Over Peter R....vond het allemaal wat tegenvallen ik had er achteraf niet voor hoeven opblijven maar ik vind het wel heel erg ook voor de moeder van Joran, volgens mij geloogfe zij echt in zijn onschuld en dacht zij echt dat ze een leuke goed opgevoede zoon had, zij moet echt geshockeerd zijn gweest door de beelden van haar blowende zoon die vertelt wat er met 'die hoer' gebeurd is Geen moeder ter wereld wil haar zoon zo zien en horen... Ik ga ff Jens op bed brengen en zelf ook liggen kom later nog op wat dingetjes reageren maarre... WAAR IS PEETJE?
Goedemiddag dames. 27 pagina's moest ik bijlezen. Hier een aantal reacties. Esther als eerste succes met je eerste werkdag. Ik hoop dat het bevalt en dat je lekker de heks kan uithangen Ilse nog geslaagd voor een wasmachine? Jen heel veel knuffels voor jou Debby lieve foto van het duimpje van ryan Over duimen gesproken.......ik ben er nog steeds niet van af Dees van harte gefeliciteerd! Over vakantie? Heerlijk he lekker naar de zon. Wij gaan de laatste twee weken naar Griekenland en dan het eiland Kreta in het plaatsje Rethymon. We hebben er heel veel zin in, en als het goed is gaan we volgend jaar januari de tweede en derde week skieen in Solden. Hoe kan je het zien van de top van posters? Verder een hoop gekletst we hebben een gezellige groep Van het weekend eindelijk een eigen weegschaal gekocht. Vanochten ingeprogrammeerd en ik ben niet blij met hem. Alles wat ik de afgelopen 3 weken was afgevallen op de andere weegschaal zit er nu bij. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel wat heb gesnoept van het weekend. Maar zoveel kan het toch niet zijn. Nauw weer flink aan de slag ermee.
He linda, herkenbaar van die nieuwe weegschaal. Hier ook gehad het scheelde 4/5 kilo. Maar helaas toen voor mij, die nieuwe klopte toch bleek later.
Melanie het zal ook wel kloppen wat op precies zo soort weegschaal in de sportschool was ik 4 weken geleden 80.4 en op de oude weegschaal 76.5 kan wel natuurlijk maar vond het veel. nu 78.2 heb ik nog wat te gaan natuurlijk
nou linda is toch nog 1.8 kilo. Ach kan het vanaf nu alleen maar meevallen. Houje het sonja bakker nog een beetje vol en al dat sporten.
Linda: Ik denk idd dat de nieuwe weegschaal de juiste kilo's aangeeft. Waarschijnlijk had de oude misschien zijn beste tijd gehad? Al met al ben je dan toch al 1,8 klio afgevallen. En ze zeggen altijd dat als de kilo's er langzaam af gaan dat ze er meestal ook af blijven.
Goeiemiddag dames! Ik had een hoop bij te lezen, maar gelukkig kon ik er vrij snel doorheen wapperen... Ik heb weer een vrij druk weekend achter de rug. Zaterdag kregen we kraamvisite en we hebben een heel origineel cadeautje gehad: een geboorteklok met het motief (en tekst) van Nynkes geboortekaartje. Zondag zijn we een dagje naar Deventer geweest. Mijn ouders, die in Brabant wonen, zijn de carnaval 'ontvlucht' en zitten voorr een paar dagen in een hotel in Deventer. Omdat wij daar vlakbij wonen, zijn we daar gisteren een dagje heen gegaan. Helaas... ook daar werd carnaval gevierd en we kwamen per ongeluk midden in de optocht terecht. Een hoop drukte en een hoop herrie. Gelukkig leek Nynke er geen last van te hebben. Ze gaf geen kik. Dees, allereerst van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik ben helaas niet zo handig om op de computer een mooi plaatje te maken , maar ik wens je 'gewoon' met woorden een hele gezellig dag toe! Succes met je afspraken vandaag. Sammie, sterkte met je eerste werkdag! Daphne, hoe was het vanmorgen bij de kinderarts? Zijn jullie nog wat wijzer geworden? Lenthe, wat een prachtige foto van Thije! Wat ziet hij er wijs en stoer uit. Ik kan niet wachten om hem 'in het echt' te bewonderen. Nog 2 daagjes... Melanie, wat een lieve foto van Zefanja. Het plaatje straalt zo'n rust uit... Leuk dat je het moment op foto hebt kunnen vastleggen. Wat vervelend dat Angelus er momenteel zo'n moeite mee heeft om naar school te gaan. En wat vreemd dat er geen juf aanwezig is om hem (en de andere kinderen) op te vangen. Dat kan toch niet? Mooie voedingsarmband heb je voor jezelf gemaakt. Krijgt Maria er een concurent bij? Debby, Ryan is ook al zo'n lekker ding. (Wat zijn de novemberbabies toch een kanjers!) Leuk idee om op deze manier een verjaardagskaart te maken. Gaat alles weer helemaal goed met Ryan? Oh, ik lees net dat alles weer lekker 'doorloopt'. Fijn zeg! Wie had nou kunnen bedenken dat de oplossing zo simpel was... hiep hiep hoera voor jouw schoonmoeder! Roelie, fijn dat het nu goed gaat met de voorkeurshouding van Jens. Wel sneu dat hij nog zo veel spanning in zijn lijfje heeft. Kinderen schijnen heel goed aan te voelen als hun moeder niet lekker in haar vel zit. Ik kan me voorstellen dat je even een pijnlijk moment had toen de fysiotherapeut zei dat Jens niet lekker in zijn vel zit omdat jij niet lekker in je vel zit. Waarschijnlijk sprak hij hardop uit wat jij diep van binnen al wel wist. Ik hoop dat je de komende tijd wat meer momenten voor jezelf kunt nemen en dat jouw oververmoeidheid overgaat. Hopelijk kan René wat taken van je overnemen zodat jij goed tot rust kunt komen. Je moet niet te hard rennen Roelie, want voor je het weet ren je jezelf voorbij. Maria, gefeliciteerd met jouw 6000 berichten! Indigo, natuurlijk heeft iedereen er alle begrip voor dat je niet zoveel online bent. Ik hoop dat je snel weer beter in jouw vel zit! Eerst even om jezelf en jouw gezinnetje denken, daarna komen wij wel weer! Stasia, jij bent al lekker actief geweest vanmorgen. Daar kan ik wat van leren... Linda, wat frustrerend dat jouw nieuwe weegschaal aangeeft dat je niets zou zijn afgevallen. Het kan toch echt niet komen omdat je afgelopen weekend wat hebt gesnoept, lijkt me. En je hebt afgelopen week nog wel zo fanatiek gesport! Laat je niet ontmoedigen, hoor. Binnenkort geeft jouw nieuwe weegschaal vast minder kilo's aan!
Goedemiddag meiden aller eerst onwijs bedankt voor de felicitatie's super lief! Nou Quinn is naar het kdv geweest en wij hadden de intake en Quinn is lekker tussen de kindjes gezet, en hij vond het prachtig, hij zag ons niet eens meer staan! Dus heb echt alle vertrouwen in. Morgen de eerste echte wen dag, maar dat gaat wel goed komen Bij de HA geweest, hij was niet verbaasd dat we aankwamen over de kma en we moeten het gaan uitproberen. Hij gaf het advies over Nutrilon Pepti maar nu zag ik dat Friso ook de voeding ervoor had, wie heeft er ervaring mee? Verder ben ik helemaal gesloopt hihi ben namelijk ook nog even bij me werk geweest, zit namelijk naast het kdv. Quinn heeft enorm veel indrukken opgedaan en was net ook erg moeilijk in slaap te krijgen. Maar hij is uit eindelijk in slaap gevallen, erg moe! ga Piet even naar de kruidvat sturen, heb geen zin meer en ben tenslotte jarig wahahahha dat is gemeen. Ik ga hier even ruimen. Verwacht geen visite dus lekker rustig aan doen Heb even geen puf om te reageren, sorryyyyyy
Zo mijn danscursus kan beginnen! Ik heb zojuist echt latin dansschoenen besteld en als het meezit heb ik ze morgen al binnen! Joehoe! Heb er zo'n zin in! Hier weer bijna flesjestijd dus ben meteen weer weg...
hey Dees schiet me ineens te binnen.. welk KDV ga je naartoe? of beter gezegd Quinn dan haha vriendin van me woon in Scheveningen en heeft ook op KDV in Den Haag gewerkt. Momenteel werkt ze (ook) in de gehandicaptenzorg. Nou heel momenteel zit ze ziek thuis.. maar mijn 2e vraag is dus.. waar werk jij? it's a small world.. hey Jen wat gááf! heel veel plezier alvast!
Serafijntje wat leuk een geboorteklok. Echt een super kado, heel persoonlijk. Zo heeft Estrélla beschilderde klompjes gekregen ook van haar geboortekaartje. Heb mijn neefje te spelen, ze spelen lief samen met de racebaan en netjes om de beurd. Jajaja het kan wel...... Zefanja en Estrélla lekker op bed. Haha denk niet dat Maria een concurrent erbij heeft hoor, daar ben ik vaak toch iets te bescheiden/niet zo zelf verzekerd voor. En nee Maria dat bedoel ik zeker niet lullig. Vind het wel erg leuk om te doen. Het is hier verder erg rustig zeg.
heb jij nooit gewerkt? dan lijkt het me écht wennen.. sowieso wennen de eerste keer vond ik.. maar als ie maar in goede handen is.. en wat goed dat de fysio even goed tot je is doorgedrongen! en nu wél zijn advies volgen he! rustig aan doen dus! maar wat krijgt Jens veel voeding.. wil niet op dm lijken.. maarre.. mag dat wel zo veel? Mika heeft nu 180 cc + 6 schepjes hypo.
Linda, mijn weegschaal geeft altijd meer aan dan dat ik ergens anders weeg.. verschilt zo per weegschaal.. frustie!
kan je niet een juf erover aanspreken dat die hem opvangt of zo? is voor jullie allbei niet leuk.. mijn testdag was 10 maart.. wanneer Mika precies verwekt is weet ik niet.. ik denk verjaardagscadeautje voor Patrick haha..
mis al paar daagjes wat dames volgens mij of nie? Melina, heb je nog tweede gesprek? hoe gaat het met vangelis? met zijn oogjes? met zijn tandjes? las trouwens ergens dat witte puntjes in zijn tandvlees ook talgkliertjes kunnen zijn he.. Peetje, hoe gaat ie bij jou? al beetje uitgepraat met Jons? Esther, hoe gaat ie bij jou? beetje kunnen heksen vandaag?
Serafijntje wat een leuk cadeau! als ik naar Deventer ga kunnen we nog makkelijker meeten trouwens bedenk ik me haha.. hoe zou het met Sanne zijn? zal zo weer ff een sms-je sturen..
Hmmmzzzz....lig je net lekker op de bank met dekentje is Jens alweer wakker ook...poging 1 middagslaapje = mislukt... Debby: jeps dezelfde moeder Verschil is alleen dat dit niet is zodat ik een moment voor mezelf heb maar pure noodzaak omdat ik de hele dag de hort op moet...tsja en mijn moeder is gewoon van mening dat ik zelf zo nodig 3 kinderen wilde en ik dus geen recht meer heb op een moment voor mezelf...althans zij is niet van plan me daarmee te helpen...ach het is een complex persoon... Maar fijn dat het nu weer goed gaat met Ryan! Stasia: ik ben Jens zijn linkerkant aan het stimuleren door hem dus op de rechterarm te voeden, rechtsom in bad doen enzo...en verschonen doe ik ook als hij recht voor me ligt. Verder heb ik een bepaalde manier geleerd om hem te dragen, mijn arm om zijn schouders heen en zijn onderkantje breed ondersteunen zodat ik hem 'rond' draag...euh lastig uit te leggen... Verder een manier om hem op de zij te leggen en ik moet hem op de buik doen met een opgerolde handdoek maar die laatste twee laten we voorlopig ff zitten omdat hij dan veel spuugt. Gelukkig is Jens zijn hoofdje niet schever geworden het valt op zich mee, de fysio is meer bezig met de spanning in zijn lijfje dan de voorkeurshouding. Ik zag trouwens bij de fysio een krantenknipsel het schijnt dat er in NL 20.000 babies zijn met een scheef of plat achterhoofd Serafijntje: wat leuk zeg zo'n originele geboorteklok! Dees: fijn dat Quinn het zo leuk vond op het KDV dan laat je 'm straks ook wat geruster achter denk ik? Ik heb destijds met Niels de pepti een tijdje gebruikt, denk even om de speen toen was de pepti vrij waterig en probeer niet over je nek te gaan van de stank het is echt ronduit goor Gwen: haha ja hoor ik heb wel gewerkt, maar ik hoefde eigenlijk nooit oppas te regelen ik werkte op dagen dat René thuis was. En die andere twee zijn ook wel eens een dag weggeweest hoor, en wel meer daagjes ook maar dit word wel mijn allereerste hele dag zonder Jens...en dit is mijn kleintje he ben ik toch ietsje aan gehecht Over de voeding: Jens krijg in principe 5 keer per dag 200 cc water met 6 schepjes dus hij krijgt alleen extra water en rijstebloem (5 theelepeltjes op een dag dus) dus geen extra voeding qua schepjes snap je? Maar omdat hij nogal eens wat laat staan nu krijgt hij soms een 6 de fles maar dan nog komt hij niet over de 30 schepjes heen zeg maar...Ik geef dat extra water omdat ik bang ben dat hij anders krampjes van de rijstebloem krijgt en dan is het het ene kwade met het andere kwade bestrijden zeg maar... En je lijkt niet op dm gelukkig hahahahahahaha ooooh laten we er maar niet over beginnen ik hoop dat ze haar een eigen topic geven, wat mij betreft vervangt ze de lactatiedeskundige die is toch al heel lang afwezig kan ze zich daar uitleven en bv promoten Succes met de makelaar! Zo ben weer bij, koppie thee is op zal eens wat aan het eten gaan doen, we eten boerenpannetje met wortel en worst...ben gek op dat soort dingen xxx Roelie
Nou we zijn toch maar voor de friso gegaan, op gevoel eigelijk, ook omdat hij de hongerige baby van Friso kreeg denk ik. Maar nu zat ik zo even te denken, (dat lukt soms nog) wat als Quinn echt een honger baby is en hij doet het eigelijk goed op de hypo allergeen, maar heeft dus honger We gebruiken nog wel de jbpm en als het goed gaat met de voeding en zijn eczeem word minder willen we kijken hoe het gaat met langzaam afbouwen met de jbpm. Vrijdag moeten we ook naar het cb, dus kan het door ook even vragen natuurlijk, maar mochten jullie ideeën hebben hoor ik het graag. Roelie: balen zeg dat je niet kon gaan slapen! Zeker als je het zo hard nodig hebt. Heb je wel even lekker kunnen liggen, slaap je niet rust je toch he. Ik had inderdaad rekening mee gehouden met de speen, heb nu weer speen 2, dat viel meneer wel even tegen whaah Hmzz ik ruik wat zo terug