Esther en Debby: ik heb nog geen foto van de klok, maar die kan ik natuurlijk nog wel maken. Zal ik van de week even doen en in mijn album zetten. Flesje is klaar, dus ik ga nu Nynke voeden!
Roelie, over de nutriton, hier was het juist het tegenovergestelde.. Fenna ging er heel moeilijk van poepen. Dus het kan ook de andere kant uit gaan. Ik zou het gewoon proberen.. De enige die last heeft van de dunne poep ben jij toch? Of heeft Jens er ook last van? Behalve dat hij dan onder zit.. De nutriton helpt wel tegen het spugen. Dat was bij Fenna ook zo, maar doordat ze verstopt raakte ben ik er meegestopt.
Serafijntje ik ben ook wel benieuwd naar je klok! Linda, goed zeg! Fijn gevoel, niet? Debby, is je stemming alweer beter dan vanmorgen?
Ja het gaat alweer beter Daphne...alleen het is nog steeds kl*** met de spenen. De M-speen gaat te snel, de S-speen te langzaam. De I-stand was ook geen succes en de II-stand moet je de fles weer draaien, waardoor de speen weer raar in zijn mondje terecht komt zeg maar. Dat is wel het nadeel van die S-flessen...En we zijn er nog niet over uit of die 3-standen-speen werkt...hij is ook verkouden, dus ik denk dat hij daardoor ook meer spuugt zeg maar.
Lastig zeg Debby... met die drie standen speen van difrax moet je de speen steeds draaien en niet de fles, dat is lastig. De fles moet je namelijk in dezelfde stand houden, maar het gewenste nummer moet je dus bovenaan doen, bij de bovenlip zeg maar. Maar ik vind het vrij onhandig.. als je de fles draait is het hele effect van de fles weg, maar dat is wel praktischer bij het uitproberen van de standen.. ik vind hem lastig. Trouwens Fenna kreeg er niets uit.
Zo Quinn ligt op bed! Linda wat super dat je mannetje naar de therapie is geweest! Veel plezier vanavond meis! daje: Dat heb ik inderdaad ook regelmatig gelezen over d nutriton Ik denk dat de kleintjes van de dunnen ontlasting minder last hebben dan de verstopping Deb: is het niet een idee om andere spenen te proberen, ander merk? Ik ben in bep stand dus kom maar op
Nee inderdaad...precies onze ervaring! Ryan kreeg er ook niet heel veel uit, zeker niet meer dan met de S-speen...Dus we zijn er nog steeds niet uit....
Ik zou niet weten welke spenen nog meer op Difrax passen...en anders komen we weer bij andere flessen, terwijl deze fles op zich wel weer heel goed bevalt.