Ohw dat is wel heel lief van je Ik moet even kijken wat het handigste, aangezien we er achter zijn gekomen dat we een kinderwagen hebben die NIET inklapbaar is echt hoe stom kunnen we zijn. MAar nooit over nagedacht aangezien wij geen auto hebben. Maar ik denk dat ik Quinn dan mee neem in de buikdrager en het nestje mee neem. Ga morgen even vechten hoe de buik drager werkt, want ik moet hem maandag ook gebruiken om naar het ziekenhuis te gaan want moet met het openbaarvervoer, en kan niet alleen een tram in laat staan uit. Zullen we even lekker pb'en
was weer lang geleden maar er is weer een nachtbraker Heb nog geen moment geslapen, en zit van elende maar aan een bak koffie. Heb vanmiddag echt te lang geslapen met het gevolg dat ik tot 3 uur wakker heb gelegen, toen kwam Quinn, samen met piet de nacht ronde gedaan en Quinn had echt mega snel zijn flesje leeg, maar toen we Quinn in bed hadden gelegd voelde en hoorde ik de bui al hangen, hij was zo onrustig en ja hoor na een half uur was het huilen geblazen. Klaar wakker en hij vondhet wel gezellig bij mij, alleen ik dus niet hihi Nu ligt hij eindelijk te slapen, jammer genoeg wel met speen, die hij nu zo te horen kwijt is dus hopelijk slaapt hij nu wel door. Dan te bedenken dat hij tussen 6 en half 7 weer komt en dat is al bijna. Zijn jullie kids ook zo remoerig en maken zo ook zoveel geluid als ze liggen te slapen. Wij hebben Quinn al gedoopt als zeehond met de kruising valse trompet en dat gaat de hele nacht zo door. Wel met tussen poses dat het stil is. Hmzz het blijft stil ondanks hij zijn speen kwijt is, ohww ik duim zo dat het zo blijft Hihihi lijk wel niet goed, wat ik denk schrijf ik op Wat ik nu denk schrijf ik maar niet op, niet nuttig om jullie mijn gedachtes te delen wat ik nu van een van mn katten denk Ga maar even neuzen op het forum en dan zo maar weer eens een poging wagen
Quinn is nog steeds stil dus ga nog even bij hem kijken en dan lekker naar mn bedje om nog maar een paar uur slaap mee te nemen
Daar ben ik weer! Al met al een kwartier in mn bed gelegen en toen kreeg Quinn darmkramp, nou kan ik welblijven liggen maar dat werkt dus niet Dus hup eruit, luier voor meneer open, en poepen maar en daar gaat gepaard met een hoop herry pijn en gehuil, maar een kwartier verder is meneer helemaal opgelucht, mama klaar wakker Quinn dus ook en hij ligt nu heerlijk naast me op zijn kussen me aan te kijken met die mooie ogen van hem Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen, net gemaakt maar natuurlijk met zijn ogen dicht
gezellig met mama op de bank in deze vroege morgen Ik heb me ogen open maar kan niet tegen die stomme flits
En hier nog een nachtbraker! Na de fles van 5 uur niet meer in slaap te krijgen...nou ja, ga ik maar gezellig met m'n dochter knuffelen... Tot overmaat van ramp is de hond ook nog eens ziek, die heeft heel zijn bench ondergescheten,......stinken net toen ik beneden kwam Dus kon meteen schoonmaken, fijn joh op de nuchtere maag!
Mogge Zo Dees, jij hebt echt de hele nacht doorgehaald he? En Jen er ook al zo vroeg bij, met een lekkere verrassing van de hond..yuk! Hier nu al de 2e goeie nacht, ben zó opgelucht! Dat inbakeren lijkt echt te helpen, ze wordt er een stuk rustiger van. En papa en mama daardoor ook. Vannacht om 4 uur kwam ze en daarna pas weer om 8 uur, in de tussentijd sliep ze gewoon lekker. Wow, ik ben zo blij dat het nu werkt, want ik was echt bang dat ik het niet zou trekken, liep tenslotte al bijna 2 weken elke ochtend met 'r beneden en begon aardig overstuur te raken, dus dit is een stuk beter! Over meeting...vind ik op zich ook wel weer leuk, maar zit momenteel zelf ook zonder vervoer. M'n auto staat al 2 weken bij de garage en geloof dat de oplossing nog niet in zicht is. Dus alleen als Willem vrij is, heb ik vervoer anders houdt het op.
Daar ben ik weer hihi Nou meneer heeft nog lekker lopen spoken, uit eindelijk van half 8 tot kwart over 10 kunnen slapen Meneer ligt nu weer lekker te slapen, , zou wel willen ruilem. Ilse fijn dat de nachten nu eindelijk goed gaan meis, Super!
Goeiesmorgens, Dees: Is dat nestje zo'n bak van de wandelwagen of hoe moet ik dat zien? Als het gewoon een harde bak is moet ik nl. ook mijn onderstel thuislaten en alleen de bak meenemen want anders gaat het wel erg krap worden in de auto. Lijkt me trouwens wel lachen 2 van die maxicosi's achterin. Nou, ik ga even mijn ontbijtje eten, ben nl. pas net mijn bed uit. Ibrahim was zo lief om de ochtend op te vangen omdat ik zo lekker lag te slapen de schat.
Ow lees net dat je Quinn in de buikdrager meeneemt en niet in de maxicosi? Nou laat het maar even weten wat je allemaal meeneemt dan komt het wel goed.
Wij hebben net de boel boven weer even verbouwd en Angelina ligt nu voor het eest in haar eigen kamertje. Ze ligt weer heerlijk te slapen, dus heb niet de indruk dat het ze uberhaupt doorheeft. Eens kijken hoe het nu vannacht gaat. Nadeel is natuurlijk wel dat ik nu niet elk smakje en prutteltje hoor, zodat ik niet heel snel kan reageren als ze hongersignalen geeft. Voordeel is dat ik niet elk smakje en prutteltje hoor en dus misschien zelf iets meer kan ontspannen Wij krijgen zo visite, m'n vriendin en haar man, eindelijk weer s lekker bijkletsen. Gisteren middag en avond bij mn ouders geweest, de buurvrouw kwam gelijk even kijken en een vriendin van mn moeder die wist dat ik zou komen, kwam ook even bewonderen. En een paar telefoontjes gehad daar, van vriendinnen van mn moeder die langs willen komen! Toch wel maf, zelf heb ik amper vriendinnen en dus ook geen kraamviste etc, maar m'n moeder heeft zoveel vriendinnen en die willen ook allemaal langs komen! Vreemde situatie, maar gezelllig toch! Fijne dag allemaal!
Wow wat is t hier rustig! Hier gaat alles goed, ben wel op zoek naar meer regelmaat maar voor de rest gaat t beter dan verwacht. gister wezen shoppen in almere heb echt geweldige laarzen gekocht ga zo wandelen met de kleine. fijne dag nog allemaal!
Zo, ik zit vandaag voor het eerst even rustig. Sinds 7 uur aan de lopende band voeden, troosten, luier verschonen enz. Yindi ligt nu in bedje, god mag weten voor hoelang. Maar snel even de tijd genomen om hier bij te lezen en te schrijven dus.... Ik lees tussen de regels door dat er een meeting plaats vindt de 20e. Waar is deze dan precies? Ik zou het namelijk erg leuk vinden nu eindelijk eens wat meiden te gaan ontmoeten. Oh, nee toch....begrijp ik het goed dat deze in Rotterdam plaats vindt? Barbabintje, over welke creme ben je het meest tevreden? Ik gebruik namelijk de Bepanthen en ben wel benieuwd of die van prénatal fijner is. Serafijntje, ik heb gelukkig geen knip gehad...dat geneest volgens mij toch minder snel en gemakkelijk dan de 'gewone' scheuren Joh, als ik jou was zou ik toch gewoon bellen naar het ziekenhuis hoor, het is jouw lijf! Onzin hoor dat je over pijn niet zou mogen zeuren..., tenminste dat vind ik. Het moet maar eens uit zijn met het verhaaltje dat je als zwangere of pas bevallen vrouw alleen maar gewag mag maken van de roze-wolk-momenten. Amaranta, leuk is die he, de ooievaar....Ik vond het erg geslaagd, dat beessie. Muriel, inderdaad 'lekker' dat je tas dan gelijk onder de drab zit. Maar.....dat gebeurt je nu vast geen tweede keer meer, toch? Peetje, een hematoom op Martijns hoofdje? Door de bevalling? Ben benieuwd wat ze op de huisartsenpost zeiden...oh, lees het al. Gelukkig niets ernstigs. Dat zal wel een opluchting zijn of niet? Lenthe, proficiat met Thije's eerste maand! Enne, sportschool....pfff, moet er niet aan denken. Ik ben niet zo'n sportief tiepje eigenlijk, hoewel ik dat toch maar beter wel zou zijn eigenlijk. Ikke, hier ook zo'n luidruchtig slapertje, hahaha. Erik hoort er overigens niks van. Ongelofelijk dat een man gewoon door kan slapen. Ik moet hem notabene wekken als Yindi het op een schreeuwen zet. Sjee, ik hoor ieder klein zuchtje nog. *stiekem toch benieuwd wat je over je kat denkt* Jen, wat zielig voor de hond! Beterschap hoor. Enne, ook zielig voor jou natuurlijk...zo'n bench schoonmaken. Alsof er al niet genoeg poep op te ruimen is de laatste tijd 8) Joldeg, wat goed dat je zo'n positieve ervaringen hebt met inbakeren! Fijn voor je. Nou, dat was het qua bijlezen. Gelukkig heeft iedereen het druk met de kleine, dat scheelt. Het borstvoeden gaat hier trouwens nog steeds super. Alleen is het af en toe wel heftig, komt ze een paar uur achter elkaar elk uur. Yindi drinkt toch altijd wel 30 minuten, dus er blijft dan weinig tijd over voor het huishouden of zo. Maar goed, dat zal allemaal wel goed komen. Vraag me alleen af hoe ik haar van het tepelhoedje af krijg, heb er een hard hoofd in dat dat nog gaat lukken.
Indigo, ik gebruik ook tepelhoedje, vind het zelf prima zo. Zonder doet teveel pijn. Ik \zie wel of ik het ooit zonder ga doen. Ik geef borstvoeding en dat is het belangrijkst, hoe of wat doet er in deze niet toe voor mij. Was jij trouwens degene die lst van van carpaal tunnel syndroom? Hoe gaat dat nou? Ik heb nog steeds last van mn vinger. lijkt zelfs erger te worden.