November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Het is ook zooooooo'n lekker ding!

[​IMG][/url][/img]

2. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    (al heeft 'ie wel een beetje een zielig kapseltje vergeleken met z'n buitenechtelijke scharrel...)

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nou, t moet idd gezegd worden.. Ik vind Thije écht een mooi knappe kerel!

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Sorry Gwen, met zo'n leeftijdsverschil kan ik als moeder écht niet akkoord gaan!
    (ja, de soap-modus is aan!)

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    En wanneer mag ik jouw zoon nou eens in levenden lijve bewonderen? Als hij geen risico meer loopt uiteraard, maar wanneer is dat ook alweer?

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    euh, snap je volgrns mij even niet..

tsja, de symbolische datum is 1 april.. vanaf dan gaat hij ook naar het KDV, want ja.. de virussen dwalen blijkbaar in het rond hier in almeloooo :rolleyes:
    tijd om te verhuizen dus!
    makelaar is geweest,, vind het wel heel spannend allemaal..
    zoveel scenario´s die kunnen gebeuren.. :(

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier pakt Deniz ook nog niets hoor. Hij maait idd met zijn armpjes en beentjes tegen de mobiel aan. En eerlijk gezegd heb ik nooit in dat boek oei ik groei gekeken en zal dat ook nooit doen. Ieder kind is anders en ontwikkeld zich ook anders. Als het dan anders in het boek staat kan ik me voorstellen dat je onzeker wordt of je erge zorgen gaat maken.

Esther en Muriel: mooie foto's!

Nou, we hebben een record! Deniz ligt in bed en slaapt :whistle: :whistle:

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jippie!

9. Jeeej! Goed zo Stasia! Way to go!

Fenna slaapt ook voor het eerst vandaag langer dan een uur... welliswaar met een paar huiltjes tussendoor, maar toch.. ze is vandaag weer lekker aan het rommelen.. dat krijg je als ze eerst naar het cb wordt gesleept en dan weer mee boodschappen doen en dan mag ze slapen, maar is ze te moe om te slapen..

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb de schommel niet eens gebruikt vanavond. Ik moest 1 keer terug voor zijn tutje en nu is et heerlijk stil.

Enne.... we hebben onze vakantie geboekt! maandag 23 juni gaan we voor 12 daagjes naar Turkije! \:D/ \:D/ Wilde eigenlijk 13 juni en dan voor 2 weken maar dat ging helaas niet op mijn werk. Nou, misschien is 12 daagjes ook wel genoeg voor Deniz.

11. Oew lekker hoor, Turkije.. zal wel heerlijk weer zijn rond die tijd!

12. Even een vraagje... Beetje genant :oops:

Ik menstrueer weer, precies 35 dagen na de vorige, die ook precies 35 dagen na het stoppen van de bv was. Maar of ik het nu echt een menstruatie kan noemen:

Het is een heel klein beetje, op te vangen met inlegkruisjes. Kleur is tussen bruin en rood in. En er komen slijmerige bruin-roodkleurige dingen (stolsels?) mee bij het plassen..

Herkend iemand dit? Is het nu echt een menstruatie? Ik vind het anders wel frapant dat het weer precies 35 dagen later is..

13. Niet meer actief

Geen idee Dafje, maar het klinkt wel precies zoals mijn menstruatie vorige maand. Ben benieuwd wanneer de volgende is, zou nu al moeten zijn, maar nog niks, dus geen idee of t vorige maand nou een échte was of niet en of ik nu al een beetje regelmatig ben of niet.

14. Niet meer actief

Oh lekker joh, leuk vooruitzicht. Waar in Turkije ga je naartoe? Naar familie van Ibo of niet?

En fijn dat Deniz slaapt, is dit al voor de nacht of nog een tussendoor slaapje zeg maar?

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nee nog een tussendoor slaapje. Hij krijgt om 11 uur nog een fles.
    Wij gaan naar Icmeler (vlakbij Marmaris) en dan echt lekker vakantie. Wij zijn van plan om van het voorjaar naar de familie te gaan.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nou ik heb even research gedaan. Ik gaf Martijn standaar gemengd met Omneo, dat ging naar mijn gevoel heel goed. Volgens de osteopaat kon het nog beter en hij raadde me hypoallergene voeding aan omdat de eiwitten hierin kleiner zijn 'geknipt'

Nu heb ik de pakken van hypoallergeen en Omneo bekeken, en het behandelde eiwit van de hypoallergeen zit ook in de Omneo! Ik had dus net zo goed bij de omneo kunnen blijven Die osteopaat heeft dus niet echt verstand van voeding.

Ik zit nu 9 dagen op de hypo en het wordt alleen maar erger. Ik heb dus besloten om mijn gevoel te volgen en terug te gaan op omneo met standaard, en daar op te blijven.

Ik heb trouwens niet uit eigen beweging steeds gewisseld van voeding, maar dit moest steeds van CB en KA. Maar het ging eindelijk een par weken al goed met Martijn, ik had gewoon nooit op zijn advies af moeten gaan, maar op mijn eigen gevoel

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Lekker stasia, er even tussenuit!

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Esther: jij vertelde laatst dat je al lang vloeide, is dat nog zo? Ik vloei nu al meer dan 2 weken, niet veel kan met inlegkruisjes af, maar vroeg me af of het bij jou al over is

19. Jeetje Peetje.. das ook lekker dan.. Volgende keer dus meteen je gevoel volgen. Arme Martijn lijdt dus als gevolg van slecht advies! Je zal die man toch!

20. Niet meer actief

Nou fijn dan zo'n Osteopaat...
    Ik hoop dat Martijn snel weer van zijn krampjes af is met zijn oude vertrouwde voeding!

Mocht het nou niet helemaal weg gaan dan zou ik als ik jou was toch die Bfree flessen eens proberen. Lees echt alleen maar positieve ervaringen...

Deel Deze Pagina