Dees: Oh wat zielig..een ontstoken vingertje...veel plezier met jeverjaardag (alhoewel je er geen zin in hebt, zal het toch wel gezellig worden...) Ik voel me weer helemaal goed gelukkig. En Ryan had vanochtend alweer een flinke poepluier zei Arnoud, dus dat loopt ook allemaal weer door gelukkig .
Dees: Deniz heeft ook ontstoken vingertjes gehad (eigenlijk zijn nagelriempjes) en ik moest 2x per dag in de soda. Heeft bij ons goed geholpen dus misschien iets voor jullie? Ibo is niet bij de ehbo gewest. Heeft wel met zijn hand onder de kraan gezeten. Het valt best mee maar die huid trekt nu natuurlijk en dat doet zeer.
Mika heeft ook ontsteking aan vinger gehad. Je kan wel smeren hoor.. en dan even een sokje er overheen zodat hij er niet aan kan sabbelen.. natuurlijk niet te dik smeren zodat ie het er doorheen sabbelt beterschap ermee!
Quinn zijn ontsteking zit onder zijn nageltje, echt komt hij eraan. (hoe komt hij er vanaf) het is is volgens mij ook niet open, dus smeren heeft het nut?
Bij Mika zat het ook onder zijn nageltje.. tenminste.. aan de nagelrand.. dus beetje eronder.. beetje erbuiten.. wij hebben eerst schoongehouden met alcohol, maar toch kreeg het vingertje ernaast ook zelfde ontsteking, dus toen zijn we gaan smeren met zalfje van de dokter. Dat hielp wel. Of zit het echt midden onder de nagel?
Mogge Heb me vreselijk verslapen, dus geen tijd om te lezen en reageren verder. Angelina kwam voor de verandering al om half 7, dus na de voeding allemaal weer naar bed en toen werd ik pas om half 11 wakker! Terwijl we gepland hadden om 10 u boodschappen te gaan doen, want we krijgen zo visite (vriendin met man en 3 dochters). Dus ik moet nu als een gek door mn huis, Willem naar AH sturen en dan gastvrouw spelen. Tot vanavond.
nee toch ilse. Het woord wasmachine is stuk valt hier veel te vaak Succes met je wasmachine en de visite Esther jij succes met oppassen. Kan je meteen zien hoe dat is met twee van die kleintjes hier even helemaal kapot ik heb er al weer 2 uur sporten op zitten en totaal 5 uur deze week. Het is mooi geweest nu. Vanmiddag lekker gamen (ja dat doen vrouwen ook) Iedereen fijne dag. Liefs en knuffel
het zit echt onder de nagel, net niet tegen het randje zeg maar Had al gekeken of ik zijn nageltje kon inkorten, maar dat maakt dus niks uit. Lastig pakketje dus hihi
Tja en helaas zit t bij ons niet meer in de garantie, de machine is 6 jaar oud geloof ik. Willem is net ff wezen informeren voor reparatiedienst, die rekenen al zo'n 80 euro voorrijkosten. 80 euro en dan heb je nog niks En ze zeiden dat het vaak zo is dat als er eenmaal iets mankeert, dat het volgende probleem zich ook snel aandient. Shit zeg, ik heb echt geen zin om nu voor 2 jaar weer een nieuwe machine te kopen, maarja, kan ook niet zonder he Grmbl!
Misschien wel..maar (stom mischien) wij zijn niet zo van de 2ehands eigenlijk, ik heb nog nooit iets tweedehands gekocht. Ja mn auto, maar dan toch bij een garage en niet bij een particulier. En vooral met een wasmachine vind ik dat best eng, je weet nooit wat het mankeert enzo. Ik denk dat we nu gewoon proberen de voordeligste te kopen en over 2 jaar proberen te verkopen ofzo...kweeni.
Je hebt ook van de winkels die wasmachiene's 2de hands verkopen. Dan zijn ze ook gelijk nagekeken en krijg je als ik het goed heb ook nog een kleine garantie mee.
Oh das wel een goeie dan, daar maar eens naar gaan kijken. Koffie staat klaar, huis is netjes, dus laat de visite maar komen Dagdag!
Helleuwwwwwwwwwww Hier alles goed, Jens kwam vanmorgen pas om 8.00 ik snap mijn kind echt niet meer maar het was wel lekker uitslapen We zijn nu allevijf echt snotverkouden zelfs Jens loopt te rochelen maar hij heeft geen koorts dus hopelijk gaat het meevallen. Verder geen nieuws, kom na het weekend weer meekletsen, morgen nog een verjaardag en verder even family time, René heeft 8 dagen aan een stuk gewerkt, is nu vrij en moet vanaf maandag weer 5 volle dagen maken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat Fijn weekend allemaal! xxx Roelie
Tjonge wat een rust hier vandaag zeg! Pffff net flink wat boodschappen gedaan... wat een gesjouw! En Wim leuk zeggen: "ik pas wel op Hester hoor, als jij de boodschappen doet" Nou nou, dat is nog eens attent, wat een opoffering.... Maar mooi even voor een weeshuis Pampers aangeschaft bij de Kruidvat, haha! 3 pakken voor de prijs van 2 is altijd leuk natuurlijk. En mooie laarzen, eindelijk weer eens iets nieuws voor mezelf, haha!