Goedemiddag! Gisteren ben ik wezen shoppen met mijn moeder en zus. Gezellig! Ik heb nu weer wat shirtjes erbij en een lekker vest. Ik ben ineens in kleur gaan denken sinds Fenna haha. Ik was altijd van de bruin, groen, grijs, zwart, en nu heb ik een shirt met groen en roze streepjes gekocht en een roze topje en een vest met grijs en roze.. Ik vind het wel gezellig staan. Ineens...vreemd hoor.. Zijn er nog meer meiden die dingen ander doen sinds de geboorte van hun spruitje? Verder gaat alles hier zijn gangetje. We zijn lekker bezig met Fenna en het voeden gaat beter! Het spugen bedoel ik daarmee.. Ze heeft nu heel soms een voeding waarbij ze niet hoeft te spugen bij het boeren. Helaas heeft ze dan nog steeds wel dat als ze daarna wordt verplaatst oid dat ze dan alsnog gaan spugen. Maar ach.. dan zijn we allang blij dat ze daarvoor niet heeft gespuugd. Ach ja.. morgen naar de ka en dan horen we over het hoe en wat. Ben zeeeeer benieuwd! Jeroen heeft gisteren vanaf 12:30 tot 18:00 alleen met Fenna doorgebracht. Hij is ook wezen winkelen, maar dan op zijn manier haha. De kringloop en daarna de gamma. En daarna naar zijn ouders, waar we elkaar weer zouden ontmoeten, want ze hadden ons uitgenodigd om pannenkoeken te komen eten . De lieverds! Gisteren dus pas weer rond half 10 thuis.
Oja, over fitness gesproken. De reden van het shoppen was dat we (mijn moeder en ik) een badpak gingen kopen. Van bikini wil ik nog even niet weten Dus gisteren een badpak gekocht en we (ook Jeroen) gaan zwemmen vanaf volgende week. Het is de bedoeling dat we elke week gaan zwemmen. Liefst op donderdagavond want dan is het badwater verwarmd omdat er op die dag baby- en peuterzwemmen plaatsvindt. Dus dan kun je voor de verandering eens in warm water baantjes trekken. Fenna mag dan gezellig bij opa blijven. Es kijken hoe hij het doet haha. Hij is hartstikke gek met haar. Schattig om te zien hihi.
Hier ook nog steeds last van de carpaal tunnel syndroom, ben er ook voor naar de ha geweest ook omdat het erger word. Ik moet het minimaal een half jaar aan kijken mits dat het te erg word. Schijnt er allemaal bij te horen jammer genoeg.
Hoi dames ik schaam me kapot, al sinds donderdag niet meer geweest en ik mis jullie vreselijk en dat is wel een goed teken Vrijdag met mijn mannetje uit eten geweest ten ere van zijn verjaardag (hij is vandaag jarig) Gisteren lekker voor hem en zijn nieuwe werk wezen shoppen en oh wat had ik daarna pijn in mijn bekken maar het is het waard geweest. Hij heeft twee nieuwe kostuums gekregen, 2 nieuwe overhemden en een mooie stropdas. En toen was de portomonee leeg. Voor mij alvast mijn kerstkadootje gekocht. (ik krijg een jaar lang sporten en sportkleding van hem) Dus ik was alweer blij. Verder heb ik alles bijgelezen. Leuk om te lezen hoe jullie bezig zijn met kloven en flesjes geven. En mannen Hier ook een man. Vandaag zij hij dat ik door de week zoveel vrij hem. Ach ja het huis wordt vanzelf schoon en de boodschappen komen ook vanzelf in huis. Dames die het geboortekaartje nog hebben gemaild dank je wel. Debby hele dikke knuffel voor jou, wat zul jij geschrokken zijn. En wat een verhaal zeg. Ik heb het met open mond zitten lezen. Maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval dat ik aan je denk en met je mee leef. Als ik dat zo hoor over borstvoeding is dat toch wel iets bijzonders en intensiefs. Maar ondanks alle onzekerheden ga ik het straks als ik ooit wel een kindje mag krijgen wat bij ons mag blijven zeker proberen. En trouwens dinsdag over een week kunnen we al naar Maastricht. En we beginnen nu al best zenuwachtig te worden. Gelukkig eerst volgend weekend lekker weg. Even wat ontspanning Maria ik vind het vervelend voor je dat je zo slecht geholpen wordt door de kraamzorg en het CB. Ik weet zonder dat ik borstvoedig geef dat ze vitamine D en K moeten hebben. Maar dat moeten ze je zeker vertellen vind ik. Dikke knuffel voor jou Ruby goed figuurtje hoor. Knap werk! Dees ook een knuffel voor jou Meiden jullie hebben het allemaal niet makkelijk gehad van het weekend. Jullie krijgen allemaal en MEGA KNUFFEL ((((((((((((((KNUF))))))))))))) En sterkte en ik leef met jullie allemaal mee Clair welkom terug, doe rustig aan en wat een ontzettend mooie foto's Esther mooie foto's en de badkamer is mooi geworden. Hier nu alles bijgelezen, de hormonen en alles vieren weer hoog tij. Dus even rustig aan. Ik hoop echt meer er voor jullie te zijn. s***y
Indigo, fijn dat je je weer beter gaat voelen en dat de borstvoeding goed loopt Murmel, inderdaad niet handig als die tas over de grond sleept bij het inklappen, ik zou die vriend van je maar eens aan zijn oren trekken Peetje, goed dat die hematoom niet ernstig is. Ikke, das inderdaad balen, een niet-inklapbare kinderwagen Ilse, fijn dat het inbakeren werkt, hier ook positieve resultaten daarvan. Maria, stoere avatar Lenthe, veel plezier met sporten (zal zelf ook maar weer eens gaan beginnen 8) ) Dafje, zwem ze Linda, succes in Maastricht, maar geniet eerst maar lekker van je weekend weg. Gaat er trouwens nog iemand van jullie babyzwemmen? Ik wil in januari gaan beginnen.
Oh my ladies.. 83 pagina's.. sorry, maar heb de puf niet om alles bij te gaan lezen.. iemand misschien een korte update voor me? Hier gaat alles klein beetje bergopwaarts. Medicijnen slaan klein beetje aan,maar ben er nog werl beroerd van. Voor benauwdheid heb ik nu inhaler die beetje aanslaat. Voor de druk in mijn keel ben ik afgelopen dinsdag naar internist geweest, en moet binnenkort een MRI van mijn hals laten maken.. spannend allemaal dus.. Met Mika gaat het gelukkig goed. Hij wil alleen niet slapen overdag en schreeuwt soms de hele buurt bij elkaar. Gelukkig is hij 's nachts wel moe en slaapt hij redelijk goed door! Zijn er hier meer baby's die overdag zo onrustig zijn? Of weet iemand waar dat aan kan liggen, of wat ik er tegen kan doen?
Hallo meiden Vandaag was mijn oom hierzo en die heeft zich over de kinderwagen gebogen, oke hij is wel inklapbaar maar hij is dus stuk :S dus mooi kudt Vanmorgen voor het eerst met Quinn wezen douche, hij schrok eerst maar daarna vond hij het heerlijk, hij viel gewoon in slaap Het werkte zo ontspannend dat hij op de commode een pretpakket lanseerde hihi Indigo: PIet word ook niet wkker van QUinn hoor, en die kan me een strot opzetten hihi Linda niet schamen hoor, alleen maar goed om te horen dat je lekker bezig bent Nog gefeliciterd met je mannetje Blondie: ik wil ook gaan baby zwemmen, Quinn vind water namelijk heerlijk, Maar ik kan hem nooit zo lang in een badje doen, krijg ik enorm last van me rug van namelijk Even verder terug lezen hoor, Ben werkelijk een warhoofd Schrijf me afspraken op een papiertje en dan vergeet ik waar het papiertje ligt Ohw de meeting die was de 20ste toch? Ja te erg dat ik het vergeet Stasia: ja waarschijnlijk neem ik QUinn mee in de buikdrager en los een nestje, maar die kan je platmaken dus neemt bijna geen ruimte in beslag Trouwens enorm lief dat je me wil komen ophalen Moetne we tegen die tijd even pb-en enzo Wat ik me bedenk, mag je je kind in een buikdrager meenemen in een auto? Wie weet dat. ik heb wel een maxicosi maar geen idee of die in een auto past ofzo. MAria wahahha geweldige avater en die tekst erbij SUPER Nou volgens mij was het wel eenbeetje zo
hoi allemaal, ik hier met 1 hand, martijn in de andere. vraagje aan iedreen: welke bijnaam/ koosnaam geven jullie aan je baby? ik noem martijn altijd mijn 'tutterbeestje' en als ik msn met mijn zus is hij afgekort TB (tutterbeest) haha. blondie/ linda: ik ga het ook doen, maar mijn VK zei dat je beeb minstens 3 maanden oud moet ivm het chloor in het water. gwen: fijn dat het iets beter gaat! ik zal duimen voor je MRI
Dees: je beeb moet VERPLICHT in de maxicosi, een baby mag niet anders vervoerd worden dan in een passend goedgekeurd babystoeltje. ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar in de drager mag echt niet.
daarom vroeg ik het ook voor de zekerheid Dan kan ik niet mee rijden met de auto Heb geen goed gekeurde maxicosi
wij hebben bijde geen rijbewijs, dus vandaar dat we dat niet hebben is geen domme of vervelende vraag hoor hihi