Ben lekker even eruit geweest, naar de kapper, terwijl oma oppaste. Wel leuk hoor, weer even de stad in, zonder wagen, luiertas en meer van dat soort ongein, haha. Helaas helaas helaas helaas... was het vandaag heeeeel rustig bij mn kapper, dus geen leuke nieuwtjes over BN-ers Maar mn coupe is weer lekker een beetje gekortwiekt.
Heerlijk naar de kapper, probeer ook moed te verzamelen. Ik ben inderdaad zonder al te veel brokken aangekomen; ik was eventjes de weg kwijt (korter dan normaal) en heb alleen een lantaarnpaal geraakt met het portier.
Mijn eerste werkdag was superleuk en superdruk . Ik had me allerlei dingen voorgenomen om te gaan doen en daar is niets van gekomen . Het was erg gezellig ook en ik heb nog een bos bloemen gekregen als welkom, zooo lief! Kortom: een supergeslaagde eerste werkdag. Het was ook heerlijk om RYan weer te zien na zo'n dag, hij lag heerlijk te sabbelen op z'n duim en te slapen . En nu ga ik even slecht doen...sorry , maar heb ff geen puf om op iedereen te reageren. Dus ik ga Jennie even quoten . @Roelie; Heb bah zeg, het zit echt ff niet mee allemaal! Je hebt groot gelijk, kruip maar lekker onder die steen hoor! @Peetje; He wat vervelend dat Martijn nu zo'n last heeft van krampjes. Hoelang gebruik je deze voeding nu? @Ilse; Heel veel succes strakkies! Ik ga voor je duimen meid! @Linda; Sport ze! Kanp hoor dat je het zolang volhoudt! @Muriël; Veel plezier bij de kapper! Klinkt al een gezellige bedoeling! @Esther; Veel plezier met winkelen! Wat goed dat JP vandaag een afspraak heeft! Ben heel benieuwd hoe hij het ervaart... @Dees; Wat is die Quinn toch een slaapkop! Heerlijk! @Wencke; Het verkeerde topic....Jij zal wel heel blij zijn geweest om ons terug te vinden... @Jennie: lekker gewinkeld? Nog iets leuks gekocht? Leuke dansoutfit of zo Zo heb ik denk ik weer iedereen gehad nu..... . En als er mensen zijn die ik gemist heb, spreek Jennie er dan maar even op aan . Ik heb haar gequote .
Zo hehe, we zijn weer thuis en manoman wat ben ik moe, dit was een lange dag! Nu op de bank hangen en ik doe vanavond níks meer hoor Over dat kolven, ja dat wist ik, maar dat is t punt ook niet. Ik weet dat ik er recht op heb als ik ergens werk, maar ik wérk er natuurlijk nog niet he. Daarom vind ik t lastig om het nu al aan te kaarten, om niet m'n kansen op de baan te verpesten. Want tja, als er veel kandidaten zijn en ze weten dat ik in die 8 uur eigenlijk maar 6 uur werk, nemen ze waarschijnlijk liever een ander aan. Snappie?
Ik zou het er ook pas over hebben hoor als je de baan krijgt Ilse! Ik vind het dan ook vroeg genoeg...
Whahahaah Deb geweldige actie om Jen te Quoten Fijn dat je eerste werkdag zo geslaagt was! Is toch lekker en fijn beginnen dan! Omhww men Quinn is me toch aan het stinken, hele vieze scheten is hij aan het laten. pffff De poepbroek is voor Piet had ik me zo bedacht!
Hahaha goeie actie Ik heb vandaag ook onverwachts een druk dagje gehad. Om 8.15 belde de keuringsdienst van waren al op, dat ze vandaag een inval wilden doen bij het speelparadijs....hopelijk hoor ik er morgen wat over. Ik wilde vanmorgen de nieuwe voeding van Sanne ophalen bij de apotheek, en wat blijkt....het wordt volledig vergoed! Dus 1 in week: Anouk zindelijk, én ik hoef nooit meer flesvoeding voor Sanne te betalen. Dat had ik nooit verwacht. Niet dat dat het belangrijkste is natuurlijk, maar het is wel meegenomen. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn welke voeding Sanne nu krijgt, het heet: Enfamil A.R. (voor spugende baby's) Na een lange dag, ga ik nu ff lekker douchen (etienne is toch voetbal aan het kijken :x ) Liefs, Natasja
Oh spannend Natas! Ben erg benieuwd! En het is zeker mooi meegenomen dat de voeding wordt vergoed! En heerlijk zeg dat Anouk zindelijk is!
@Natasje; Hey da's mooi dat ze vandaag al een inval wilden doen! Ben benieuwd naar de uitkomst.... Die Enfamil A.R. heeft Esmay ook gehad, maar kreeg last van verstopping, dus daar zijn we naar 4 dagen weer mee gestopt...
Ik ben zo moe en duf, dat ik t sowieso niet meer snap geloof ik Dus ik duik mn bedje maar in..*gaaaap* Tot morgen!
Debby: ik heb deze voeding nu 1 week, maar het lijkt de afgelopen dagen alleen maar erger aan het worden. Hij gaat nu ook weer 3x op een dag poepen ipv 1x. Zo'n erge krampen heb ik hem nog niet eerder zien hebben. Mijn gevoel zegt stoppen en terug op Omneo, maarja je moet het 2 weken volhouden om echt resultaat te zien. wat zouden jullie doen?