*** En Muriel is blij dat ze Debby trots heeft gemaakt*** Hihihi, daar doe je het toch allemaal voor, he?
OK, OK, nu STOP ik wel, ik heb nog wel wat dingetjes te doen, hoor... Het is ZULK lekker weer... Ik ga mn bikini pakken, een grote handdoek, een fijn tijdschrift en... Zandvoort... HERE I COME! 8) 8)
haha ik zie het alweer, hoog niveua vandaag hahaha Dees heerlijk dat het zo goed ging vandaag en logisch dat ie uitgeteld was, zoveel indrukken. Melina, o meid dat is balen nu moeten jullie weer langer wachten voor zijn oogjes. Hoe vind je het zelf met hem gaan nu? Hoe bevalt het werken weer? 5 dagen, pfff doe het je niet na. Muriel lekker opdreef zo met je berichten.
(als iemand zin heeft om mee te gaan..., zorgt die dan voor het flesje droge witte wijn met 2 glazen?)
Ja leuke avatar he, vind hem zelf ook super. Dat is nou types Zefanja. volgens ons word hij later clown of entertainer iets in die richting. Peetje, goed hoor dat jullie gepraat hebben en gelukkig heeft jons openkaart gespeeld zodat je nu weet wat de oorzaak was en dat het dus niet aan jou lag. Moeite waard om voor te vechten hoor! Leuke foto's van Martijn
Roelie dat zul je zeker niet gemist hebben die buikpijn en de ongesteldheid. Hier nog niets te bekennen. maar vorige keer werd ik ook pas na 8 mnd weer ongi. Hoop nu ook op zo iets of langer.
Muriel wat een geruststelling dat Hester haar longen goed zijn, kan me voorstellen dat je daar aan dacht ivm je opa.
Debby, wat een service van difrax dat ze je terug bellen. Hier ook altijd die dental spenen in gebruik vind ze wel super, maar inderdaad jammer dat er geen dop op past. Heb voor het weggaan dan ook 2 flessen met een gewone speen.
nou gezellig hoor zit een beetje in mijn uppie te kletsen, maar wel leuk gezicht al die neuspeuterende zefanja's
Ik ben even aan het knuffelen en met mijn zoon en Ryan zit ondertussen alleen maar naar de laptop te kijken
Zoooo ik ben weer terug uit het zh, met goed nieuws! Sanne ligt weer lekker in haar eigen huisje in de box! Het is mij nu ook allemaal duidelijk wat ze heeft. Ze is nl ziek geworden van een dagje Dolle Pret, dat is een overdekt speelparadijs in Almelo. Hier zijn we vorige week zondag geweest en s'avonds is ze ziek geworden. Er lagen namelijk nog 4 of 5 kindjes in het zh, met exact dezelfde verschijnselen, allemaal na een bezoek van Dolle Pret. Het zh heeft de GGD achter het bedrijf aan gestuurd. Ik weet niet of wij ze zelf ook nog aansprakelijk kunnen stellen. Wat hadden jullie gedaan? Gwen, bedankt voor je sms'je...heb je al terug ge-sms't Liefs, Natasja
Ik kom later ff op iedereen reageren maar Natas wat fijn dat Sanne thuis is! Hier is het ff mis met Jens, hij is zo erg verkouden...vanmorgen had hij al een bloedneusje, dat kwam doordat hij een tijdje had gehuild (ik was ff buiten) en dat bloed heeft hij waarschijnlijk wat doorgeslikt want bij de laatste voeding was het weer spugen en dit keer dus met oud bloed. Ik schrok eerst wel maar zolang het geen helderrood bloed is kan het niet iets van het maagje/slokdarm zijn dus het moet wel bloed van het bloedneusje zijn...het was ook niet zoveel gelukkig. Maar ik hou het wel in de gaten. En ik heb de voedingslijn van Nutricia gebeld want ik wist het ff niet meer hoor, Jens blijft hongerig ondanks de rijstebloem (en hij begint eczeem te krijgen dus daar wil ik écht mee stoppen dat is het niet waard!), en hij spuugt zoveel.. Zij adviseerden me om terug te gaan op de kleinere speen, dat is in mijn geval de allereerste advent speen (maat 1) zodat hij zo'n 20 minuten over de fles doet en dan alleen melk geven en geen rijstebloem meer. Doordat hij langer over de fles doet zal hij (hopelijk!) verzadigder zijn en minder spugen...ik hoop het want 4 keer op een dag verkleden is niet leuk meer. En ik zelf nog steedsmega buikpijn maar nog niet ongesteld het lijkt wel vast te zitten ofzo... En een zieke Lars op de bank mag ik heel even KLAGEN! Dan zal ik nu niet meer klagen
Nou, maar hopen dat die andere speen gaat helpen, Roelie. Jens zal het vast niet leuk vinden als hij ineens zo hard moet gaan werken voor zijn flesjes, maarja... als het helpt.... Ik ben benieuwd!