Oh oeps, ik besef me ineens dat we iets (euh nouja, íets..) vergeten zijn. Ik heb net met Angelina gedoucht, toen pyjamaatje aan en heeft Willem haar mee naar beneden genomen. Toen ik ook naar beneden en zou ik haar gaan voeden. Hij heeft haar even in de box gelegd en ik heb ff een koppie thee genomen. En nu..euh..ligt ze dus in de box te pitten Maar ze moet nog een laatste voeding, dus nu moet ik 'r wakker maken..shit, dat was niet de bedoeling Dus euh..ik ga maar ff naar mn dochter toe hoor hahahaha
Vind het nog niet zo heel spannend, meer irritant dat er al voor de 2de keer reclame is, zo krijg ik ook 2 uur vol Ene joepieeee Stasia!
Hebben jullie gezien dat het november mamma's 2008 topic is gestart? Ok er is er dan officieel nog geneen zwannger, maar toch. wat gaat dat sneeeeeeeel Toch raar november voelt toch een beetje van "ons" en nu staat er al weer een hele nieuwe groep klaar. of klinkt dat heel stom?
Ik vind het gewoon heel vreemd dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik de positieve test in mijn handen had.