Oh jammer dat we jullie mislopen! Had je graag willen ontmoeten (net zoals ik de andere meiden ook nog graag een keer wil ontmoeten). Ik vind Nikke echt heel goed en ik hoop dat Neil eruit gaat. Ik vond Dancing Queen gisteren ook helemaal lachen. Inderdaad al die figuren die je ziet...sommigen dacht ik van "wow...had ik maar zo'n figuurtje "
Dacht dat je alweer weg was . Hoe is het gisteren met Mika gegaan op je werk? Heeft hij zich weer gedragen? En hoe lang gaat hij mee, of is dit definitief?
Meeten gaan we vast nog een keer. Zoals ik al eens eerder zei, als alles voor Mika wat minder risicovol is ga ik de schade inhalen en jullie beebs bewonderen! en die figuurtjes.. tja.. kan ik alleen maar van dromen.. heb ik nooit gehad, en zal ik ook nooit krijgen Maar goed, daar trainen ze dan ook wel hard voor! en dat doe ik dus ook niet
Van de bovenkant (vanaf de neus) lijkt hij inderdaad erg op Arnoud, maar de kleur van de ogen heeft hij van mij. En mijn mondje...althans dat zeggen de meeste. Ik zie dat dus nooit he?! En het duimen is wel handig inderdaad...maar ik ben ook bang dat ik het straks niet meer kan afleren. En zowel Arnoud als ik hebben heel lang geduimd. Trouwens...vanavond kon hij zijn duim ineens niet meer vinden en wilde hij zijn speen weer...denk je hem net door te hebben en te begrijpen, niet dus
Gelijk heb je hoor! Een vriendin van ons is met 28 (!) weken bevallen van haar zoontje, en die heeft de eerste paar maanden ook bijna geen bezoek en zo gehad. Nu gaat het hartstikke goed (maar hij is dan ook al bijna 2 of hij is al 2...). En die figuurtjes...dat heb ik ook nooit gehad hoor! Ja, tot m'n 12e, en daarna werd ik ineens heel "stevig" en dat heb ik altijd gehad...en ik train er ook niet zo hard voor, zou ik ook niet kunnen, ben ik te lui voor
Zooo ik ben weer een beetje onder mijn steen vandaan gekropen... Kan beter, maar kan daar moeilijk heel de dag blijven zitten he
nee, ben er nog.. met een schuin oog idols backstage aan t kijken.. Ik vond Nigel erg verrassend vanavond! En idd.. Neil moet er nu wel uit.. vond het wel een passend nummer aangezien hij ook zo nasaal zingt! Ja gisteren was weer heerlijk! Mijn baas zei ook, die kan je er goed bijhebben. Vermaakte zich prima en heeft heerlijk geslapen! Begon 1 keer te jengelen toen hij honger had, dus dat mag! Is tot 1 april, dan gaat hij naar het KDV. Dus nog een keertje of 8 geloof ik. En dan ga ik weer vrijdags de hele dag werken. Maar als hij zo lief blijft op mijn werk is het nog vol te houden. Zag er namelijk erg tegen op! Maar toch ook wel weer blij dat hij mee mag. Mijn baas bood het zelf aan
Oh ik kijk nooit naar Idols backstage, dan mag Arnoud altijd ff zappen . Inderdaad wel fijn dat je baas het zelf aanbood zeg! En natuurlijk helemaal lekker dat hij zich gedraagt! En voor je het weet is het inderdaad al 1 april. En was dat vanwege eventueel gevaar op infectie dat hij met ingang van 1 april naar de creche gaat?
Ja, op de crêche is het infectiegevaar te groot met al die kleine kindjes. Op mijn werk zit ik zo goed als de hele dag alleen. Mijn baas is er soms.. en héél af en toe komt er iemand binnen. Die mogen naar 'm kijken maar niet aan 'm komen
een echt mengelmoesje! Hij heeft Patrick's ogen en mijn mond(je). Ook mijn oren en vorm van gezicht. dit ben ik van vroeger:
Ja precies, je hoort natuurlijk ook altijd dat de kindjes altijd verkouden zijn als ze naar de creche gaan. Aan de andere kant bouwen ze wel een goed afweersysteem op
Ja en van die dikke aardwormen.... Het humeur gaat wat beter, Esmay heeft daarstraks ook weer wat beter gedronken...althans; rustiger.. Dus komt wel weer goed denk ik!