ja wat ik zei.. een echt mengelmoesje. Gelukkig is nu ook het meeste "premature" er van af. Heb je ook nog leuke foto's van Ryan?
Staan heel veel op zijn site, ook 2 filmpjes . http://www.ryanroge.mijnbabyinfo.nl/baby/pages/home.cfm
Ja ik ga zo ff de uitslag van idols kijken.. en dan de laatste voeding en mijn oogjes van binnen bekijken.. waar is Jen nu eigenlijk weer gebleven? toch niet weer onder die koude steen gekropen? tis vreselijk koud buiten momenteel.. of zou ze hem binnen hebben liggen?
Ja, wij zijn ook erg blij met het boxkleed . Het is een erg druk, maar wel vrolijk kleed, veel kleurtjes.
Nee ben er nog hoor! Maar ben ook Dancing Queen aan het kijken... Ben zooooo jaloers! Had zooooo graag meegedaan!
kan me voorstellen! mooi je twee kerel(tje)s samen! zit me te bedenken.. Jen.. jij moet een hot stone massage nemen! lig je toch onder een steen, is lekker warm én je wordt verwend!
Ik ga ook even Dancing Queen kijken en mijn man aandacht geven. Och...ARnoud heeft Ryan net opgehaald uit zijn bedje voor de laatste voeding en Ryan is helemaal out...ligt helemaal opgekruld tegen Arnoud aan. hij slaapt gewoon verder...zoooo lief. Ik hoop dat de steen binnenligt van Jen!
Heb ik heel lang gedaan, vanaf mijn 5de ofzo. Begonnen met klassiek ballet, ook 2 jaar dansacademie, stijldansen t/m goud en 1,5 jaar afrikaanse dans Vanaf volgende week zondag ga ik Latin Solo dansen!
hoe gaat het nu eigenlijk met poepen van Ryan? ow jen.. heb je al gehad? toen samen met Dees? lekker!
ow heeeeerlijk! ik vind dansen ook heerlijk. Maar heb alleen paar jaar jazz ballet gehad, maar toen ben ik verder gegaan met paardrijden (logisch vervolg ) en heb vorig jaar 3 lessen stijldansen gehad voor onze bruiloft.. maar vond het weer heerlijk! Ik zou wel verder willen, maar ja.. Patrick heeft een strijkplank ingeslikt.. en wil wel met hem dansen.. dus ja, dat zit er niet in..
ow.. de uitslag komt er aan.. ik ga er vandoor! en ow..de veiling voor het Ronald Mc Donaldhuis is gisteren begonnen en er is nu al voor 236,- geboden! wihaaaa