NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur Estrélla ZH echo (rug) Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Tari, als je nog online bent, wil je dan even voor 20febr erbij zetten... CB en 2e prikjes voor Angelina? Om 10 uur?
Nou Quinn is weer bij oma! Baal alleen een beetje, want Quinn is vanmorgen weer begonnen met spugen Hopelijk komt het doordat hij vanmorgen niet geboerd had, na een half uur was er namelijk nog geen boer en leg hem in de box en toen ik terug kwam lag er voeding en dit eigelijk zo de hele tijd weer door gegaan. Laten we hopen op iets eenmaligs. Net Quinn zijn kamertje al helemaal gesopt. straks hier weer, maar vond het wel even tijd voor koffie een een stuk choco cake
Jen: Dat is geweldig nieuws! Nog eventjes wachten en dan mogen jullie daarheen. Ik hoop dat ze daar meer voor jullie kunnen doen. MMMjammie choco cake>
Zo weer terug van de boodschappen. Tijd voor een broodje en ff bijlezen, maar dat was niet zo moeilijk, 5 berichtjes! Tjonge wat een rust hier! Ik ga weer proberen Fenna op d'r oude schema te laten komen. Dus om de 4 uur. Zodat de ena laatste voeding later uikomt, anders zou ik niet weten waar ik de groentehap zou moeten geven. Nu zittie om half 6, straks hopelijk om half 7. We zien wel... voor alsnog houdt ze het uit. Ipv 2 uur gaan we voor half 3. Zolang ze niet huilt om eten vind ik het prima.. We moesten haar al steeds wakker maken en dan moet dat wel kunnen dacht ik zo.
Goedemiddag! Tsjonge zeg kan wel merken dat de mammies weer aan het werk raken...ik hoefde amper bij te lezen... Ik heb alleen geen tijd om op iedereen te reageren maar Peetje dikke knufffff meis wat zonde dat het weer zo mis is met Martijn...ik weet de oplossing ook niet, misschien toch weer een afspraak met de kinderarts maken? Soms is het goed dat er gewoon 1 persoon is die het beleid maakt en dan volgen want iedereen zegt weer wat anders en dan zie je straks door de bomen het bos niet meer...sterkte en een dikke knuf voor Martijn! Hier alweer een drukke dag gehad, ik stond om 9 uur al bepakt en bezakt bij mijn moeder. Met Jens gaat het redelijk hij is enorm verkouden en zit zo ontzettend vol...hij had gisteravond gewoon een rasp bij zijn ademhaling het zat en zit me niet lekker...ik probeer de huisarts te bereiken maar die hebben tot 2 uur lunchpauze....ahun het is inmiddels 14.15? Heb net ff mijn moeder gebeld (daar is hij nu) en het ging gelukkig goed ze moest nog even inwrijven dat hij bij háár niet gespuugd had na de voeding...zucht... Ik kijk het morgen nog aan en anders ga ik dit weekend beginnen met de nutriton. Zijn eczeem op de wangetjes is gelukkig wel verdwenen. Lars ligt nu met de griep bij mijn moeder op de bank die is overdag redelijk maar heeft 's avonds bijna 40 graden. En met Niels moest ik vanmorgen naar de astmaconsulente en KNO. Hij moet nu in ieder geval weer terug op beide medicijnen voor zijn astma om door die verkoudheid en hoest heen te komen en de KNo was rap klaar: veel vocht in zijn oren, buisjes waren verdwenen en extreem gehoorverlies: met spoed buisjes dus binnen 14 dagen word hij geholpen yes! Zodra hij door de gehoortest dan heenkomt gaan we verder met een gedragsonderzoek. Omdat we mooi op tijd thuis waren heb ik om 13 uur Niels nog naar school gebracht, die haal ik om 15 uur weer op en dan nog naar zwemles, dan weer naar mijn moeder waar we blijven eten en daarna eindelijk naar huis met het hele spul...dat word dus tegen 19 uur ofzo. Ik moet zeggen ik mis Jens wel heel erg maar het gaat me beter af dan ik dacht Zal nog ff proberen de ha te pakken te krijgen. Fijne dag allemaal! xxx Roelie
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Roelie~8 februari 9.10 Jens huisarts Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur Estrélla ZH echo (rug) Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Nou hier een beetje opgeruimd, even gewandeld en dat was het. Pfff ik moet echt iets om handen hebben dan alleen martijn. Misschien toch even bij mijn werkgever informeren of ik niet een half dagje per week kan gaan werken. ik verveel me.... ja sorry dit is echt 'klagen met gezonde pootjes' zoals we dat hier zeggen. Maar goed het huis is weer netjes en deze maand krijg ik voor het eerst 25% minder salaris, dus kan ik kijken of het haalbaar is om minder te gaan werken volgend schooljaar. Daphne: ja sory dat had je verteld van het eczeem, ik was het even vergeten. Maar nu gaat het beter? Jen: goed nieuws dat je bij de KNO arts terecht kunt, nu maar hopen dat je snel meer weet Melanie: is de cursus nuttig? Ik vind het wel een geinige avatar die je hebt! Roelie: pfff jouw moeder is niet echt een heel makkelijk mens wel? ik meende dat je er al eerder over vertelde. Ooh heftig van Niels, merkte je zelf ook dat hij slechter hoorde? Ongelofelijk jij rent echt van afspraak naar afspraak hoe doe je dat toch? Ik heb het met 1 al druk vind ik hahaha
Roelie, wat een heisa weer bij jullie thuis. Tjognge jouw kids hebben het ook niet makkelijk! Gelukkig kan je snel bij de ha terecht! Peetje, helaas gaat het met de uitslag en eczeem niet zo goed. Ze zit echt helemaal onder.. van hals tot aan haar handen en tot aan haar navel. Ik hoop dat het met die zalf wel wat minder gaat worden, maar dat is afwachten. Logisch trouwens hoor dat je ff wat anders om handen wil hebben dan alleen Martijn. Ik ga ff een meisje op bed leggen en dan de was eens vouwen en strijken. Er ligt echt zo'n berg te wachten.. en misschien daarna ook even soppen en nog een was draaien.. Heb trouwens Neutral gekocht, kijken of dat nog invloed heeft op Fenna's uitslag. Ga zo es een hele zooi kleertjes wassen die ze aankrijgt normaal en slaapzakken..ed.
ppffffffffff, het huis is tot zover aan kant, nou schoon! Moet nog wat dingen op zijn plek zetten maar dat doe ik straks, want ik moet zo Quinn ophalen. Quinn heeft gelukkig niet meer gespuugd vandaag, dus ben allang blij. Mn schoonmoeder heeft 2 uur lang met Quinn gewandeld, dus die heeft wel zijn frisse lucht gehad Ik ga nog eerst even mn koffie op drinken, heb gewoon platvoeten hihi. sjee Roelie is niet niks bij jou zeg! Arme kids! gelukkig kan je morgen al terecht bij de HA, hopelijk kan hij iets betekenen voor jullie. Dafje: arme meid met haar uitslag, heeft ze er veel last van? Jen super dat je bij de kno langs kan! Nou ga afsluiten ik ben er vanavond weer!
Wil er ook iemand bij mij komen poetsen dan Dat rennen van afspraak naar afspraak lukt me wel maar mijn huishouden....ahum....
Dafje neutral is een goed idee, baat het niet schaadt het niet. Als je eventueel een alternatieve therapie wilt proberen: www.allergie-weg.nl of www.naet.nl dat is therapie waardoor Niels vrijwel compleet eczeemvrij is geworden. Misschien het proberen waard voor je op het punt bent beland dat ze hormoonzalven gaan voorschrijven....geloof me dat is het laatste waar je aan moet beginnen Mocht ze nou heel veel krabben dan kun je speciale katoenen pakjes krijgen waardoor ze zichzelf niet kan krabben, volgens mij kan de kinderarts die voor je regelen en anders zou je even moeten kijken op www.vmce.nl Euh....ik zou nog wat zeggen...oh ja denk ook even om de huisstofmijt want daar kan ze ook uitslag van krijgen mocht ze daar ook gevoelig voor zijn, je kunt (ook via de kinderarts) speciaal beddengoed krijgen... xxx Roelie
ooh ik zit ergens mee, Martijn begint behoorlijk eenkennig te worden in de zin van; hij is bang voor Jons lijkt wel. Als jons tegen hem praat, gek doet of met hem wil spelen gaat hij huilen. Als jons hem verschoont of de fles geeft is er niks aan de hand. Als ik en Jons samen met hem spelen ook niet. vreemd he? Ik vind het echt heel zielig en rot voor Jons want hij is zo gek met Martijn. Als hij uit zijn werk komt doet hij alle luiers en voedingen, en de eerste voeding 's aochtends ook. Hij neemt hem dan mee naar beneden en legt hem in de box.
Oh da's wel sneu....maar babies zijn vaak sowieso banger voor mannen dan voor vrouwen...daar doe je niks aan en gaat vanzelf over joh... Jens is naar René toe ook anders, is ook logisch Jens en ik kennen elkaar al 9 maandjes langer dan dat Jens zijn papa kent he
Thnx Roelie ik voel me al iets beter, waarom zijn baby's banger voor mannen? omdat die een lagere stem hebben ofzo? aan donker haar kan het niet liggen want dat heb ik zelf ook. ooh het is voedertijd zie ik, ik ga hem even uit bed halen