Goedemorgen, De 2e ochtend valt toch zwaarder dan gisterochtend . Maar goed...nu maar even wachten op mijn schoonmoeder en dan lekker aan het werk . Peetje: ik zou de hypoallergeen gewoon even volhouden, maar waarom moest je over op deze voeding? Daphne: en heeft Fenna vannacht doorgeslapen of is ze alsnog vannacht wakker geworden? Dees: fijn dat Quinn gisteravond lekker heeft gepoept . En de rest komt vast vandaag wel, zolang hij er zelf geen last van heeft...gewoon even in de gaten houden! Blondie: jeetje meis...wat maak jij een lange dagen! Werkse vandaag! Muriel en Esther: veel plezier vandaag!
goedemorgen meiden Pff ik kon vanmorgen moeilijk mn bed uitkomen, aangezien ik weer eens in een houding lag wat mijn rug niet prettig vond en met pijn en moeite kwam ik weer in de juiste houding terecht. Ben nu zo stijf als een hark! Vandaag is het oma dag! Dus lekker een dagje voor mezelf, ook al komt er hoogst waarschijnlijk visite. Dafje hoe is het gegaan vanach? Blondie: jemig wat een lange dagen zeg! Petje af hoor. Hoeveel dagen werk je eigelijk? Esthet en Muriel een fijne dag vandaag! Deb: Werkse voor vandaag, hopelijk kom je een beetje op gang Je hebt bijna weekend, positief blijven he
Dees: natuurlijk blijf ik positief . Ik ben benieuwd hoe jij het werken weer ervaart . Maar lekker een dagje voor jezelf. En je krijgt visite, hoop toch geen kraamvisite?
Hihi ik denk dat ik kapot ben als ik gewerkt heb, hopelijk zonder kleerscheuren ook. Aagezien de clienten mij weer op nieuw moeten leren kennen. Zal me een feest worden (not) Nee geen kraam visite, dat hebben gelukkig allemaal al gehad.
Hahaha, ik hoop ook voor jou zonder kleerscheuren . En verder nog plannen vandaag? En gefeliciteerd met de 13-weken van Quinn!
Nee verder eigelijk niet echt plannen Ff de kruidvat leeg kopen, luiers, voeding en dat soort dingen! hihi Verder lekker thuis keuvelen
Zo goedemorgen! Nou ik zou het niet meer over de goede nachten hebben, maar hier ben ik toch blij mee! Esmay ligt nog te slapen! Ze is vannacht wel wakker geworden rond 5 uur, maar met een speentje weer in slaap gevallen en tot nu toe nog steeds in coma! Even een snel bakje koffie en dan ga ik haar toch echt wakker maken, anders loopt het hele schema in de soep... Tot strakkies!
Goeiemoggel, Wat een heerlijke ochtned vandaag! Moet zo weg om mijn nageltjes te laten doen. Ibo is Deniz aan het wassen. Hij had net gepoept dus combineren we dat gelijk met aankleden en de billen wassen. Zijn ze weer lekker schoon. Nou, ik ben er ff vandoor. Tot strakjes.
Goedemorgen! Fenna is toch gisterenavond nog wakker geworden om 11 uur. Op zich heel netjes dus, zij het niet dat we net een half uur op bed lagen ach ja. weten we ook weer dat dat dus nog niet gaat gebeuren.. Dees, gefeliciteerd met Quinns 13 weken! Morgen drie maanden dan dus toch? Lekker dat het zo goed gaat met Quinn. Inderdaad stom dat de artsen daar niet aan denken. Je zou toch willen dat je dit maanden geleden al had geprobeerd... maar goed, nu gaat alles goed en dat is het voornaamste! Heerlijk hoor! Natasja, Nutramigen is voor kma en lactose-intollerantie. Of ze het heeft weten we nog niet echt, maar het gaat sinds deze voeding zo goed dat we het hier voorlopig maar op houden. Ik moet zo naar het cb dus ik ga een broodje happen, Fenna aankleden en inpakken en dan gaan we. Laters!
goedemorgen Hier een goede nacht gehad, 22.30 - 7.45 maar het was gisteren ook wel een rampendag, martijn had nauwelijks geslapen. Jons is gisteren thuis gekomen want ik trok het niet meer, het is weer hetzelfde als aan het begin. Continu huilen, krijsen, strekken, krabben. Hij krabt ook mij, door de krampjes. We zijn gisteren naar kamp vught geweest, en daarna de babydoos opgehaald (wat een teleurstelling idd) en nog even snel een wasmand bij ikea gekocht. 's avonds kregen we visite, en we kregen een geweldig loopautootje. (spel je dat zo daphne, maria?) of is het nu auto-tje? Ik heb gemaild naar de osteopaat met de klachten van Martijn en hem gevraagd door te gaan met de voeding of niet. ik heb een slaapzakje gekocht met lange mouwen, moet hij daarin zijn kleren aan of alleen een romper? en moet hij onder de deken of geen dekens? Blondie: pfffff lange dag! Debby: werk ze vandaag! Dees: heb je eens een vrije dag, krijg je nog visite, bah! Of is het leuke visite? Daf: waarom denken ze dat Fenna kma en lactose intolerant is? vanwege het spugen, of meerdere factoren? succes bij het CB, prikjes?
Hoi Peetje, ik heb Sofia alleen in een rompertje in een slaapzak met lange mouwen. Dan trek ik de dekens op tot halverwege haar buik.
Peetje, idd goed gespeld hoor! En ze denken aan de kma en li idd vanwege het spugen, maar ook de uitslag en eczeem die ze nu over haar hele lichaam heeft. Daar hebben we nu ook vaseline paraffine voor gekregen. Vaseline-achtige zalf is dat, om het vet te houden. ws is het wel iets wat ze vrij lang gaat houden.. Prikjes vond ze echt niet leuk. Gelukkig waren het de laatste voorlopig. Nu pas weer met 11 maanden. Ga nu gauw de fles geven voor ze echt in slaap valt hihi... net een badje gegeven...
Ik heb met de post bericht gekregen van het Sophia Kinderziekenhuis. 20 februari moeten we ons om 11.00 melden bij de KNO-arts! Eindelijk!
goeiemorgen, Hier gaat het vandaag gelukkig wat beterder. Gisteravond weer cursus gehad, ging nu over verbieden en nee zeggen. Tja klinkt makkelijk, maar dat viel nog tegen. Muriel en Esther veel plezier vandaag. Linda, wat een lange dagen meid. En 'al weer' 7 weken zwanger. Voor de rest is het hier erg rustig zeg. Wel een beetje saai na al die drukte. Zelf eigenlijk ook niet zo veel te zeggen/schrijven.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Heb de agenda maar even tevoorschijn getoverd en mijn, nou ja, Esmay d'r afspraken erin gezet. Ook mijn eerste werkdag maar even toegevoegd!
ik ga gauw de was ophangen, wat was afhalen en dan met moeders boodschappen doen.. toch wel makkelijk want én een kinderwagen én een boodschappenkar tegelijk duwen wordt wel erg lastig. En we gaan toch naar de Aldi, dus dan is het meteen groot inslaan. Moet ook nog naar de Cmille en ook nog naar de kruidvat.. druk druk druk...