Nopes eigelijk niet als het aan mij ligt, vier het liever met mn eigen mannen thuis. Ik zie wel of er mensen komen, maar ga niemand uitnodigen ervoor.
Ik schrok even... er is al een Novembermama's 2008-forum geopend... maar dat is een bijdehante die hoopt een Novembermama te worden... haha... die weet natuurlijk niet dat je dat NIET ZOMAAR wordt hihi...
@Dees: heb jij ook al geen zin om je verjaardag te vieren? Ik ben over 2 weekjes aan de beurt, maar weet ook niet zo goed wat ik moet gaan doen. Wrschnlk gewoon alleen met familie en evt. beste vrienden. Heb niet zo heel veel behoefte aan drukte, want heb de dag daarna mijn eerste echte werkdag
Ja idd Murmel, ik vind het de afgelopen tijd genoeg druk is geweest, kraamtijd, piet zijn verjaardag, kerst, oud en nieuw. HA bezoeken, ZH bezoeken. Over een week weer werken. Qua uitnodigen van familie en vrienden ben ik heel snel klaar, heb mn (vooral) vrienden leren kennen in mn zwangerschap perdiode. Wil rusttttt Vandaag is het ook niet echt rustig, Quinn is niet in zijn hummetje. Net echt krijsen met dikke tranen. Net maar een flesje geven en is hij uitgeteld in slaap gevallen. Arm kind. Hopelijk betekend dit meer elende van de rest van de dag.
Hahahaha, hij zit nu nog in de grime, denk ik, ze gaan zo los... Dus toch nog ff terug dan, voor die undercover pics
Pfffff.... heb voordat W vertrok nog fftjes in zijn (nieuwe) auto gereden, om even te voelen hoe deze rijdt en het navigatiegedeelte te leren. Maar wat een a-relaxed slagschip is zo'n BMW-station zeg, gatver, dan rijdt mijn huppelwagentje toch wel echt veeeeeeel soepeler... Maarja, wilde graag goedkoop met de leaseauto op pad deze week, want heb twee wereldreizen voor de boeg, hihi: Morgen gezellig op KRAAMvisite bij Wencke en donderdag reis ik af naar Esther in Brielle. Leuk leuk leuk! Maar toch nog maar ff kijken wat lekkerder rijden is... Luxeprobleem En ik heb zelf zo'n leuke Luca-spiegel achterin, dan kan ik H leuk in de smiezen houden
OK, ga nu ff wereldreis naar Amsterdam-West maken, naar een best wel hoogzwanger aan het worden dinnetje... gezellig!
Murmel, was anders met Wim meegekomen haha Ons Eefke is gisteren bij oma en opa wezen logeren. Ik heb zowat geen oog dicht gegaan omdat ik me afvroeg hoe het ging. Rob sliep (natuurlijk?) en toen ik om acht uur ons mam sprak dat het goed ging ben ik als een blok in slaap gevalllen. Stappen was saai, was beetje bezorgd om Eva omdat we dr redelijk hysterisch achter hadden gelaten (ontaarde moeder?). We hebben de hele tijd buiten de bij een kroeg gestaan. Schoonbroer en zus gingen rond 12u al naar huis. Verder was er een of andere Duitse chick bij, máár zij spreekt geen Engels (hoe kan dat vandaag de dag?) en ik spreek geen Duits. Dus ja, gesprek is dan snel afgelopen En ik merkte dat ik stiekem toch wel moe was....dus ook maar tegen enen naar huis gegaan...
whaha hoe suf ben ik zeg, snapte eerst je zin niet, totdat ik mijn berichtje even goed terug las Nee wil idd niet meer ellende
Goedemiddag dames! Wij hebben onze eerste carnaval met Esmay erop zitten! Ze vond het behoorlijk interessant en heeft heel wat afgelacht! Alleen als de muziek te hard was trok ze een pruillipje... We hebben op 3 verschillende plaatsen de wagen van de carnavalsband waar mijn ouders in zitten bewonderd! Die waren compleet verbaasd dat we er waren, zo leuk! Om half drie zijn we weer richting huis gegaan, om om 15.00 uur een flesje te kunnen geven en nu ligt mevrouw in haar bedje (bijna) te slapen.. Drinken gaat super! Vandaag; 140, 160 en 155 cc !
Ik wilde eigenlijk dit jaar ook gaan carnavallen (kom tenslotte van oorsprong uit het zuiden) maar we slaan het toch maar over. Volgend jaar wil ik wel gaan. Jen: fijn dat Esmay zo goed drinkt vandaag. Pffffff wat een dag zeg! Ik voel me al niet helemaal lekker en nou is Deniz ook al de hele dag aan het stieren. Slaapt maar hele korte slaapjes en wordt dan weer wakker. Tegen de tijd dat je hem weer in slaap gekregen hebt moet je hem weer wakker maken voor de fles. Nu is het weer stil. Ben benieuwd voor hoelang........
Goh, Carnaval, dat is nou echt iets wat volledig langs me heen gaat. Ik heb 2 jaar in Breda gewoond, maar heb er gelukkig nooit aan mee 'hoeven' doen Ik ben trouwens onze komende vakantie aan t uitzoeken. We hebben namelijk de knoop doorgehakt...we GAAAAAN! Yes yes, we willen allebei toch wel erg graag dus we gaan het gewoon doen. We zijn nu aan t uitzoeken wat en wanneer en hoe enzo. En dan binnenkort boeken joepie joepie Toch zie ik er ook wel tegenop hoor, zo'n reis met zo'n kleintje. We nemen in elk geval een rechtstreekse vlucht, dat is dan 8 uur vliegen. Plus alle tijd die je er om heen nog kwijt bent natuurlijk. Ik vind het nu al spannend Hebben jullie al vakantieplannen eigenlijk?
Op welke stad gaan jullie dan vliegen, Ilse? Leuk joh dat jullie wel gaan, volgens mij ook wel verstandig, dan krijgen jullie plannen weer een lekkere nieuwe impuls! Ach joh, in zo'n vliegtuigbedje slaapt Angelina waarschijnlijk als enige van jullie drietjes heeeeeerlijk de hele vlucht: lekker in slaap geschommeld worden, wat wil je nog meer?
Fijn, Jen, dat Esmay vandaag zo goed drinkt! Ze heeft dus gewoon leuke uitjes nodig, dan drinkt ze beter, haha! @Maria: vind t wel dapper van je dat je bent gaan carnavallen, al was het maar voor je gevoel dat je niet helemaal anders bent geworden sinds je mama bent, hihi... En ach, dat je het nou niet tot in de late uurtjes volhoudt.... de anderen waren wrschnlk toch te lam om te merken dat je op een gegeven moment weg was
Whahahaha...ik had een voorgevoel dat jij er nog wel even op zou reageren . Zag dat je Gwen al even hebt ge-pb 't, dus die is waarschijnlijk ook al op de hoogte .
Toronto! We willen dan een paar dagen de city zelf doen, en de rest de omliggende plaatsen verkennen. In totaal zo'n 4 pleken waar we dan 3 nachten per plek zullen zijn ofzo. En....een dagje naar de Niagara Falls! Klinkt goed, maar dat feest gaat helaas niet door, daar is ze dan al te groot voor. Bij Martinair is de max 6 maanden en bij KLM zelfs maar 64cm..en dat is ze al bijna. Ze moet dus gewoon op schoot. Ach, voor mij wel een goeie stimulans om zo lang te proberen BV te blijven geven, en dan bij landen en stijgen gewoon aanleggen..schijnt beste remedie te zijn