dat je zo het weekend niet in wil met Ryan! Kom nou, ze zijn er om je te helpen hoor! Dikke KNUFFEL ! @Dees; Zoooo dat was zeker vroeg vanmorgen bij jou....Leuk zo'n pagina met allemaal Quinnetjes! Gelukkig heb je nog even op de bank een tukkie kunnen doen! Hoop dat je schoonzus vandaag wel komt, zodat je eens lekker naar de kapper kan! Nou, ik ga eens even met dat geboefte van ons naar buiten. Ben er later weer...
Maar meiden, lief van jullie dat jullie even geluisterd hebben, maar ga het maar over leuke dingen hebben...ik blijf toch wel verdrietig tot een oplossing is gevonden ben ik bang...ik voel me vooral gewoon NIET serieus genomen.
hij wil doordat hij 'vol' zit niet drinken, heb zelf maar eens buikpijn. zou het toch proberen, baat het niet schaadt het niet.
Hey Deb sjee meis is oo kniet niks, heel irri dat je HA niet naar je wil luisteren, (waar ken ik het van) Meis het forum is er niet alleen voor alleeeeen maar leuk dingen, lucht je hart meis, misschien lucht het op, is ook beter voor Ryan.