hey die had ik ook op het oog.. toevallig zeg... alleen nog ff kijken of ik de hypotheek rond kan krijgen. Maar moet lukken lijkt me met mijn modale inkomen..
Even iets serieus....Ryan drinkt nu uit de M-speen, maar de fles is echt binnen 10 minuten leeg . Als hij de S-speen krijgt, duurt het zeker 30-45 minuten, wat denk ik te lang is...Hij gooit zijn hoofd nog wel steeds opzij, met als gevolg dat er door de M-speen ook vaak wat naast loopt. Maar het klokkende geluid is met de M-speen wel minder...kortom: wat zou de beste oplossing zijn?
ohw daar zou ik je geen antw op kunnen geven Deb Misschien moet hij nog wennen aan de m speen? Misschien hebben de andere meiden nog tips
Oh, hoor net van Arnoud dat ik weer loop te zeiken...hij heeft RYan vandaag de fles gegeven en Ryan knoeide bijna niet...hmm...dus hij ziet het probleem niet.
Hmm...wie weet...maar volgens de verpakking van de M-speen van Difrax is deze speen vanaf 3 maanden voor melk
En hij heeft geen voorkeurshouding, want in bed draait hij zijn hoofdje ook allebei de kanten gewoon op
Inderdaad! Goede suggestie . Hij heeft er geen last van en volgens mij is het voor hem nu minder vermoeiend, omdat hij de fles nu ook sneller leeg heeft...