Nee dat klopt maar dat is ook het minimale. Als je de formule met 200 doet komt er toch wel meer uit?
Nouja, net zat er 125 in het flesje wat rob haar gaf, en ze liet zelfs staan, dus het zal wel kloppen. Hoewel ze laatst ook gewoon 180 ofzo wegklokte
Maargoed, gelukkig krijgt ze aan de borst precies binnen wat ze nodig heeft en kan ze dat zelf regelen. Ik vind het geven van afgekolfde melk altijd zo spannend.
Maria, ik bied meestal rond de 140-150cc aan (Vincent is wat zwaarder dan Eva) en dat drinkt hij soms in 1x op en soms doet hij er wat langer over. Dan drinkt hij eerst 100 en dan een uurtje later de rest ofzo. De BV blijft op kamertemperatuur nog ongeveer 4-6 uur goed om te geven. Kortom, ook de gekolfde melk geven we op verzoek.
Ik maak me ook geen zorgen. Ik ga me er haast om schamen. Zoveel 'problemen' als enkelen hier hebben. Zo 'weinig' problemen ik hier heb, en laat ik het gelijk ook maar afkloppen. Eva doet het werkelijk super. Ze huilt weleens maar het is niet storend, ze eet goed en ze komt netjes aan. Ze slaapt de hele nacht en elke ochtend heeft ze een glimlach voor me klaar.
Achja, zo vaak ben ik niet weg gelukkig, dus als we een flesje geven en ze zou niet genoeg hebben, dan heb ik ook nog altijd melk 'bij me'.
Ik heb echt geen idee van formules... Ja, nu dus wel en volgens mij drinkt Thije dan echt teveel. Of kan dat niet bij BV. Hij drinkt zo'n 200 cc per keer. Ik zal de volgende keer op het cb toch eens informeren. Want was zoveel drinken niet slecht voor de nieren? Of geldt dat alleen voor FV? Misschien drinkt hij niet elke keer zoveel hoor, dat weet ik dus niet. Hij heeft vandaag twee gekolfde flessen gedronken. Ik dacht dat ik er ruim voldoende in had gedaan, maar hij dronk ze dus helemaal leeg.
Ik denk dat hij dat dan gewoon nodig had Lenthe. Thije zal gewoon stoppen met drinken als hij vol zit lijkt me. Doet Eva in ieder geval wel, of ze nou uit de borst drinkt of uit een fles. Maar ja, navragen kan geen kwaad natuurlijk.
van de week Estrélla ook een flesje gegeven met Bv. Er zat 130 in, ze liet in het flesje 20 cc staan maar wilde nog wel de borst. Ze heeft toen ook nog een tijd liggen drinken. Maar dat doet ze momenteel sowieso. Ze komt nu ook weer wat eerder en zelfs vanacht kwam ze weer. Denk dat zij ook weer wat regeldagen heeft. Maar ze dronk soms ook maar 60-80 cc BV uit de fles. Maar vind het ook moeilijk om te bepalen hoeveel ze ongeveer nodig heeft uit een flesje.
Geen idee, Wencke. Ik heb altijd begrepen dat een kindje nooit te veel bv kan krijgen, dat een baby bij bv zelf heel goed kan aangeven wanneer hij genoeg heeft. (Nynke doet dat trouwens ook bij haar fles: die duwt ze dan met haar tongetje naar buiten en sinds kort duwt ze soms ook met haar handje de fles weg. ) Thije zal het dus gewoon nodig hebben. Voor de zekerheid zou je het inderdaad kunnen navragen op het cb.
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Geniet er lekker van! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik heb soms ook wel eens het idee dat ik hier niets nieuws te vertellen heb, omdat alles zo op rolletjes loopt. Nynke doet het hartstikke goed, ze slaapt alle nachten door, drinkt goed, groeit goed, lacht veel, spuugt nooit ...maarja dat ik ga natuurlijk niet iedere dag schrijven...
zal mijn neus ook maar weer eens laten zien. rayan drinkt nu 200 cc per fles maar soms laat hij wat staan.hij duwt dan ook de fles naar buiten met zijn tong. ik ga morgen voor de eerste keer met hem zwemmen bij de tongelreep.zal nou niet druk zijn als iedereen gaat carnavallen. stemmen jullie trouwens op mijn ventje bij baby van de maand? ik ga nu ff een paar pagina's bijlezen.