November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Leuke foto's Ilse en idd wat een leuk ding is dat zeg!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Yep... herkenbaar! Maar enige remedie is ... bekkenbodemspieren oefenen, oefenen, oefenen....

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een leuk ding zeg, Ilse > hoe heet het en waar heb je het vandaan?

4. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Debby, hier nog steeds last van.
    Moet zelfs nog een maandverbandje in met inlegkruisje kan ik het niet opvangen.
    Baal hier echt als een stekker van.

5. Niet meer actief

Hahah leuk ding is het he?

We hebben onlangs van de tantes een speelstoeltje gekregen van Smoby Cotoons en daar zat een foldertje bij waar dit speelpark ook in stond. En vlak daarna zag ik hier op de site dat iemand 'm aanbood. Op marktplaats staat er ook eentje.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 1%26fs%3D1

6. Niet meer actief

Als je zoekt op Cotoons kom je heel veel van deze serie tegen, zitten onwijs leuke spullen tussen, allemaal met een ander doel en leeftijdsgroep.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou Muriel dan weet ik wat me te doen staat. Eerlijk gezegd heb ik het oefenen van de bekkenbodemspieren een beetje laten versloffen terwijl je het ten alle tijden kan doen.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, erg he, dat herken ik wel, ik vind het alleen zo'n stomme 'klus' en denk er ook meestal niet aan!

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vergeet het idd telkens. Maar als je daardoor minder last krijgt van natte onderbroeken is het het toch wel waard.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, ik ga ook maar oefenen.... :oops:

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden
    Hier alles goed, vanmorgen eindelijk weer eens gewoon de wekker horen afgaan om 6 uur :) Brave Jens :)
    Weinig online geweest want druk druk druk we hebben nu net alles aan kant en gaan met de jongens een James Bond spel doen (Lars was vandaag ook verkleed als geheim agent haha).
    Ik zie er alleen niet uit, ik had boodschappen gedaan, zou de auto in stappen en op het moment dat ik me laat zakken zeg maar waait de autodeur dicht (supermarkt aan een haven het waait er ALTIJD hard) en de deur waait zo tegen mijn gezicht...een bloedneus en een gezicht alsof René me een dreun heeft verkocht :(
    Maar op zich valt het nog mee, niet zoveel pijn gelukkig.
    Meiden ik ben er vandoor tot morgen!
    xxx Roelie

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ow arme Roelie...maar wel fijn dat je eindelijk lekker hebt kunnen "uitslapen". Hopelijk gaat Jens dat vanaf nu weer altijd doen :). Fijne avond en tot morgen!

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff snel tussendoor.. dikke knuf voor Natas!

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jeetje Natasja, wat onzettend naar voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat Sanne op gaat knappen.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland

Eindelijk de mooie blauwe ogen van Ryan zichtbaar op de foto :D

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi dames ik ben er even ga niet bij lezen. Ik hoorde van debby dat Sanne weer in het ziekenhuis ligt. Natasja heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat.

Hier gaat het helemaal niet goed. Gisteren avond is de bom gebarsten. Zo erg dat ik er serieus over na dacht om vandaag mijn spullen te pakken en even bij mijn moeder te gaan wonen. Dat doe ik niet omdat ik te veel van hem hou. Gelukkig heb ik snel een afspraak kunnen maken voor speciale hulp. Pat gaat a.s. woensdag naar het eerste gesprek en ik hoop dat dat zijn vruchten gaat afwerpen. Ik ben echt helemaal kapot en heb dus even energie nodig. Gelukkig kan ik bij jullie mijn hart luchten en is er afleiding. Morgen lekker sporten en ik hoop dat ik dan beter mijn gedachten erbij kan hebben dan gisteren. Zo gaat het allemaal niet zo goed. Ik wil echt vechten voor mijn relatie maar dat moet wel van twee kanten af komen. Maar nu even geduld opbrengen en roeien met de riemen zoals het nu gaat.

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje roelie dat moet wel ongelooflijk veel pijn gedaan hebben. Zo'n portier geeft niet mee.

Linda een dikke knuffel voor jou. Vervelend dat het allemaal niet zo lekker gaat momenteel. Maar laten we hopen dat het met hulp wel weer goed kan komen. Jullie relatie moet niet zomaar weggegooid worden. Jullie hebben zoveel meegemaakt samen.

Zo net Deniz lekker in bad gedaan en helemaal van top tot teen ingesmeerd met bedtime lotion. Hij ligt nu uitgeteld in zijn schommel te genieten. o nee, hij slaapt :confused: Dit heb ik nog nooit meegemaakt :confused: Nou ga hem maar heel voorzichtig op bedje leggen.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Stasia: die schommel is dus wel een uitkomst :D

Deel Deze Pagina