@Linda; Meis sterkte, maar ook hier gaan jullie je doorheen slaan! @Stasia; Oh heerlijk, wat een uitkomst dan die wipstoel! @Roelie; AUW,AUW,AUW..... Heb Esmay vanmiddag eens een flesje van 170cc aangeboden, ze dronk hem gewoon helemaal leeg ! Bij de vorige fles heeft ze maar weer 120cc op, maar goed er zit steeds meer vooruitgang in! Helaas is de benauwdheid er nog steeds en de KA krijgt de KNO arts in Rotterdam niet te pakken...
Dank, dank! Gelukkig dat IEMAND toch nog de foto van Nynke heeft ontdekt. Ik vind het wel jammer hoor, dat de foto's op alfabetische volgorde van de babynamen komen te staan. De meeste mama's hebben al lang op een foto gestemd voordat ze bij de N van Nynke aankomen...
Ik snap verder niks van al die cc's, maar als ik Eva afgekolfde melk geef, dan drinkt ze ong 120~130 cc En ik bereken het met een formule en dat is meer dan genoeg voor dr.. Zal het anders zijn met BV dan met FV dan?
Hallo meiden |Hier een drukke dag gehad, kappertje geweest Vanavond op de bank in slaap gevallen, maar ben nog steeds brak Natasja heel veel sterkte! Linda jij een hele dikke knuffff Sorry meiden even geen puf om verder te reageren
ben net 'op stap'geweest. Onze nieuwe directeur had hem behoorlijk hangen Ik heb me kostelijk vermaakt met hem.
aha ik zie het al, het is de zelfde formule maar jij zit op 6 voedingen per 24 uur. Dan is het natuurlijk minder per fles als dat je 5 voedingen per 24 uur hebt. 150x gewicht is trouwens het minimale en 200x gewicht het maximale wat ze moeten/mogen hebben. Tenminste dat zei het CB. Maar ja ieder kind is weer verschillend. Zolang ze groeien is het goed toch?
Ja,maar ik ben dus helemaal schor. Normaal ben ik de hele aan het praten (voor de klas) en nu ben ik best veel stil de hele dag thuis. Dus ik heb mn stem enorm moeten forceren in de kroeg, en heb nu last van mn keel. Vond het leuk, al mn collegas weer gezien, oudcollegas en bekenden. Mn 2 wkn na mij bevallen collega was er ook dus het was gezellig. Heb gewoon cola gedronken en na een paar uurtjes naar huis gegaan. Mijn (dronken) directeur, verwarde mij nog met een andere collega. Eentje waarvan ouders van de school eerst dachten dat het mijn moeder was. Dus hij vraagt, is die antilliaan jouw man dan? (haar man dus) Nee hoor, mijn man is blond Maargoed, kolven enzo was goed gegaan. Net weer gekolfd en zometeen live-voeden. Hoewel Eva net in slaap is gevallen, dus óf ik maak haar zo wakker 'óf ik leg haar in bed met het risico dat ze snachts komt....