Ik weet niet meer welke dag het was maar kan me het moment nog heel scherp voor de ogen halen. Ik had nog 2 dagen te gaan voor mijn NOD en kon echt niet wachten met testen. Mijn vrouw nog, joh daar komt echt niks uit, wacht nou nog even. Maar ja ik kon niet wachten he, dus ik de wc in. Ik kom na "de daad" er weer uit en grap Ïk ben zwanger haha" Wij lachen erom dus ik wil m weggooien "Nee wacht ik ben écht zwanger "Jaja t zal wel" Nee... echt kijk maar. We hebben nog net niet staan dansen
Kan het me ook nog als de dag van gister herinneren Ik had die met me toen nog beste vriendin een dagje Thermen gepland en aangezien ik al een aantal dagen de wel bekende ongi gevoel had zat ik eigelijk te wachte op.... Piet zei die avond ervoor voor het alle aller eerst, in 16 rondes ga jij morgen eerst een test halen! Ja probleem, aangezien ik om 9 uur had afgesproken en dan was er nog geen winkel open. In de ochtend een helder moment de apotheek is om 8 uur open, Hup snel op de fiets, koud dat het was en regen brr. Test gehaald, pff wat een rot test, en natuurlijk hoef je dan niet te plassen. Wachten en wachten het was al half 9 ofzo. Oke persen dan maar kraan open. uiteindelijk een paar druppels kunnen opvangen staafje erin en op de test gezet. Durfde voor het eerst ook niet te kijken, en toen.........2 strepen, wat heb ik staan janken als een klein kind, sta je dan alleen, want Piet moest werken en zat bij een collega in de auto, Heb hem huilend gebeld en hij kon niks zeggen. Mn "beste vriendin" stond voor de deur en die dacht dat onze realtie over was omdat ik als een gek aan het huilen was. Kon alleen maar zeggen dat ik zwanger was. De theren gebeld dat we wat later kwamen, en wat was dat een rare dag zeg! Zal het nooit meer vergeten Ohww wilde het even in het kort opschrijven, hihi mislukt
Goedemorgen, De goeie nachten zijn nu meer gewoonte dan uitzondering, dus ga het allemaal niet meer vermelden. Het was gewoon weer een goeie nacht vannacht! Esmay vind haar handen toch zooooo interessant! Ze is ook constant bezig om haar duim te zoeken (al een paar weken) maar heeft deze tot nog toe niet in haar mond gekregen. Op zich niet zo'n ramp, ware het niet dat ze nu overdag geen oog meer dicht doet omdat ze constant bezig is met zoeken... Iemand tips om haar te helpen haar duim te vinden? Anything... Pfff ik ga hier nog even verder wakker proberen te worden.............valt vies tegen vandaag. Beetje te laat naar bed gegaan gisteren.
Goedemorgen Soww dat was even vroeg opstaan zeg Was ietjes te laat geworden, dankzij hyves, leuk hoor mensen terug vinden wahah Maar goed, Quinn vanmorgen wakker gemaakt, geloof dat hij het niet echt kon waarderen, maar ligt nu toch vrolijk te zijn in de box. Zo even aankleden en dan hop naar het kdv en daarna naar de ha Geen enkele idee waneer ik weer online ben Whaaahhaahahh Jen gek mens, dankje!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Ikke1981~ 4 februari 10.00 uur Intake kdv Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle ikke1981~ 4 februari 13 uur Quinn HA Ikke1981~ 5 februari 10 tot 12 uur Quinn eerste wendag Muriel~ 5 februari 09:30 Hester HA ivm doorlopende verkoudheid Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
En Dees, jij succes ook vandaag met al je afspraakjes.... En Daphne, succes met de controle van Fenna, ben benieuwd of alles er nu goed uitziet.
baas boven baas was niet mijn bedoeling hoor Ik zag 'm en dacht dát is 'm! heb je trouwens gister nog wel PrdV gekeken Muriel?
Hahahahaha Gwen! Ja, ik heb wel gekeken, was toch wel nieuwsgierig. Ben helaas in slaap gevallen en heb dus SBS6 nog veel meer kijkcijfers gegeven, want werd pas midden in de nacht weer wakker met de TV aan
hoe kom je eigenlijk in zo'n panel joh? vind 1500 eigenlijk wel weinig voor 16 miljoen mensen.. bedoel.. ieder programma kijkt wel iemand naar. Maar van 1500 mensen kan er best niet één naar dat ene programma kijken.. hoe bepalen ze dan de kijkcijfers voor dat programma? of stel ik nu hele lastige vragen?
Ik ben er ooit per toeval voor benaderd en heb toen 'ja' gezegd, omdat het me erg leuk leek om hieraan deel te nemen. Ze hebben een heel divers panel (mss is het inmiddels al wel wat groter geworden, hoor), met allerlei soorten mensen erin: gezinnen, alleenstaanden, mannen, vrouwen, allochtonen, autochtonen etc. Ik verhuis dit jaar dus ook naar een nieuwe 'groep': gezinnen met kinderen, haha! Ik neem aan dat ze naast dit doorlopende panel ook continu andere steekproeven doen om alle programma's te 'dekken'. Wij zijn dan alleen de stabiele cijfer-factor, waarnaast er ook nog honderden mensen per week telefonisch en online worden onderzocht naar hun kijkgedrag. Maar precies weten doe ik het niet, helaas.
Goeiemorgen, Zo een heleboel geklets, waarbij ik aardig snel door kon scrollen. Hahaha scheelt weer. Hier gister ook PrdV gekeken, maar vond het toch wel tegenvallen. Niet echt harde bewijzen waar ze wat mee kunnen, nog te veel gaten er tussen. Maar ja daardoor dus wel veels te laat naar mijn bed. Heb vandaag erg opstart problemen. Weinig fut vandaag.. Sinds donderdag wil Angelus niet naar school en huilen als ik wegga. Is ook handig als er een juf in de klas is om hem op te vangen. Kan ik dus niet zo goed tegen, je laat hem nu daar achter huilend terwijl er niemand is om hem op te vangen............. Hij vond carnaval vrijdag ook niets en mocht toen weer mee naar huis. Pfff valt niet mee natuurlijk groot worden. Verder niet zo veel eigenlijk. Mijn eerste testdag was 27 feb. woensdag. Wel grappig 14 feb. moet ik weer met Estrélla naar het CB, tja en dat is dus precies een jaar geleden dat ze verwekt is, hahaha....