November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Hee Ruby, leuk dat je weer even je neus laat zien. :) Hoe gaat het met je? Veel plezier met het babyzwemmen morgen. Dat wordt vast genieten! \:D/

2. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat zwangerschappen en baby's toch met je doen!?! Ik heb net bij de Baby's van de Maand gekeken en ik werd helemaal triest van de kindjes die 0 stemmen hadden, met traantjes en al. Sjeeeeee zeg! Ik kan er wel om lachen hoor; hoezo sentimenteel. Sorry november-mama's met prachtige kindjes, ik heb mijn stem aan een 0-stemmen-baby gegeven...

3. Niet meer actief

Heeft intertoys ze ook? Leuk! Weet jij nog wat je ervoor betaald hebt? Vind Rayan 'm leuk?

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik geloof 29 euro

hij staat hier nog ingepakt.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben vandaag flink tekeer gegaan bij prenatal,allemaal leuke truitjes afgeprijsd voor 3 euro.

dus meiden uit de buurt...hup naar ekkersrijt

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemorgen allemaal,
    Zo, mijn 4 maanden "vakantie" zitten erop.
    Ik ga zo weer aan de slag.
    Het wordt laat vanavond dus waarschijnlijk ben ik er morgen pas weer.
    Fijne dag allemaal en tot morgen x :D

7. Goedemorgen! en ik ga weer :)

8. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Dacht ik heerlijk uit te mogen slapen vandaag......NOT! Ibrahim kwam gister thuis en hij heeft zijn hand flink verbrand aan de friteuze op het werk. De hele binnenkant onder de blaren. Hij kan Deniz dus niet verschonen en optillen. Dus mama moest er uit vanochtend :( . Ach is je dag wel langer. Ibo is vrij vandaag en het is mooi weer dus misschien gaan we vanmiddag wel op pad.

9. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Hoi Daphne, doeg Daphne, :)

Linda, werk ze meid. Denk goed om jezelf hoor.

Hier weer een zaterdag alleen met de kids.
    Straks gaat Angelus bij zijn neefje spelen en wil ik even naar de stad, na een kralenwinkel.
    Heb gisteren spullentje gehaald voor een nieuwe voedingsarmband. echt een onwijs leuke vrouw van die winkel.

Serafijntje heb ook op Nynke gestemd vond het een leuke foto, al hoewel ik het moeilijk kieze vond hoor waar zoveel leuke foto's.
    Dus sorry andere meiden................
    Is wel lastig al die leuke en lieve baby's.

Verder niet zo veel...........

10. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o dat lijkt me erg pijnlijk voor Ibo. vind zo'n klein brandwondje al zeer doen.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ja hij heeft er echt heel veel last van. Straks maar ff naar de drogist om te kijken of ze wat hebben voor brandwonden. Vroeger hadden ze van dat groene plakgaas in een blikje en dat werkte altijd heel goed. Misschien maar ff mijn moeder bellen om te vragen hoe dat ook alweer heette.

12. Niet meer actief

Morgen...

Goede nacht gehad hier, van 23.15 tot 07.00 uur...
    maar desondanks ben ik bloedjechagerijnig en waarom; geen idee :(

Eerst fles ging ook voor geen meter, ding zoog constant vacuum dus Esmay kreeg er bijna niets uit...op een gegeven moment maar weer een nieuwe fles gemaakt, maar toen was ze zo moe van het harde zuigen dat ze maar 80 cc op heeft...

Denk dat ik vandaag maar onder een hele grote steen ga kruipen, want ben echt niet te genieten...

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo, even lekker uitgeslapen tot 10.00 uur. Arnoud heeft Ryan om 6.30 uur de fles gegeven en ik heb niet eens gehoord dat hij eruit is gegaan :confused:. Zo vast sliep ik :D. Vandaag lekker relaxen, mijn echte laatste weekend...volgende week woensdag mag ik ook weer aan de slag.

Blondie: werkse vandaag! Ik denk niet dat ik hoef te vragen of je er zin in hebt ;).

Daphne: gezellig, ga je iets leuks doen vandaag?

Melina: hoe beviel je eerste werkweek?

Stasia: au...dat lijkt me erg pijnlijk. Misschien even iets van brandwondenzalf erop smeren? Oh lees al dat je even gaat kijken voor iets :D.

Melanie: moet Adriaan vandaag weer werken? Ben benieuwd hoe je armband wordt, maak je er wel even een foto van?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Jennie...vervelend zeg! Ik hoop dat ze toch echt snel een oorzaak vinden voor die benauwdheid van Esmay! Knuffel meis!

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Lenthe, je kan met BV niet overvoeden. Dus gewoon lekker die grote flessen geven. De LK vertelde me dit, dus ik denk dat het wel een betrouwbare bron is.

Stasia, beterschap voor Ibo. Dat zal flink pijnlijk zijn :(
    Volgens mij heet dat groene gaas iets van Biogaze of Biogaas.

Wat een keuze om op te stemmen! Ik zit nu wel met een dilemma; ga ik voor mijn schoondochter Nynke, een 0-stemmen-baby of een van de andere novembermama-beebs :(

Jen, 'geniet' maar van je sjagoobui. Sterkte met Esmay, hopelijk maakt ze het met de volgende fles weer goed.

Wij krijgen vanmiddag de kleine Anna (5 mnd) van mijn vriendin Sandra hier om op te passen van 16.00 tot vanavond 22.00/23.00 uur. Ben benieuwd hoe dat gaat met 2 van die kleintjes!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Esther, wel gezellig, maar ook erg druk natuurlijk met nog zo'n kleintje erbij :). Maar ik neem aan dat JP er ook is?!

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ja, hij moest eens durven zijn snor te drukken :evil: ;)

18. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ja Esther dat is het! Biogaas. Straks na de fles gaan we toch even naar het winkelcentrum dus kan ik gelijk even kijken.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Nou Quinn heeft weer heerlijk uitgeslapen, meneer melde zich pas om 10 uur, de luiwammes.
    Hier vandaag het wekelijkse zaterdag programma, alleen vanavond visite ivm mijn verjaardag , zo geen zin in. heb helemaal geen zin om het te vieren. Gelukkig zijn het alleen mn tante en oom.

Jen, kruip maar lekker onder de steen hoor meis! Dikke knufff

Deb, jij ook al lekker uitgeslapen, voel je je al wat beter?

Blondie: werkse vandaag, ben benieuwd naar je eerste werkdag

Stasia; auw auw auw. is die niet naar de ehbo geweest ervoor?

Nou ga mn bakkie even opdrinken, e dan zo eens aankleden enzo/
    Vind het eigelijk niks zo laat opstaan

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwja Gister zag ik dat Quinn een ontstoken vingertje had, het is vuur rood en er zit een witte plek onder zijn nagel. Maandag toch al naar de ha, dus kan hij daar ook gelijk naar kijken.
    kan ook niks op zijn vinger smeren ofzo, aangezien hij constant met zijn vingers in zijn mondje zit

Share This Page