dees: ja dan heb je idd geen maxicosi nodig oooh vriend appelmoes is boos! hij wil eten en wel DIRECT!
Gwen goed om te horen dat het langzaam aan steeds een beetje beter met je gaat. Neem de tijd, en spannend al die onderzoeken. Maria, Tongelreep.....let wel wij gingen zo achterlijk dat we waren de eerste zondag van de maand met de hele familie daar zwemmen. Vanuit amersfoort met de auto daarna toe. Gek dat we waren. Gelukkig doen we dat niet meer.
Tot slot van de avond wilde ik even kwijt dat ik alle kindjes van ons forum super mooie kindjes vind. Meiden we hebben goed ons best gedaan.
tongelreep hebben wij een abbo op.ben vrijdag nog gaan discozwemmen met fabian en anwar. babyzwemmen ga ik bij motel eindhoven doen.vind daar het bad fijner en het is geloof ik ook nog goedkoper.
peetje zo'n hematoom is dat hetzelfde als een aardbeivlek? rayan heeft die nl op zijn balletjes en die word steeds groter.
morgen komen ze trouwens de kadodoos van etos brengen.zijn ze al bij jullie geweest? en dinsdag heb ik mijn nacontrole bij de gyn. ben benieuwd wat hij zegt.wil nl. een koperspiraal zo snel mogelijk.
Gefeliciteerd met Patrick, Linda! Jullie hebben elkaar over en weer goed verwend BV geven vind ik heel prettig en bijzonder. Voor mij de moeite waard geweest (en als weer bijna vergeten). De Tongelreep...daar is mijn hond laatst weggelopen Jean-Paul was bij een bekende gloeilampenfabrikant (is een klant van ons...ben ik best een beetje trots op!) en liet de hond daarna uit, maar die besloot dus weg te lopen. Gelukkig had hij zijn penning om met mijn telefoonnummer. Was een grappige situatie: (M= meneer E= Esther) M: Ik heb uw hond gevonden E: O jee, waar? M: Bij de Tongelreep. E: Huh, waar is dat precies? M: Bij de ** (niet verstaan en voor mij onbekend) E: Waar in Hoogvliet is dat? (In hoogvliet zit ons bedrijf en ik dacht dat JP daar was) M: Euuh Hoogvliet?! Wij zijn in Eindhoven... E: Hier veel koosnaampjes, maar nog geen vaste die vaak terugkeert. Een greep uit het assortiment: ventje, kereltje, draakje, zuignapje, gifkikkertje, liefje, etc.
Koosnaam: Ik heb t meestal over 'm'n wijffie' en spreek haar ook aan als wijffie. Ik doe mn afkomst dus eer aan, want dat is een oorspronkelijk zaanse uitdrukking. En tja, eens een zaanse babbelaar, altijd een zaanse babbelaar Ik wil ook gaan babyzwemmen, maar nu nog niet hoor, ergens van t voorjaar denk ik, als ze een maandje of 4 is. Ik wil voor die tijd wel zelf weer wat gaan zwemmen, moet nog ff op zoek naar een zwembad met goeie uren. Die kadodozen, moet je daar eigenlijk zelf nog voor doorgeven dat je bevallen bent of nemen ze zelf contact met je op? Angelina ligt intussen weer als een cocon in bed, ziet er wel raar uit hoor. Zal van de week wel 's een foto maken. Zijn er hier meer meiden die inbakeren? Oja, op wat voor tijdstip doen jullie meestal badje? Wij hebben dat net om 9 uur gedaan ofzo, maar vind dat toch geen handig tijdstip eigenlijk. In de kraamweek deden we dat overdag, maar dat komt nu niet uit omdat we het nog samen doen, ik heb nog te erge last van mn rug, dus red het zelf niet. Ik neem nog even wat te drinken en duik dan mn bed in, heb al dagen erge hoofdpijn en ben nog steeds bang dat het door gaat zetten in migraine en daar zit ik echt even niet op te wachten. Muriel, hoe deed jij dat laatst? Jij had een paar dagen migraine, hoe zorg je dan voor Hester? Welterusten meiden, op naar een rustige nacht, zonder nachtbrakers.
Ik denk niet dat ik ga babyzwemmen, maar waarschijnlijk ga ik wel een cursus babymassage doen met Nynke. Lijkt me ook erg leuk.
Wat fijn dat het inbakeren bij jullie zo 'n succes heeft. Ik ben benieuwd naar de foto! Tot nog toe is Nynke een vrij rustige baby, dus inbakeren is niet nodig. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben... HOE baker je Angelina in en WAARMEE? Moet je daar bijvoorbeeld een speciale doek voor kopen?
Babyzwemmen denk ik pas van het voorjaar. Heb wel al opgegeven voor babymassage. Het merendeel van de yogagroep gaat daarmee aan de slag, dus dat is wel zo gezellie. Badje doe ik meestal laat in de ochtend, vroeg in de middag. Maar ik kan het fysiek al alleen, dus dat scheelt. Vanavond weer spontaan 2 nieuwe koosnaampjes eruit gegooid: vriendje en Mister
Hier ook diverse namen, als hij boos is driftkikkertje, anders moppie, boef. Dees: Dus ik begrijp dat je geen maxicosi hebt. Tja dan wordt het lastig om je op te halen denk ik. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat als ik een ongeluk krijg er iets met de kleine gebeurd. Deniz is de hele avond aan het mopperen en jengelen en zal je net zien dat hij vlak voor de fles in slaap valt. Nou, ik laat hem nog wel ff liggen. Ik wil waarschijnlijk ook gaan babyzwemmen. Ik wacht eerst Centerparcs af. Misschien vind hij het helemaal niet leuk. Nou, ik ga nog ff een sigaretje roken en wat tv kijken voordat meneertje wakker wordt. Tot morgen.
Goedemorgen meiden Joepie eindelijk een goede nacht gehad! Half 1 laatste fles, toen 3 en 6 uur, en nu ligt meneer weer lekker in bedje te slapen. Heerlijk! Kan ik straks lekker even mijn dingen doen. Vanmiddag naar het ziekenhuis weer met Quinn, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Stasia: Is ook logisch meis, zou ik ook niet op mn geweten willen hebben hoor. Vond je aanbod al heel erg lief! Met de trein is het volgens mij toch ook prima te doen, alleen even kijken hoe en wat maar dat gaat wel goed komen denk ik zo. Babyzwemmen: wil ik heel graag doen, maar zze hebben hier toch achterlijke dagen en tijden. Maar eens kijken of het te combineren valt allemaal straks met mijn werk. Babymassage lijkt mij ook wel wat trouwens. Ook maar eens voor kijken. Badje: doe ik om de dag, in de ochtend. Jammer genoeg ook nooit lang, omdat die stomme standaards zo laag zijn. Krijg altijd zo last van mijn rug. Maar Quinn geniet er zo van. Inbakeren, Heb Quinn na een paar dagen een aantal dagen ingebakerd gehad. Dit ging toen goed. Wij konden het gewoon met een hydro luier doen. Ga weer aan de koffie
Goeimorgen meiden! Ook hier weer een goede nacht, 11 uur laatste fles vervolgens om 4 uur en 7 uur! Nu is mevrouw weer wakker....ach ja kan ik ff met haar knuffelen! Ze is wel een beetje verkouden, dus ga straks even langs de apotheek om zoutoplossing te halen....
goeiemorgen, Hier ook weer een goeienacht, half 10, 3.15 uur en toen om 6.45 uur. Alleen 's avonds is ze erg huilerig. Badje wisselt hier, doe het nu meestal 's avonds omdat ze dan zo huilerig is. Maar doe het ook wel eens 's ochtends, door de weeks lukt dat niet altijd omdat ik er nog 2 heb aan te kleden. Linda, meid nog gefeliciteerd met Patrick! BV is zeker intensief maar ik vind het ook zeker de moeite waard. Gwen fijn dat het langzaam wat beter gaat en mika al weer richting de 3 mnd. Doe het rustig aan, alle stapjes vooruit zijn mooi mee genomen. Claire, begreep je helemaal met weer een wandelingtje kunnen maken buiten. Dat had ik toen na lange tijd ook, o wat was dat lekker. Hier gaan mijn bekken na de bevalling ook weer de goeie kant op. Gewoon weer dingen zelf kunnen doen. Babyzwemmen heb ik met Angelus toen ook gedaan, hij vond het heerlijk. Zefanja vond het echter niets. Nu ga ik het niet doen. Babymassage heb ik ook gedaan, was echt heel leuk en de kinderen vonden het heerlijk. AL hoewel Zefanja daar niet zo veel geduld voor had. Bij Estrella doe ik het nu ook al. Iets anders omdat ze nog zo klein is. Koosnaampjes; kleine meid, meissie, poppedein of knorretje. Dees heerlijk dat het vanacht zo goed gegaan is en succes bij de KA. Ilse, ben ook benieuwd hoe jullie haar inbakeren, zit hier ook over te denken. Zal van de week eens het CB bellen voor uitleg.