November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Absoluut!
    In het echt was het verschil nog groter, alleen Hesters hamsterwangen wonnen het van die van Thije ;)

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Natas: gelukkig dat Sanne weer thuis is, wat wasd at schrikken zeg. Ik hoop dat ze er nog werk van gaan maken.

Serafijntje: mooie klok, zou anders zeker wel op mijn verlanglijstje staan, ware het niet dat ik al een stuk of 3 geboorte tegels heb

Ilse: Ziet er netjes uit. toi toi toi morgen

Wat betreft de spenen, ik heb Reese dus 3 weken geleden al over gedaan naar de M speen omdat hij moeite begon te krijgen met S.
    De eerste week had hij zijn fles telkens in 5 - 10 minuten leeg. Eigenlijk te snel maar hij leek er verder geen last van te hebben. Nu drinkt hij hem in 15 minuten leeg.

Over het werken nog afgelopen zaterdag:
    9.30u: telefoon, schoonma aan de lijn. Niet verschieten Linda maar het gaat niet goed met Reese hij ligt aan één stuk te huilen en ik heb de huisartsenpost gebeld want ik denk dat hij ooronsteking heeft.

(hij was een beetje grieperig de dagen ervoor en ik ook)

Ik me niet zo heel erg zorgen gemaakt omdat ik me niet voor kon stellen dat ie oorontsteking had, is gewoon van de verkoudheid.

11.00u: telefoon, weer schoonma. Er is niks aan de hand, de HA heeft hem helemaal na gekeken en alles was ok. Zijn darmen waren wat rommelig, misschien dat ie wat last had van ontlasting.

Ach ja, dat maakt zo'n eerste dagje werken ook wel spannend :(

3. Niet meer actief

Is Hester dan zo klein of Thije zo groot? Of wacht..wellicht zit er nog wel wat leeftijdsverschil tussen, dat weet ik niet zo uit mn hoofd ;)

Ik duik mn bedje in, ff in bed laatste voeding doen en dan slapen...hoop dat de zenuwen me vannacht niet wakker houden.

Oh enneuh...de wasmachine lijkt het ineens weer te doen! Er zit nu een was in, ben benieuwd hoe het eruit komt haha. Vorige was blijf 3 uur lang pompen en pas uren later kon de klep weer open. Das ni echt goed geloof ik haha.

Truste!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ze schelen geloof ik 11 dagen, dus daar kan het niet echt in zitten ;)
    Hester is precies gemiddeld, dus ik denk dat Thije de beer van het gezelschap is, haha.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jemig blondie dat maakt het inderdaad spannend, maar wel goed dat schoonma actie ondernam en het niet op zijn beloop laat

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wat ik mij trouwens af vroeg zijn jullie kids al eens verkouden geweest?

Quinn nog helemaal niet, ik ben er zo verbaasd over.
    Denk alleen dat het niet lang meer zal duren straks met het kdv

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ken Hester niet anders dan verkouden. Echt iets voor een winterbaby ;)
    Maar inderdaad... wacht maar tot ie op het KDV wordt aangestoken :( Dan pikken ze alle virusjes mee die er rondwaren, helaas...

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    eigelijk ook wel zielig voor jullie meid!

Ben er ook niet bang voor met de aanstekingen, ook niet zo heel erg, wel zielig natuurlijk, hoop alleen niet dat hij net zoals ons keel,neus en oor patiënt word

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Roelie: Sanne had in het zh nutriton gekregen, dit hielp wel iets, maar niet aanzienlijk. Toen hebben ze haar op Nutrilon AR gedaan...en voilá, echt dat hielp super! En de ontlasting was maar iets zachter. Misschien dat je er wat aan hebt.

Gwen: Niet naar dolle pret gaan is voor ons wel iets wat zeker is! Je vroeg je af wat we konden doen tegen hun. Het zh heeft de GGD erop af gestuurd. En wij gaan morgen melding maken bij de Keuringsdienst van Waren. Daarnaast gaan wij Dolle Pret ook persoonlijk aansprakelijk stellen voor de gemaakte schade.

Het gekke van alles is, dat een kinderdagverblijf en dergelijke, vaak inspectie krijgt van instanties zoals bijv. de GGD...maar speeltuinen of overdekte speelparadijzen NIET. Krankzinnig toch? Dus Dolle Pret heeft als het goed is nog nooit inspectie gehad...en daar gaan WIJ dus maar ff voor zorgen ;) Dit verhaal krijgt nog wel een staartje...want dan kennen ze Natasja nog niet :evil: hahaha

Ik ga snel ff naar mijn mannetje, wij lopen al dagen langs elkaar heen...eindelijk weer lekker de rust, met een compleet gezinnetje ;)

Liefs,
    Natasja

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmppff... foto plaatsen lukt ineens niet meer :(
    Het veld blijft leeg, terwijl ik m in het voorbeeld wel zie ...
    Nouja, dan kan ik alleen maar even melden dat op onze website een geweldige multi-tasking-foto van Wim staat, hahaha (bij 'Maand 3').

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ff spieken

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ook Nynke is (gelukkig) nog nooit ziek of verkouden geweest. Eerlijk gezegd, zijn we daar best verbaasd over want mijn man en ik zijn sinds haar geboorte allebei al 2x verkouden geweest en natuurlijk waren we bang om haar aan te steken. Bovendien nemen we Nynke overal mee naar toe en reizen we veel met het ov, dus dat is ook nog een extra risicofactor. Blijkbaar heeft ze iedere keer geluk of ze is met een gezonde weerstand geboren (kan dat?). :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Leke foto's Murmel!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja hier ook zo, daarom zijn wij ook zo "verbaasd"

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo ik ben weer thuis,

Natasja fijn dat Sanne weer thuis is. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Muriel succes donderdag met de wereldreis;) En ontzettend mooie foto's. Op de foto van Wim heb ik even gereageerd. En wat is Hester groot geworden in vergelijking met toen ik op bezoek was. Mama en papa zorgen heel goed voor haar.

Ilse sorry dat ik misschien een beetje kortaf deed op het laatst maar dat kwam door de drukte in de trein. Heel veel succes morgen. En niet al te zenuwachtig maken het zal wel los lopen. Gaaf zwempakje voor Angelina zeg:):)

Ik ben vandaag door een werkgever benaderd via de mail voor een ontzettend leuke baan. Ik moet even kijken wat er verder mee gebeurt maar dit is misschien wel een kans om weer op de arbeidsmarkt te komen. Als hun ook een beetje de medewerking verlenen. Maar goed ik maak me er niet te veel zorgen over.

Stasia succes met het sprongetje van Deniz. Ik hoop dat hij snel weer de oude is en zijn normale ritme te pakken heeft.

Katja mooie en gave klok zeg misschien wel iets voor ons later. En een mooie foto van Nynke ook.

Linda je schoonmoeder maakt het wel spannend zeg. Maar goed je kan beter overbezorgd zijn dan anders om toch?

Gwen succes met je veilig ik hoop dat het heel veel geld gaat opbrengen.

Zo ik ga nu lekker mijn mandje in en morgen even de sport schade inhalen van vanavond.

Fijne avond nog iedereen en tot morgen

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Reken er maar niet op, dan valt het misschien een beetje mee... ;)

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik ging net weer even snel bijlezen, kwam ik allemaal 'nieuwe' mama's tegen, en foto's van rare, minder knappe baby's, ik snapte er niets van tot bleek dat ik al een tijdje bij een heel andere maand zat te koekeloeren :( . Blij dat ik nu weer terug ben!

Wat geweldig dat Sanne weer thuis is Natasja! En wat een verhaal zeg, dat het van zo'n park komt! Daar had ik ook wel wat werk van gemaakt denk ik. Geniet er lekker van met z'n viertjes!

Thije is inderdaad heel lang en dik. Hij zit op de bovenste lijn. Harmen en ik zijn ook allebei en heel lang (en ik een beetje dik hihi :rolleyes: ).

Hij is al twee keer verkouden geweest. Ik denk wel dat het met natuurlijke weerstand te maken kan hebben, want Sofia was pas voor het eerst verkouden toen ze al 10 maanden was ongeveer! En zij kreeg niet eens BV (schande! ;) ).

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    moggel! pff tis weer vroeg dag hier.. al bijna de hele week tussen 4 en 5 *gaap*.. breekt me nu toch echt wel op :rolleyes:
    misschien als straks de zomertijd komt hihi.. dan is het tussen 5 en 6 :)
    je wordt er zo brak van he..
    maar goed, die geweldig glimlach doet wonderen! tis gelukkig een mooi vrolijk kereltje!

zijn er al meer mama´s wakker?

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    leuk zeg al die minimeets! ben jaloers! nog weekje of 7.. :rolleyes:
    dus.. wie meld zich? hihi..

Muriel, jij crosst ook het hele land door of nie? :)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    kan me goed voorstellen dat je helemaal pissed off bent!
    zit die dolle pret daar vlakbij de intratuin?
    ben benieuwd hoe alles af gaat lopen!
    heeft anouk trouwens nergens last van gehad?
    succes met alles en neem maar even lekker de tijd voor elkaar!

Deel Deze Pagina