November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oke, over en uit voor mij hier, ik ga mn haren fatsoeneren, schoentjes aantrekken en dan de weg op..brr, ik hoop dat ik de auto recht hou ik zit echt te trillen van de zenuwen! Zó irritant, ik heb al zovaak gesolliciteerd (was een jobhopper), maar ik ben elke keer weer giga nerveus, niet normaal hoor..daar zou ik wel eens vanaf willen komen :(

Tot laterzzzzz

2. Niet meer actief

Morgen! Hier is het ook weer nachtelijk feest, gelukkig is het met een speentje op te lossen, maar toch :(

Esmay is dus niet de enige lees ik al. Hoop voor ons allemaal dat ze daar weer heel snel mee ophouden.... :)

@Roelie; Heb bah zeg, het zit echt ff niet mee allemaal! Je hebt groot gelijk, kruip maar lekker onder die steen hoor!

@Peetje; He wat vervelend dat Martijn nu zo'n last heeft van krampjes. Hoelang gebruik je deze voeding nu?

@Ilse; Heel veel succes strakkies! Ik ga voor je duimen meid!

@Linda; Sport ze! Kanp hoor dat je het zolang volhoudt!

@Muriël; Veel plezier bij de kapper! Klinkt al een gezellige bedoeling!

@Esther; Veel plezier met winkelen! Wat goed dat JP vandaag een afspraak heeft! Ben heel benieuwd hoe hij het ervaart...

@Debby; Je bent al weg, maar toch; Werk ze vandaag!

@Dees; Wat is die Quinn toch een slaapkop! Heerlijk!

@Wencke; :) Het verkeerde topic....Jij zal wel heel blij zijn geweest om ons terug te vinden...

Zo heb ik denk ik weer iedereen gehad nu..... :rolleyes:

Ik ga me zo maar eens even douchen en aankleden. Had vanmorgen zo geen zin om er vroeg uit te gaan, dus ben even lekker teruggekropen en er om 09.30 uur uitgegaan.

Om 13.30 uur komt mijn zusje even gezellig op visite, kunnen we mooi even naar het centrum voor boodschapjes. (met de auto, want het is hier vreselijk smerig weer)

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Roelie heb je nog plaats onder je steen. O man wat een ochtend.
    Kon pas om 11.00 uur ontbijten en dat terwijl Angelus vrij was vandaag (en morgen en vrijdag). Echt al mijn energie is denk ik al verbruikt aan geduld, geduld, geduld, geduld,............................................

Estrella kwam ook al om 5.15 uur.

Debby, succes vandaag met je 1e werkdag.

Ilse, jij met de sollicitatie en met je veel plezier met je nieuwe auto.

Esther, heel naar die kadeaubonnen.

Wencke, o o meid, niet stiekum overlopen he. Maar eh zo'n stunt tja ook wat voor mij hoor.
    Veel plezier vandaag met Serafijntje en Elfje (haha vond hem wel leuk gevonden)

Leuk hoor al die minimeets, hmm woon daar niet zo handig voor denk ik.
    Maar de 26 feb. gezellig naar Roelie!

Natasja, jippie Sanne weer thuis!

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Reese dus pas voor het eerst sinds vorige week, papa remco heeft hem (en mij) aangestoken

Roelie, Peetje en Tari sterkte vandaag, kruip maar lekker evn onder de steen.

Debby, veel plezier op je eerste werkdag

Peetje: he balen dat martijn weer krampjes heeft :(

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  6. Niet meer actief

Ben er weer, even snel Angelina en mezelf gevoed en nu weer verder, auto ophalen en naar mn ouders.

Gesprek ging naar mijn idee niet echt lekker, erg geforceerd. Waren 2 jongen meiden en ik voelde me er een beetje oud bij, beetje 'vreemde eend in de bijt' gevoel, kan t niet echt omschrijven.

Zij waren op basis van mn cv wel erg 'onder de indruk', vooral mn computerkennis, webdesign, programmeer enzo vonden ze een grote plus, want zo iemand hebben ze wel nodig maar niemand die t kan. Maar qua type had ik niet t idee dat ik ben wie ze zoeken, maarja, dat is moeilijk in te schatten.

Ik hoor over 2 weken, zo rond de 18e, of ze met me verder willen of niet. Zoja, dan begin ik 19 maart (15mrt gaat park pas open).

Ik heb t trouwens nog niet over kolven enzo gehad, leek me niet zo handig nog, dus dat moet ik nog even bedenken hoe ik dat ga aankaarten. Want een paar uurtjes zonder kolven red ik wel, maar geen 10 uur ofzo (werk is van 9 tot 6).

Anyway, ik ga nu weer rennen, maar jullie zijn weer ff op de hoogte.

Knuffffies voor iedereen!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ilse, je heb recht op kolfuurtjes als Angelina dan nog geen 6 maanden is. (geloof ik, miss even googlen)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Roelie & Melanie, sterkte!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Soow, het is rustig hier... Ik kom heel snel even melden dat ik 2 foto's in mijn album heb geplaatst van Sofia, Thije en Nynke. Ik vond het vanmorgen erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar. :) Sofia en Thije zijn echt 2 schatjes, ik vind het erg leuk dat ik ze nu 'in het echt' heb gezien. Wencke, ik mail je vandaag of morgen de andere foto's. Ik moet ze eerst even verkleinen en daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik ga zo Nynke voeden en dan gaan we boodschappen doen. Vanavond krijgen we weer kraamvisite dus ik ben waarschijnlijk morgen pas weer online.

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Da's een leuke foto van Sophia Thije en Nynke samen :)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    wow, het is hier echt stil .....

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemiddag,

Weer uitgewerkt voor deze week. Was wel weer lekker maar ook erg vermoeiend. Ga nu ff heerlijk op de bank hangen en misschien nog wel even een mini slaapje doen.

Gister was ik du gewoon in slaap gevallen en werd om 11 uur s'avonds pas wakker :confused:

Ga strakjes bijlezen, reageren en gezellig meekletsen.

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Vond het ook heel gezelig Katja! En mooie foto's, ben benieuwd naar de rest.

Toen ik thuiskwam had ik leuke post: de foto's van de fotoshoot en bericht van de opleiding. Ik moet dinsdag beginnen!

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    da's zeker leuke post :D

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Debby: Leuke zwembroek!
    ow ik lig hier helemaal in een deuk met het beeld voor me dat jullie aan een fles aan het lurken zijn. :) :)

Ilse: Hoe is de sollicitatie gegaan vandaag? Ow, ik lees net dat het gesprek wat stroefjes verliep. Hoeft niets te zeggen hoor enne je werkgever moet jou de gelegenheid geven om te kolven, dat staat wettelijk vast.
    Ow dat zwempakje is ook wel erg lief. Vooral die tekst.

Serafijntje: Leuke klok! Mijn moeder heeft ook een klok voor Deniz gemaakt. Maar dan met giraffjes (hij heeft nl. een giraffe kamer)en het is geborduurd. Zal vanavond ook wel ff een fotootje maken.

Blondie: das ook lekker op je 1e werkdag, maar gelukkig met Reese niets aan de hand.

Linda: Benaderd voor een baan? Leuk joh. Hopelijk komen jullie er samen uit en kan je langzaam aan weer een beetje de arbeidsmarkt op.

Wencke: Dat is een strakke actie om bij de verkeerde maand te kijken. En maar denken jeetje wat heb ik veel gemist. :)

Roelie,Peetje en Melanie: Hopelijk is jullie dag verder nog een beetje goed verlopen. Dikke knuffel voor jullie alle 3.

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Dit is die klok.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Sjeeeee wat is het stil hierzo!
    Is echt te merken dat iedereen aan het werk is gegaan zo beetje. Ik kan jullie nog een week lastig vallen hihi

Stasia wat een enorm lieve klok zeg!

Hier eigelijk weinig te melden, lekker saai

Ohw jawel ik heb van schoonmoeder het boek gehad van Woezel en Pip hij is zo leuk! Zit ook een cd'tje bij. Ben erg benieuwd ernaa

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw lekker suf ben ik weer,
    Quinn is vandaag bij de fysio geweest en hij was erg tevreden over zijn nekje. Besloten dat we niet terg hoeven te komen, en als er wat is kan ik weer een afspraak maken
    Toen we zo aan het overleggen waren had Quinn zoiets van, ik geef even een mooi cadeautje en liet een enorme scheet en stinken wat meneer deed. Ik schaamde me werkelijk rot! en Quinn maar lachen de doerak

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: Wat een leuke klok zeg, lief dat ze hem zo zelf heeft gemaakt, is ie meteen uniek!

@Dees: FIJN dat Quinn 'genezen' verklaard is bij de fysio, dat kunnen jullie mooi weer afvinken! haha, stijlvol afscheid ;)

@Serafijntje/Wencke: Owww wederom leuke foto's van Sofia en Thije, haha, ook Nynke staat ze heel goed :)
    Leuk dat het zo gezellig was, enneh.... Wencke.... geen brokken gemaakt onderweg?

Deel Deze Pagina