November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pffff nou we zijn terug van het ziekenhuis, wat een gezeik heb een bloeddruk wil je niet weten.
    Eerst werd Quinn gewogen 5130 :confused: hihhi
    en dan waren zijn darmen en blaas leeg, want dat had meneer even daar geleegd op zijn gemak :)

Nou zegt dat wijf (sorry hoor) hij groeit goed dus niks aan de hand :confused:
    Zeg nou hij heeft pijn en zodra ik hem neerleg komt de voeding omhoog en is hij onrustig. Ja zegt dat mens de ene kind heeft er meer last van dan de ander. Maar hij groeit goed dus hoeft je nergens zorgen om te maken. ik was helemaal verbaassd zeg, wat een kutziekenhuis nou ja personeel dan.

Heb ook tegen Piet gezegt, kijk wat er woensdag gebeurd bij de Osteopaad hopelijk kan hij meer voor ons doen.

2. Dees wat ontzettend vervelend! Jemig daar schiet je ook nix mee op. He wellicht is die voeding die Fenna krijgt ook iets voor jullie. Kost niet eens echt heel veel 10,39 voor 900 gram. Ik zou als ik jullie was dat gewoon proberen. Baat het niet schaadt het niet. toch?

3. Niet meer actief

Nou en ik ben bij de HA geweest, geen reflux volgens haar....
    omdat het niet na iedere voeding gebeurd dat er wat omhoog komt en ze er ook niet altijd last van heeft.

Wel neusdruppels meegekregen, 2 verschillende want ze is echt heel erg neusverkouden!

Ik hou het hier even bij, ga mijn meisje haar druppels geven, dan een flesje en dan hopenlijk de kerstboom optuigen....

@Debby; Gefeliciteerd met je nieuwe job!
    @Daphne; Fijn dat er bij jullie gewerkt wordt aan een goede oplossing!
    @Dees; Wat een geze*k zeg in dat ZH, waarom hebben ze jullie dan vorige week geholpen en vandaag terug laten komen?!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja ik snap er ook niks van hoor. Liepen weer te zeiken over de bloed in de ontlasting, terwijl ik aangegeven heb dat het door het harde persen kwam. Ze kwamen er toen ook achter dat zijn kontje een beetje kapot was. Neem toch aan dat het ook in zijn dossier staat.

En Quinn spuugt ook niet nou ja zelden, dat is met verborgen reflux maar volgens mij snapte er zelf ook niks van, ook totaal niet het idee dat er naar ons geluisterd werd.

Mocht de osteopaad niks voor ons kunne doen, ga ik naar een ander ziekenhuis

Ohw heb trouwens de c1000 opgehaald, meiden ophalen hoor, zitten handige dingen in moet ik zeggen, ook gewoon merk dingen!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik snap eigelijk gewoon niet dat ze Quinn met pijn laten zitten, arm kind
    Sorry hoor spuug me gal even verder

Hoop zo op woensdag dat die man wat kan betekenen voor Quinn

6. Niet meer actief

Hebben jullie trouwens ook zelf een rekening gehad van de vk en/of zh? Wij dus wel, a 880 euro meen ik, kassa! Nu wordt dat uiteraard wel vergoed door de verzekering, maar met een betalingstermijn van 15 dagen (!) zullen we het toch eerst voor moeten schieten :( Dezelfde dag kwam ook de rekening van de kraamzorg a 150 euro, ook 15dagen betalingstermijn. Dus maar even de spaarrekening moeten plunderen.

Ik hoop toch wel dat de rekening van het zh rechtstreeks naar de verzekering gaat, want ik wil geloof ik niet eens wéten hoeveel dat gaat zijn :(

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dees: dat is hier ook het antwoord op alles "als hij goed eet en goed groeit is er niks aan de hand" huh huh lekker als je kind steeds huilt.

poept julie beeb ook zoveel? Martijn heeft wel 8 poepluiers per dag en dat met FV!

hij krijst vandaag aan 1 stuk, wat kan dat zijn?!

8. Niet meer actief

Dees, wat een belachelijke reactie daar zeg, uiterst onprofessioneel! Laat je niet afschepen hoor! Ik hoop dat de osteopaat meer voor jullie kan betekenen.

Dafje, bij jullie dus ook reflux. Balen dat dat het inderdaad is, maar hopelijk slaat de behandeling snel aan en kun je weer verder.

Jen, bij jullie dus juist geen reflux. Heeft ie dan enig idee wat het wel kan zijn? Of ben je nu nog niet wijzer?

Ik heb intussen contact gehad met de fysio en heb vrijdag een afspraak bij een bekken-fysiotherapeut. Ik hoop dat die me kan helpen bij mn rugpijn, want het doet gewoon al pijn als ik Angelina draag en tja, dat is nou eenmaal onvermijdelijk he. Ik vind t al zo jammer dat ik haar niet in bad kan doen, vind dat zo speciaal, maar dat moet Willem nu doen. Ook het voeden wordt steeds zwaarder, ik heb nog steeds geen houding gevonden waarin mn rug geen pijn doet. Dus ik hoop echt dat ze wat voor me kan betekenen!

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ilse: hier alles rechtstreeks naar CZ behalve kraamzorg dan

10. Niet meer actief

Angelina poept ook veel, elke verschoning wel, maar zij krijgt BV dus dan is dat gebruikelijk. Vandaag heeft ze ook weer zo'n lekkere huildag, dus heb helaas geen tips voor je.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, ik heb iig ontdekt dat autorijden DE truc is bij Hester, haha!
    Ze was absoluut NIET wakker te porren op mn werk na het autoritje.
    Dus mijn collega's hebben haar mooie ogen niet kunnen bewonderen ;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    De poepluiers bij QUinn verschilt wel eens, maar soms wel 4 en dan zijn het flinke luiers hoor

13. Wij kregen wel de rekening van Fenna van de bevaling, het verblijf en ka consult van het zh
    á 2023 euri :confused: Moeten we ook voorschieten. Ook kraamzorg a 200 euro. Gelukkig geen vk rekening. Die ging wel rechtstreeks.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi sommige mooie dingen moet je voor je zelf houden :)

Had ik met Quinn vorige week ook hoor toen we de taxi uit kwamen, meneer in eenhele diepe rust

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goh, Dafje, Fenna dus ook reflux :(
    Wel erg vervelend, maar toch fijn dat er in ieder geval actie op kan worden ondernomen. Ik hoop dat e.e.a. gauw gaat helpen. Sterkte ermee xx

@Dees: :confused: lekker hoor, daar, dat klinkt allemaal erg behulpzaam... Gelukkig hebben jullie al een afspraak staan met een osteopaat, hopen dat die jullie (Quinn dan) misschien verder kan helpen!

@Peetje: tja, huildagen horen er helaas bij... Onthou maar dat je een baby NOG niet kunt verwennen, dus een keertje extra een uurtje op de arm nemen en lekker even samen TV kijken kan bijvoorbeeld geen kwaad. Hij kan er nog niet aan wennen, zeg maar. Gewoon even extra aandacht geven, dat heeft ie blijkbaar nodig. En als hij daar rustiger van wordt... winnen jullie er allebei bij! Sterkte xx

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ilse,
    En als je liggend voedt?
    Je kan zelfs liggen op je rug en haar dan op je borst leggen. (volgens de plaatjes in een boek dat ik heb).

Hier alleen een rek. van 8 euro van de kraamhulp gehad. Moet hem nog wel betalen.

17. Ilse ik hoop voor je dat het inderdaad resultaat geeft. En wellicht krijg je goede adviezen mee. Succes iig!

18. Maria, 8 euro? waarvoor dan? wat kan er in vredesnaam 8 euro kosten?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig, al die rekeningen voorschieten? :confused:

Wat ontzettend ouderwets is dat zeg, ik wist niet dat dat kon. Want dat zijn nogal eens bedragen... kun je toch niet van mensen vragen om dat 'even' voor te schieten? Belachelijk.

Ik heb hier nog niks binnen gekregen, zou echt stomverbaasd zijn als dat wel gebeurde.
    Je geeft toch gewoon je verzekeringsgegevens door als je je opgeeft voor VK en KH?

Nouja... ik wacht t wel af...
    Ben tussendoor van verzekeringsnummer veranderd bij de OHRA, dus daar zullen ze vast wel van in de stress raken, dat ze ons niet kunnen vinden, haha.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Misschien heeft ze overuren gemaakt?
    We hadden al 150 eigen bijdrage betaald ofzo,maar dat was van te voren. Nu kreeg ik een rek. vna 8 euro dus.
    Misschien dat ze een half uur te lang heeft gewerkt ofzo?

Deel Deze Pagina