Linda, er is zeker leuk werk te vinden voor vrijwilligers. Zo heb ik een tijd lang kooklessen gegeven aan kinderen van 8 t/m 12 jaar. Dat was echt superleuk om te doen. Ik ben er in september mee gestopt vanwege mijn zwangerschap, maar ik denk er nog vaak aan terug. Een vriendin van mij geeft rondleidingen voor natuurmonumenten. Als je graag in de natuur rondstruint, is zoiets ook erg leuk om te doen. Vrijwilligerswerk is zeker niet alleen voor 55+. Ik hoop dat je iets leuks vindt dat echt bij je past!
Zo, was ik weer. Durf het bijna niet te zeggen, maar we zijn er zelf uitgekomen ! Mijn schoonmoeder kwam en toen was meneer natuurlijk rustig (zul je altijd zien ). Maar daarna begon hij weer, omdat hij honger had. En zij ging hem de fles geven en hij maakte nogal een soort van smakgeluiden bij de fles (sinds kort, ook aangegeven bij de ha!). En toen bedacht ze zich ineens dat ze vroeger dan een extra gaatje in de fles maakten. En toen bedacht ik me ineens dat ik gisteren de nieuwsbrief van Pampers had gekregen en dat daarin ook stond dat kinderen met 3 maanden vaak een grotere speen nodig hebben. En die had ik dus in huis, dus grotere speen erop en ja hoor, het smakken is over. En bovendien gooide Ryan zijn hoofd ook heeeel erg opzij bij het drinken en dat deed hij ook ineens niet meer met die grotere speen. Dus we denken dat hij gewoon met die kleinere speen te weinig binnen kreeg en te veel moeite moest doen, waardoor hij veel lucht binnen kreeg, waardoor hij vreselijke last van z'n darmen kreeg. En omdat er niet veel poep uitkwam door die clysma, kwam natuurlijk omdat er niet veel in zijn darmen zat, maar wel veel lucht. Dus hopelijk is dit DE oplossing . Dus meiden die hun baby ook ineens "klokkende geluiden maakt" of ineens het hoofdje heel veel ver opzij gooit tijdens het drinken, probeer eens een grotere maat speen . Het blijft natuurlijk weer vreemd dat het cb je niet voor dit soort dingen "waarschuwt" of "adviseert" EN dat de ha dit gisteren niet heeft voorgesteld (want ik heb verteld van de klokkende geluiden en van zijn hoofd opzij gooien), maar goed...Ryan ligt nu lekker te sl**** , dus ik ben voorlopig weer even een blije (wel moeie van alles stress) moeder.
Oh ja, trouwens over dat druppeltje olie in de fles gooien, ik heb eens gelezen dat op die manier de voedingsstoffen ook niet door het lichaam worden opgenomen, dus dat schijnt ook weer niet echt goed te zijn...
hahaha nou goed debby dat je het zegt, ik ga ook een grote speen halen. Soms gooit hij namelijk ook zijn hoofd opzij en voeden om de 3 uur zit er niet meer in, meneer wil elke 2 uur en drinkt dan 100 ofzo (s'nachts slaapt hij 10 uur dus kom dan op 900 cc per 24 uur)
Ryan dronk inderdaad ook steeds minder, maar het kostte hem schijnbaar ook steeds meer moeite, dus sneller moe. En nu was de fles binnen 15 minuten leeg
je weet nog wel carola... miss gaan wij dit weekend naar maastricht carnaval vieren voor het eerst in me leven
Oh meiden, iedereen even een dikke knuffel! Ik vind jullie allemaal zoo lief en was zo blij dat ik vanochtend even mijn verhaal (of eigenlijk altijd ) bij jullie kwijt kon! En nu ben ik helemaal gelukkig, want het gaat weer gewoon goed \/! Ryan ligt voldaan en gelukkig te slapen! Pfff...wat een rust weer, heerlijk! Ik moet toch wel zeggen dat mijn moedergevoel tot nu toe iedere keer wel uit is gekomen en dat het juist bleek te zijn . Dus mocht er nog iemand twijfelen over iets...: Luister naar je gevoel!!! Zo, dit moest ik even kwijt .
Ow debby fijn dat het nu goed gaat. Zal het in ieder geval onthouden van die grotere speen. Is nu nog niet nodig maar altijd makkelijk om te weten. Over poepen gesproken............ga er even eentje een schone luier geven.
ik ben de echte carola niet vergeten hoor missy en hoe ga je verkleed?Ik ga dalijk als misdrijf. Ik trek dus mn bikini over mn kleren aan. Mijn andere collegas gaan ook allemaal als mis.
Goeiemorgen allemaal, zo hee, ff een dagje niet geweest en ben een hele ochtend aan het bijlezen 8) Gisteren mijn schoonouders het goede nieuws verteld, ze reageerden gelukkig heel positief. Mijn schoonzusje wilde graag mijn VK zijn, volgende week bel ik voor een intake en dan krijg ik met 10 weken een echo. Volgens haar geldt de eerste dag laatste menstruatie niet helemaal omdat ik natuurlijk maar 1x heb gevloeid na de bevalling. Het zal niet zo heel veel schelen denk ik, maar we zullen het dan zien. Remco is dus ook chauffeur net als ik, dus wij zijn beide hoofdverdieners, we hebben hetzelfde uurloon. Mooi zo, had het anders wel erg flauw van ze gevonden als dat niet zo was geweest. Debby, goed dat jullie eruit zijn gekomen. Ik hoop dat dat de oplossing is. Reese drinkt al een paar weken met de M speen, in het begin had hij dan zijn fles wel in 7 minuten op, maar ik merkte gewoon dat ie teveel moeite had met de S speen (zeker in combinatie met nutriton)
Leuk Linda dat ze zo leuk reageerde! En dat ze je vk wil zijn, lijkt me ergens ook wel heel apart, vooral op het einde met voelen enzooo
hahaha chris belde net, vangelis had een poepluier en was met ze sok in de poep gegaan hahahaha chris verschoonde hem dus niet veel, en nu maakt hij eindelijk mee wat ik allemaal deed
Hahaha wilde Chris even weten of hij ook schone sokken aan moest doen . Kan je nagaan wat sommige mannen missen