Ooeeeh ik zit me gewoon plaatsvervangend boos te maken hier, Debs Arme Ryan Enneh, precies wat Dees zegt: het is hier niet alleen voor de leuke dingen. Kiep je frustraties eruit, daar zijn we voor
Oooh het is weermis....zit met een dubbelkind op schoot....Arnoud gaat nu zijn moeder even bellen en die komt dan waarschijnlijk even langs. Even zien dat het echt niet aan mij ligt...
Och arm mannetje! Ga maar eens lekker de boel op z'n kop zetten bij die HA van je, samen met je schoonmoeder! Dat kunnen ze toch niet maken, om je zo af te wimpelen! En als ze je dan nog niet helpen, ga je gewoon naar de eerste hulp!
Oh dames, het gaat hier echt TE snel! Wilde alleen even laten weten dat ik Timo vanmorgen naar het KDV gebracht heb... Ga nu even wat dingen hier thuis doen en kijken of ik bij kan lezen, maar voor je het weet moet ik hem weer halen! Hij leek het heel leuk te vinden, gelukkig! Maar het is dan ook een gezelligheidsbeest, hij gaat altijd overal mee naar toe en vindt alles best. Moet me er wel op voorbereiden dat hij nu moe en wat uit zijn hum terug kan komen, omdat hij nu in zijn eentje gezellig moet doen, zonder mama, zeg maar
Jemig Deb, het zit je ook niet mee he. Wat een sukkel zeg, die HA, het gaat toch om Ryan en niet om de ha of wat dan ook? Had ie een ander vak moeten leren hoor, als hij vind dat je teveel belt ofzo. Daar is ie toch voor? Grmbl!
Maria, je bent lekker bezig met je website he, gaat er steeds beter uit zien. Als je nog hulp of tips nodig hebt, roep maar hoor!
Debby, Mika heeft ook tijdje moeilijk kunnen poepen. Wij kregen toen een receptje mee van de KA voor lactulosesiroop. Volgens mij kan je dat zo halen bij de apotheek. Werkt prima. We begonnen met 2x per dag 3ml en toen dat nie hielp 2x per dag 5ml en toen begon het goed los te komen. Tijdje volgehouden en nu heeft hij niets meer nodig... langzaamaan dus afgebouwd.. misschien helpt dat bij Ryan?
oeh.. bijna 800 pagina´s alweer.. ik ga zo weer werken samen met Mika.. ben benieuwd offie weer net zo lief is als vorige week
ohw arm mannetje toch! stomme ha ook, dikke knuf en hopelijk heeft je schoonmoeder nog ideeën anders de HA praktijk op zn kop zetten hoor
Ben benieuwd hoe Fayenne het heeft gevonden... Over die voeding: ik hoorde gister van iemand dat 180 + 6 NIET de max is, maar de max op het pak. Je mag dus best 210 + 7 geven!! Ik weet niet of het waar is (als je dat 5 voedingen doet, krijgen ze wel 5x231=1155 opeen dag!!). Je kunt dat ook met 2 voedingen ofzo doen. Ik ga er misschien dit weekend al mee beginnen, als hij echt meer honger heeft, en anders toch de nutrix (een theelepel, net als Roelie).
Debby: doe je al in elke fles een (paar) druppel(s) (sla)olie? Dat wil ook nog wel eens helpen. Timo krijgt het in 1/3 van zijn flessen, hij heeft ook veel moeite met poepen. En inderdaad, de lactulose is zoals Gwen al zei, in de handverkoop bij apotheek en drogist. Nou, ben eindelijk bij! Ga nu snel hier in huis wat doen en dingen lezen als voorbereiding op mijn werk. Mijn moeder komt zo, even op de koffie (heb ik alweer 2 weken niet gezien!).
Debby, ik kan me jouw boosheid goed voorstellen. Wat een nare reactie van de assistent. Totaal geen inlevingsvermogen. Mijn kraamhulp gaf de tip om wat olijfolie door de melk te doen als Nynke niet goed kon poepen. Dan wordt de ontlasting wat dunner en kan het er makkelijker uit. Maarja, dan moet hij natuurlijk wel zijn flesje drinken...
Oh, ik lees net dat Sammie die tip van olie door de melk ook al gaf, maar dat had ik nog niet gelezen. Dubbelop dus!
Ilse en Rachel, leuk dat jullie willen mini-meeten in Apeldoorn. Gezellig! Zullen we een keer met z'n drieën afspreken op een doordeweekse middag? Andere meiden zijn natuurlijk ook van harte welkom. Maar niet te veel, hihi, want ik heb niet zo'n grote woonkamer als Ilse. De komende 2 weken zit ik inmiddels al vrij vol met afspraken, maar in week 8 (18 t/m 22 februari) kan ik iedere dag (als we 's middags afspreken). Hebben jullie voorkeur? Rachel, neem je dan ook jouw scrapboek mee? Ik was op de meeting bij Ilse vergeten om er naar te vragen.