November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Pff ik breek mijn hoofd over de voedingen die Quinn heeft en heeft gehad en over de kachten die hij heeft. Zal jullie er niet mee lastig vallen.
    Maar QUinn net maar eens wakker gemaakt voor zijn fles, meneer had om 3 uur zijn fles gehad en om kwart over 7 maar eens wakker gemaakt hij lag nog prins heerlijk te slapen en.......... niks van spuug!

Hij vind het alleen minder prettig dat zijn speen een maatje kleiner is, maar is gewenning denk ik, het zal wel moeten want het is echt een stuk dunner.

Ben vandaag erg echo sorry hoor meiden

2. Fenna doet over de S-speen 200cc 15 minuten of minder... de zuigerd :)

3. Lastig Stasia, ik weet niet beter dan dat Fenna huilt tijdens het uit bad gaan, afdrogen en aankleden, dus ik kan je daarover geen tips geven. Maar bij het gewoon aankleden, 's morgens zeg maar, huilt Fenna niet.. doet Deniz dat dan ook? Of alleen na het badderen?
    En maak je niet druk over dat je dan tot 10 moet tellen he? Soms kan je het gewoon ook niet hebben dan ze aan het huilen zijn.. (((((KNUF)))))

4. hoe kan je trouwens zien hoeveelste je bent?

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Links bovenin het menu moet je naar gebruikerslijst gaan. Daar kan je dan sorteren op het aantal berichten.

Deniz huilt meestal wel een beetje als ik hem aankleed. Zijn armpjes in de mouwtjes steken vindt hij gewoon echt niet leuk.

6. Dat armpjes verhaal kennen we hier ook, maar nu is ze er wel aan gewend.. het heeft wel even geduurd voor dat over was.. durf niet precies te zeggen wanneer.. maar er is dus hoop :)

7. ik sta op 93.. jeempie Dees staat ver bovenaan.. maar de top haal ik nooit.. dat zijn de moderators :)

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha ik denk dat mijn moeder het ook niet zou trekken :)
    Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik soms wel eens nadenk over een nummertje 4.... :oops:
    Maar dat is puur gevoelsmatig het kan gewoon echt niet...

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeft hij ook verhoging?

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb jij jouw laatste zwangerschap ook anders ervaren Roelie? Dus extra van genoten of zo?

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee dat is allemaal erg positief toch!? Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren op de fruit en groente en fijn dat ze gewoon op de nutramigen kan blijven, en waarom ook niet?
    Trouwens voor alle mama's van kindjes met eventuele koemelkallergie: je hebt daarvoor een extra aftrekpost bij de belasting :)

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zo hehe daar ben ik weer! Kijken wat ik nog onthouden heb van jullie onzin ;)

Oppassen op 2 beebjes en een nog steeds zieke man is best druk ;) Het ging wel goed, maar Anna was wat onrustig omdat ze papa en mama miste. Dus die wilde lekker kroelen. Gelukkig wisselden Vincent en zij elkaar af.

Spiraal voel ik niet meer, maar vloei helaas nog steeds dagelijks heel licht. Binnenkort moet ik terug voor de controle.

Muriel, stoer dat jij een kijkcijfermeisje bent! En idd leuk om eens te horen dat ze echt bestaan.

Zeker raar dat er straks een nieuwe lichting novembermama's komt. Sta er veel bij stil op het moment 'Een jaar geleden...'

Deesje van harte meis!

Listy, hoe was jouw eerste dag?
    De mijne viel me 100% mee. Heb Vincent wel even gemist, maar dat lijkt me normaal ;) Alleen hij had mij nog wel erg gemist volgens Inge. Gelukkig laat ze hem niet (te lang) huilen en is ze lief voor hem. Bij thuiskomst viel hij mij en mn borst zowat aan. Niet echt honger, maar gewoon behoefte dichtbij te zijn. **smelt** Kolven ging super (440 ml); dat is meer dan hij gedronken heeft!
    Heb nog niet heel veel bijzonders gehekst vandaag. Eerst maar eens overzicht krijgen weer en dan ga ik ervoor.

Agossie, die Angelus heeft het effe moeilijk met school. Lijkt me vreselijk om hem huilend achter te laten :(
    Hahaha, wat romantisch dat Estrella op valentijnsdag is verwekt :)
    Vincent is 6 maart op een gewone dinsdag(ochtend) verwekt. Ik meen dat we 18 maart een test hebben gedaan. In ieder geval toen we terugkwamen van onze vakantie in Brazilie. De stiekeme verstekeling ;)
    Leuke armband heb je gemaakt!
    Ooh die foto met Noah en Zefanja is zooo schattig!

Indigo, toevallig moest ik vandaag aan je denken. Jammer te horen dat je aan het worstelen bent :( Sterkte en je bent hier altijd welkom, he!?

Lenthe, wat is Thije een heerlijk kereltje!

Roelie, goed voor jezelf (proberen te?) zorgen!
    Wat een boef is die Jens toch met zijn slaapgedrag :evil:

Serafijntje, gaaf cadeau die klok! Foto! ;)

Vandaag dacht aan een aantal mama's die we al een tijdje niet hebben gezien: Peetje, Melina, Fem, Butterflymom, Monica

Stasia, sterkte met Deniz. Hij is echt zichzelf niet :(

Deb, lijkt me een grappig gezicht jij en je broer aan de salsa (vanwege het lengteverschil he ;))

Hmmm met zulke lange berichten kom ik natuurlijk niet veel hoger in de ranglijst....kan beter in aparte berichtjes op iedereen reageren ;)

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nee gek genoeg niet. Juist bij NIels had ik steeds zoiets van ik moet er extra van genieten want dit is de laatste keer, maar bij Jens heb ik daar nooit bij stil gestaan...misschien wel goed ook want ik vind het best een verdrietig idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Esther,

Fijn dat je eerste werkdag weer is meegevallen :D. Geeft mij weer goede moed voor a.s. woensdag ;). Enne...mijn moeder wil zeker ook een keer komen kijken als mijn broer en ik op les zitten, hahahaah :).

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben gewoon jaloers als ik een zwanger iemand zie lopen :oops:. Terwijl ik echt een rotzwangerschap heb gehad....

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    hey Esther nieuwe banner?

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben ook jaloers als ik een zwangere zie, maar ik heb een hele goede zwangerschap gehad en een super bevalling. Alleen de bevalling had ik graag wat later gehad. Nu blijf ik met een gevoel zitten dat ik 'nog niet klaar was met zwanger zijn'.

Zelf kan ik me niet voorstellen dat we het bij 1 kindje houden, maar JP neigt wel naar 1 kindje op dit moment. Ben beniewd of dat nog gaat veranderen bij hem, want we moeten er wel beiden achterstaan. Laat het onderwerp voorlopig maar rusten, want eerst moet de zaak weer wat meer zekerheid geven en wil ik Genieten (met hoofdletter) van Vincent!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, met een wat recentere foto. Wel weer in stijl met de kleuren op de foto en de banner zelf ;)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed over nagedacht zeg maar ;) :D

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Esther heerlijk om te lezen dat jij daar ook op let, hier nog een.

Deel Deze Pagina