Wat een onwijs leuke foto's Esther en Muriël ! Heb even mijn post aangepast....aangezien je nog meer foto's plaatst....
Dat wilde ik nou ook net gaan zeggen....en er staan bij iedere sprong meerdere vaardigheden genoemd, maar er zijn er altijd maar een paar of zelfs maar 1 die daaruit "gekozen" wordt/ worden...
Ik zal de foto's van Vincent met Hester maar niet aan Nynke laten zien. Ze liggen wel erg dicht tegen elkaar aan. Hoewel... een novemberbaby-soap is zo'n gek idee nog niet. Nynke is een pittig ding (kan erg fel reageren) dus dat wordt nog leuk...
ja ik snap dat ze het niet meteen kunnen , maar hij is al bij de sprong van week 12 en kon dingen uit week 8 nog niet. dus ikvroeg me af of hij motorisch wat trager was, maar gelukkig niet dus. Ik zit echt te dubben, het liefst zou ik meteen weer overstappen op de oude voeding. Dit is gewoon niet om aan te zien. Hij gaat zelfs gewoon zweten zo overstuur is hij. Hij heeft zo'n enorme krampen, na iedere voeding!
Jons vind dat we terug moete gaan op de oude voeding, daar deed hij het goed op en daarvan weten we dat hij er goed tegen kan. Hij kan het ook niet aanzien zo Mijn gevoel zegt ook terug op de oude voeding
@ peetje, de 'onrust' die jij net omschreef mbt ontwikkeling van Martijn is precies de reden dat een van onze vrienden (orthopedagoog) tegen 'oei ik groei'is. Ouders gaan dan denken dat er iets mis is met hun kindje. Overigens begint Eva nu pas belangstelling te tonen voor speeltjes. En dan is het voornamelijk het kijken. Brabbelen begint ze ook een beetje te doen maar bijna niks. en wat betreft teruggaan naar de oude voeding. Ze hebben toch gezegd dat het 2 wk duurt voordat hij gewend is? Ik zou het even aankijken. Al kan ik vanaf hier natuurlijk niet zien hoe Martijn reageert. Maar ik denk wel dat je het even tijd moet geven. Hoe lang ben je al op de nieuwe voeding?
Goedeavond allemaal, Vanochtend ging al heel vroeg de wekker. We moesten voor de verandering weer eens naar het ziekenhuis. Dit keer voor de echo van patrick zijn hart. De uitslag krijgen we over 4 weken. Daarna ben ik met de bus naar het centrum van Utrecht gegaan en heb daar even lekker geshopt. Een broek en twee bloesjes voor van de zomer en nog een t-shirt en ballerina's ja ik ben er vroeg bij helemaal met schoenen want anders is er niets meer in mijn maat. Morgen lekker een koffie drink ochtend bij Ilse. Esther en Muriel wat een ontzettend mooie foto's zeg ik ben op slag verliefd. Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad. Roelie knuff voor jou. Ik hoop dat je kids weer gauw beter zijn. En wat een super nieuws dat Niels nu eindelijk snel geholpen wordt. Ik heb vroeger ook buisjes gehad en dat is volgens mijn moeder een wereld van verschil geweest. Ik hoop dat dat voor jou en Niels ook het geval is. Serafijntje zou leuk zijn als er soap ontwikkelingen hier komen ivm met het uithuwelijken hebben we weer eens wat anders om over te praten en te discussieren. Peetje vooropgesteld ik heb geen verstand van voeding. Maar zoals al door iemand werd geopperd. Probeer aan 1 iemand vast te houden en die raad op te volgen en doorzetten. Volgens mij is het voor geen van jullie goed op elke keer van voeding te veranderen. En maak je niet druk om wat je kindje wel en niet kan. Pas als het heel erg uit de maat gaat lopen zou ik aan de bel trekken. De een is met het een sneller dan de ander. Linda sjee zeg dat is een lange dag. Heb je geen last van vermoeidheid van je zwangerschap? Ik hoop dat je zolang zonder Reese kan. Maar gelukkig weet je waar je het voor doet. Jen leuk dat je iemand uit de buurt hebt ontmoet die ook actief hier is op het forum en dat je ook nog lekker met haar heb staan beppen. En mijn advies is probeer Esmay toch op te houden. Anders gaat ze er misschien aan wennen dat ze na de fles even een kwartiertje slaapt en dat moet je volgens mij niet hebben. Maar ja als het niet anders gaat dan moet het maar even zo Dafje is het niet zo dat wasverzachter eigenlijk niet mag bij babytjes ivm met allergie? He maria weer back? Hoe gaat het met je studie? Oh ja tot slot. Ik vertelde jullie van de week dat ik benaderd was door een werkgever. Ik heb gemerkt dat ik het heel leuk vond en vanmiddag maar de stap gewaagd en officieel gesolliciteerd. Als ik wordt aangenomen dan zien we wel waar het schip strand. Ik heb het in ieder geval in mijn brief gemeld waarom ik al zolang niet werk Meiden fijne avond allemaal. Ik ga zo sporten. Oh ja daar nog over. Het is niet zo moeilijk om het sporten vol te houden als je dat altijd heb gedaan. Tot 2000 gaf ik 3 a 4 uur in de week Jazzballet en had ik 2 uur in de week zelf les. Daarom ben ik zo blij dat ik nu weer wat kan gaan doen. Alleen steps mag ik niet meer doen van de bekkentherapeut is niet goed voor een instabiel bekken. Maar afgezien daarvan wilde ik het ook even niet meer doen ik heb 4 dagen last gehad van spierpijn
Linda, daarom is het ook wasverzachter van Neutral, dat is zonder parfum, zonder toegevoegde kleurstoffen, etc. Dit staat op de site van neutral: Neutral Wasverzachter Neutral Wasverzachter is dermatologisch getest en hypo-allergeen. Neutral Wasverzachter zorgt ervoor dat het wasgoed heerlijk zacht wordt. Het is geconcentreerd en zuinig in gebruik.
Heeee daar ben ik ook weer! Zoals jullie hebben gezien, was het erg gezellig bij Esther. Niet alleen Hester & Vincent hadden het gezellig, maar ook Esther & ik, haha! Wat een ontzettend snoezige foto's, he? Het zag er in het echt ook erg lief uit, twee van die bolle toetjes naast elkaar. Pas toen Vincent toch echt iets te opdringerig werd (lees: toen hij omviel ), moest preutse Hester een beetje huilen, haha. Tja.... arme Vangeli en Nynke... ik hoor net van Wim dat Hester vannacht over Vincent gaat dromen. Dat zei ze tegen hem, toen hij haar zojuist naar bed bracht, hihi.
Ik vind 'Oei ik groei' over het algemeen een heel leuk boek, maar er staan soms wel een beetje rare dingen in hoor! Ik dacht ook vaak dat mijn kind achterliep. Het lijkt wel alsof ze steeds een paar maanden voor lopen in dat boek; zo zou Sofia het nu leuk moeten vinden om zelf haar serviesgoed naar het aanrecht te brengen en het af te wassen... Ik ben al blij als het plastic bord niet in 1000 stukken tegen het plafond plakt en ze geen gat in haar hoofd valt tegen de keukenkast. Volgens het boek kan ze nu voluit praten én is ze motorisch briljant. Nou, dat is allemaal niet zo (en ik ben er -eindelijk - achter dat ze niet achter is). Laat je dus niet 'aanpraten' dat je kind heel veel niet kan wat het wel zou moeten kunnen, want de auteurs zijn nogal optimistisch.
ah wat een leuk setje! kan me voorstellen dat hester over m gaat dromen hihi nou maria, nog paar weekjes en dan moeten onze verloofdes ook maar eens gaan meeten haha