oh ja da's waar... ik heb een excuus... even in mijn profiel kijken zo.. hoeveel plaats ik gemiddeld per dag?
hmm.. 6.31 per dag... best gemiddeld dacht ik zo haha.. Ik ga zo Boer zoekt vrouw kijken.. en daarna PRdV ben benieuwd.. pff tegenwoordig zoveel leuke verslavende programma's op tv.. kan het niet meer bijhouden.. haha.. kijkt hier iemand anders ook BZV? Zo ja, gaan ze vanavond nou definitief kiezen? Zo ja, welke boer kiest wie denk je?
ik ook weer een plaatsje opgeschoven.. als al die andere dames boven mij nou even een paar dagen de klep dichthouden dan komt mijn inhaalslag wel goed.. behalve jullie natuurlijk.. jullie mogen wél posten
Hahahaha goed bezig geweest damesssss! Ik zag net dat het voor mij lastig wordt om een snelle inhaalslag te maken, ik moet wel even flink doortypen dus!
@Gwen: nou, mijn kijkgedrag heeft best aanzienlijk invloed hoor! Er zijn maar ca. 1500 panelleden, dus ik vertegenwoordig heel wat mensen! En Maria heeft gelijk.... eigenlijk moet het anoniem blijven, maar ik vind het altijd zo'n leuk verhaal. Alleen al om mensen te laten zien dat zo'n panel ECHT bestaat!
Ik ben trouwens volgens mij wel de DERDE Novembermama op de lijst, na Maria & Dees... Ik glim nu van TROTS, hahahahaha
Zo lekker gekletst hier . Zo er heeft er een de fles gehad en ligt nu op bed. Normaal mag hij s'avonds na de fles altijd lekker in de schommel. Daar wordt hij loom en slaperig van. Nou, vanavond was het krijssen. Ook toen ik hem daarstraks in de tummytub deed terwijl hij dat ontzettend lekker vindt. Nou, ik snap hem niet vandaag Nu is het gelukkg stil. Laten we hopen dat hij nu echt lekker gaat slapen. Volgens mij is hij vandaag niet echt in zijn hum. Sprongetje misschien?