November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik ga zo bijlezen en reageren maar eerst:

Dees gefeliciteerd met je verjaardag!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees inderdaad meis,

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gister (eindelijk) de tijd genomen om mijn voedingsarmband te maken.

Heb nog spullen voor een ander klaar liggen, maar moet even wachten op mijn letters die in bestelling staan.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dees gefeliciteerd!

Hier ook goede nacht alleen kwam Eva iets eerder dan ik gedacht had. Ik was laat gaan slapen maar dat boeit Eva natuurlijk niet, als zij om 6.30 wil eten heeft mama pech. Tis wel duidelijk wie er hier de broek aanheeft in huize schouten.

mijn posi test was op 5 maart. Ik had in de week ervoor een test gedaan maar die was negatief. Maar ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. We waren dat weekend naar Belgie geweest en ik zat het hele weekend te wachten op een menstruatie die maar niet kwam.
    Maandag middag na mn werk toch maar een test gedaan. En er verscheen een licht streepje.
    HEb het die dag gelijk mn beste vriendin en mn ouders verteld.

Die is leuk Tari! Waar bestel jij je spullen? Vind de hangers erg leuk en de kralen lekker gevarieerd!

Zo dit is bericht 6000, nu stop ik voorgoed met forummen (maar niet heus)

Ik ga nu baby te huur kijken via uitz.gem.

5. Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben er een poosje niet geweest. Zat/zit niet zo lekker in mijn vel vanwege een aantal persoonlijke dingen waar ik liever niet over schrijf hier. Daarnaast aan het worstelen met een aantal dingen die ik al voor mijn werk aan het doen ben.
    Maar goed, zucht..., 't spijt me heel erg maar heb echt even andere dingen aan mijn hoofd nu dan gezellig hier te komen lezen en schrijven. Neemt niet weg dat ik aan jullie allemaal denk en hoop dat het met alle mama's en kindjes (en papa's natuurlijk ook) goed gaat.
    Ik hoop snel wat meer (innerlijke) rust te hebben, dan ben ik weer van de partij.
    Ik heb niet bijgelezen, dat is bizar veel, wel even de laatste agenda opgezocht.

Dees van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! En veel succes met de intake.
    Fenna en Dafje succes met de bezoekjes aan de arts met jullie kleintjes.
    Sammie, een fijne eerste werkdag!

Allemaal een dikke knuffel.

Liefs, Indigo

P.S. Is er nu ondertussen een datum geprikt voor de sauna? Ik wil nog steeds erg graag meegaan.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Als eerste:

Dees gefeliciteerd!

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Maria ik heb de kralen en de gekleurde hanger in de stad bij een kralenwinkeltje gekocht, de andere hanger had ik nog liggen.
    En de letters heb ik via een winkeltje bij mijn ouders in het dorp in bestelling staan.
    Tevens heb ik ook nog een heel ABC liggen hoor. Maar wilde voor die andere armband wat specials.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Hier al weer veel gedaan vandaag. Frietpan schoongemaakt, naar de apotheek en supermarkt geweest. Dus nu ff tijd voor het forum.

Tari: Mooie armband hoor. Die hangertjes er aan zijn erg leuk.

Indigo: Eerst lekker even voor je zelf alles weer op een rij zetten hoor. Dan zijn wij wel weer aan de beurt.

Maria: jij gefeliciteerd met je 6000e bericht :({|=

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dees gefeliciteerd!

Heb gisteren mijn belofte aan mezelf om NOOIT meer naar een commerciele zender te kijken toch maar gebroken voor Peter R. de Vries. Vond het wel indrukwekkend, hoewel er natuurlijk nog wel veel vragen overblijven. Maar wat een engerd is die Joran zeg, het zal je zoon maar zijn... Dan heb je iets heel erg verschrikkelijk verkeerd gedaan!

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
  11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Maria 6000! berichten. Kletskous, hihih

Indigo, meid geeft niets, nu eerst even aan jezelf denken. Dikke knuff voor jou!

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    lenthe lekker ding hoor. Stoere knul

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo lief net, Zefanja was al een tijdje stil in de keuken, ga ik kijken ligt ie heel lief bij Noah.
    Precies zijn mama van vroeger, ik lag altijd tussen de poten van onze duitse herder te slapen.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow Wencke.. Thije is een lekker ding! concurrentie voor Mika :)

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo goedemorgen nogmaals!
    Ben blijven hangen op pagina 790 joepie 45 bladzijden bijlezen :)

Hier gaat alles goed, nog wel allemaal hoesten en verkouden maar gelukkig niet echt ziek.
    Donderdag ga ik eens ervaren wat de werkende mama’s inmiddels ervaren, namelijk een hele dag Jens missen…slik…
    :cry: Ik moet ’s ochtends met Niels naar het ziekenhuis en ’s middags zwemles en omdat het anders zo’n gesleep wordt met Jens blijft hij de hele dag bij mijn moeder…ik ben dus van 9.00 tot 18.00 mijn kind kwijt whaaaaa ik vind het niet leuk… :(

Afgelopen vrijdag nog met Jens naar de fysio geweest, het gaat heel goed nu met zijn voorkeurshouding maar hij heeft nog wel heel veel spanning in zijn kleine lijfje…hij zit gewoon niet lekker in zijn velletje en aangezien meneer de fysiotherapeut mij heel goed kent kwam er even een pijnlijk moment…want ik wist ook wel dat Jens niet lekker in zijn vel zit omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik ben echt oververmoeid, heb het gevoel soms dat ik ben bevallen en weer opgestaan en doorgestaan en ik heb goede dagen, maar ook hele slechte. Ik heb wel een goed gesprek met hem gehad, René was ook mee dus voor hem was het ook een eye opener en ik moet het gewoon écht rustiger aan gaan doen en ’s middags even een uurtje slapen…wat ik dus braaf ga proberen vanmiddag… :oops:

Gwen: over rijstebloem: ik geef Jens nu 210 water, 6 scheppen forte en een theelepeltje rijstebloem per fles. Maar nu laat hij af en toe zo’n 40 cc staan en dus momenteel zitten wij weer gemiddeld op 6 flessen per dag maar hij is nu wel verzadigd na een fles, als ik alleen melk geef klokt hij zo 200 cc weg maar is daarna niet ‘vol’ . Maarrrrrrrr Jens heeft nu wel wat uitslag in zijn gezicht dus het zou kunnen dat het van de rijstebloem komt, al denk ik zelf meer dat het van de verkoudheid en het hoesten komt. Maar volg je gevoel qua bijvoeden van Mika en als je denkt dat je nog even moet wachten gewoon doen!
    Oh enne sla dat voedingstopic maar over ik kijk er af en toe nog maar ik krijg keer op keer weer de kriebels als ik een bepaald iemand zie reageren ik moet er gewoon niet meer komen denk ik… :-#

Dafje: hoe is het met je oog?
    Succes bij de KA!

Dees: wat lief dat je op zo’n vroeg tijdstip nog even aan mij denkt :)
    Maarre Jens slaapt weer gewoon normaal door (gelukkig!) dus ik hoor mijn wekkertje weer gewoon afgaan om 6.00….en da’s ook vroeg maar beter dan 4.30 :)
    Succes op het KDV en bij de HA!

Rachel: als ik het dus goed begrijp is het bij Kruidvat ook niks geworden? En wat een rotstreek van het UWV zeg…maar je hebt dus nu in ieder geval tijdelijk wel werk dat is wel lekker. En je toekomst ziet er wel veelbelovend uit als ik het zo lees!
    Over de nutrix zie bij Gwen hierboven ;)
    En ik zou in eerste instantie even overleggen bij het cb of je niet beter nutriton moet gebruiken, ik kan dat niet omdat ze er dunne ontlasting van kunnen krijgen en dat heeft Jens van zichzelf al maar nutriton is volgens mij ‘vullender’ dan rijstebloem.

Debby: oh arme Ryan ik kan me zo voorstellen dat je dan zo boos en verdrietig bent als zo’n stomme assistente je niet serieus neemt! Ik weet zo even geen oplossing voor die verstopping behalve de dingen die je eigenlijk zelf wel weet, extra water, eventueel thee, klysma…maar het moet een naar gezicht zijn om te zien dat je manneke zoveel buikpijn heeft…
    Hoe gaat het nu met hem?

Melina: vandaag tweede gesprek, succes!
    En kan me voorstellen dat je Vangelis hebt gemist, ik vind het knap 5 dagen werken ik persoonlijk zou het niet kunnen…ik zou mijn kinderen echt te veel missen…

Blondie: leuk dat je zulke positieve reakties hebt gehad! En hartstikke leuk je schoonzus als vk, ze is zelf ook zwanger toch? Ben benieuwd naar je echo, heb je nog last van krampen?

Natasja: heel veel sterkte met Sanne! (Zal zo wel ff wat op haar hyves zetten ze leest hier denk ik niet zoveel meer…)

Linda: oh meis wat een naar nieuws…hopelijk komen jij en Patrick er samen uit zeker met het oog op het traject wat nu voor jullie ligt! (((knuffel)))
    Oh enne gamen…wij zitten hier al weken James Bond te spelen :)

Stasia: hoe gaat het met Ibo zijn hand? En met jou je voelde je gisteren niet lekker lees ik…
    Sterkte met Deniz zijn sprongetje!

Muriel: ah Hester is ook al aan het snotteren en rochelen dus…het is gewoon lastig, ze zijn niet ziek maar toch ook niet helemaal fit. Het is vooral vervelend met flesje drinken, ademen door het neusje gaat zo lastig nu… Ik smeer Jens trouwens in met Luuf Baby dat helpt bij hem misschien ook wat voor Hester?

Jen: gaat het wat beter met jou en Esmay?

Ik zag net ook dat er al een November Mama’s 2008 geopend is maar vind het flauw hoor van die TS, ik vind dat het openen van zo’n topic gewoon is voorbehouden aan de eerste die positief test en is uitgerekend in november…

Carnaval: euh nou nee bedankt ben ik te nuchter voor denk ik :)

Ilse: klinkt goed Toronto!

Lenthe: gefeliciteerd met je schoonzus!

Sammie: werk ze vandaag!

Melanie: wat raar dat er niet een juf in de klas is?! En een leuke voedingsarmband zeg lekker vrolijk al die kleurtjes!

Indigo: eerst goed om jezelf denken hoor meis! Gaat het verder wel goed met jullie drietjes?

Meiden ben weer bij én er vandoor kids ophalen!
    (en terwijl ik zat te lezen en te reageren is Jens lekker in slaap gevallen in zijn wipper voor babytv...lief!)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo..hier ook één gisteren naar Peter R gekeken. Vond het wel een beetje jammer dat er geen harde bewijzen zijn, met als gevolg dat hij dus nog steeds niet gearresteerd is...Ik vraag me af of hij ooit gearresteerd zal worden! En daardoor natuurlijk weer te laat op bed en vandaag dus lui (maar ik zal vast wel niet de enige zijn ;)).

Hmmm...tips om de duim te vinden...geen idee Jen. Je zou kunnen proberen haar duimpje in haar mondje te stoppen en dan hopen dat ze het snapt. Maar Ryan snapt het ook soms en soms ineens ook weer niet...

Dees: succes bij de ha en op het kdv! Ben erg benieuwd!!

Sammie: succes met je eerste werkdag!

Daphne: ik ben benieuwd wat de ka zegt. En of jullie ook weer op gewone voeding moeten overstappen om te zien of Fenna inderdaad kma heeft. We horen het vast nog wel van je!

Melanie: wat vervelend dat Angelus niet meer naar school wil. En helemaal vreemd dat er geen juf in de klas is om hem op te vangen. Heb je dat wel eens gevraagd, of er iemand in de klas aanwezig kan zijn om hem (en eventuele andere kindjes) op te vangen? Mooie voedingsarmband!! Oh en die foto van Zefanja met Noah, lief ***smelt***. Dit kan hij beter doen dan de opgevouwen was naar beneden gooien ;) :D.

Indigo: heel veel sterkte! Eerst maar alles op een rijtje zetten en hopelijk gaat het snel weer beter!!!

Wencke: knappe jongen die Thije!!

Roelie: oh oooh...een hele dag zonder Jens. En dan nog naar je moeder...dat was toch dat zij dan een heleboel jaren gaat zeggen dat ZIJ voor Jens heeft gezorgd DIE dag? Het lijkt me ook niet onverstandig om even een stapje terug te doen meis! En vanmiddag inderdaad gewoon ook evenlekke reen uurtje plat. Wel fijn dat René mee was, want dan hoort hij het ook van een ander...gaan de ogen vaak eerder open dan wanneer jij het zelf zegt. En met Ryan gaat het nu hartstikke goed, hij heeft 2x een clysma gehad en we geven hem nu de melk met een grotere speen (de M-speen van Difrax, is ook voor kindjes vanaf 3 maanden). Daarmee gaat de fles ook veel sneller leeg, binnen 10 minuten :confused:, maar daar heeft hij zelf geen last van. En alles loopt weer door. Hij had vanochtend weer een overheerlijke poepluier gecreeerd voor papa :D.

Melina: hoe gaat het met Vangelis? Hij moest vandaag toch naar de oogarts?

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Roelie: Ik zie je wel bekend lange post weer voorbij komen ;) Fijn dat het goed gaat met de voorkeurshouding van Jens. Wat voor oefeningen moet jij doen? Ik moet zorgen dat hij mij aankijkt aan de linkerkant en dan moet ik zijn lijfje draaien en proberen de aandacht te trekken dat dus met zijn hoofdje links blijft kijken. Snappie het nog? Alleen meneertje weigert er aan mee te werken :( De rechterkant lukt wel maar ja daar zit ook zijn voorkeurshouding. Verder is hij aan de stijve kant dus daar heb ik ook wat oefeningen voor. Het liedje klap eens in de handjes..... en dan voor zijn handjes en ook zijn voetjes. Ik heb wel het idee dat dat beter gaat. Hij vindt dat ook erg leuk.
    Met Ibo zijn hand gaat het gelukkig weer een stuk beter.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Debby: Fijn dat alles weer lekker doorloopt bij Ryan. Ik denk dat ik straks ook ff naar de drogist loop om M spenen te halen. Deniz begint veel van die smakgeluidjes te maken tijdens het drinken. Dat deed Ryan toch ook? Dus toch maar even proberen.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat klopt en die smakgeluidjes zijn over. Het duurde wel even hoor, in het begin deed hij het nog wel en hij moest ook even wennen dat het allemaal sneller loopt, dus dat hij niet zo hard hoef te zuigen aan de speen. Maar nu gaat het eigenlijk erg goed, hij heeft wel heel snel de fles leeg, maar heeft daar verder zelf geen last van (geeft niet aan dat hij niet genoeg aan de zuigbehoefte heeft gehad of zo), dus ik houd het mooi hierop.

Deel Deze Pagina