November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Punt is wel dat Martijn rond de 3 maanden zit en de krampjes nu eigenlijk wel zo'n beetje over zouden moeten gaan. En waar stoppen de krampjes dan door? Door de flessen of door de natuur? Is maar een hersenspinsel hoor :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Volgens mij de natuur. De darmpjes moeten nog rijpen zeg maar en ze zeggen dat dat met ongeveer 3 maanden klaar is.

Nou, Peetje das lekker dan zo'n osteopaat. Voortaan gewoon lekker op je gevoel afgaan hoor.

Dames, ik ga lekker op de bank hangen. Tot morgen.

3. Niet meer actief

In principe de natuur, maar zolang deze zijn werk nog niet volledig heeft afgerond is het toch wel fijn als de pijn middels deze flessen verzacht kan worden, niet?! :(

En als de krampjes door teveel lucht worden veroorzaakt dan zijn de flessen natuurlijk wel een oplossing...

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :) :) :)

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb hem gisteren 'in het echt' mogen bewonderen en het is echt een hele lieve, stoere kanjer! :)

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik vind het trouwens opvallend dat alle kleintjes van het novemberforum zo mooi zijn. Dat vind ik lang niet altijd zo hoor, soms vind ik babies ronduit lelijk. :oops: Maar stuk voor stuk hebben alle novembermama's (ook degenen die eerder zijn bevallen ;) ) prachtige kindjes op de wereld gezet. Ik lijk misschien bevooroordeeld, maar ik vind het ECHT! :) Hulde aan de novembermama's! :whistle: :whistle: :whistle:

7. Dat is ook zo Jen, maar ik doelde meer op.. van: dan kan je het op de flessen schuiven, maar dan is het de natuur uiteindelijk die het heeft opgelost.. terwijl je gelijktijdig met de flessen bent begonnen en dus ook kan zeggen: wow die flessen die doen het goed, de krampjes zijn helemaal weg. Snap je wat ik bedoel?
    Niet negatief bedoeld dus verder.. tuurlijk liever eerder weg of minder..

Ik ga naar bedje toe.. truste! En tot morgen weer!

Roelie, alvast succes morgen bij de ha!

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Misschien heb je het al verteld, maar per wanneer zijn jullie van plan om te gaan verhuizen? Op korte termijn al of het is geheel afhankelijk van de verkoop van jullie woning? Ik vind het natuurlijk super dat je dichtbij komt wonen en ik spreek na 1 april heel graag eens met je af. :D (Ook als je dan nog niet bent verhuisd, uiteraard. ;) )

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Gwen: gaan jullie weg uit almelo dan? Dan moeten we zéker voor april nog ff een keertje afspreken met elkaar!

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dafje, op zich herken ik het niet (bij mij was de eerste menstruatie na de bevalling juist een waar bloedbad), maar zou het niet zo kunnen zijn dat dit een soort 'voorteken' is dat je vannacht of morgen ongesteld wordt?

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel
    Hier weer prima nacht gehad, gisteravond half 10 laatste fles vanmorgen 6.15 wakker gemaakt.
    Zal zo snel Niels naar school brengen en dan met Jens naar de huisarts, Lars moet maar even mee met mij hij begint gelukkig op te knappen.
    Ik kom vanmiddag wel ff bijlezen en reageren maar iedereen alvast een fijne dag!
    xxx Roelie

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Roelie: succes bij de ha strakjes.

Zowaar werd vannacht Deniz wakker :confused: om 4.15. Maar na hem z'n tutje gegeven te hebben is hij toch weer lekker in slaap gevallen.

13. Niet meer actief

Mogge

We lijken hier nu een echt ritme te hebben en ik vind t wel lekker zo. Om 8 uur word ik wakker, ga naar beneden, kolf de ergste druk van mn borsten af, druk kopje thee en neem snel ontbijtje.

Om half 9 wordt Angelina wakker, ik kruip met haar terug in bed om te voeden, blijf nog een beetje knuffelen en ga d'r dan wassen en aankleden.

Best relaxed toch zo? Nou hopen dat het zo blijft natuurlijk :)

Ik krijg straks koffie..ohnee, thee visite, Linda komt gezellig langs!

Fijne dag allemaal

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zooo lekker ritme, Ilse! En Jens lijkt het ook ineens te begrijpen, zeg ;)
    Hier gaat het ook weer lekker. Gisteren kwam hij weer eens voor een late 'voeding' (was meer een slokje) om 22.00u en vanmorgen werd hij wakker toen ik onder de douche vandaan kwam om 7.15uur. Dus perfect. Net nog even helemaal leeggekolft (170ml NA drinken van Vincent :confused:) en nu is het ff wachten op Inge (komt om 9.00 uur, ze brengt altijd eerst haar zoon naar school) en dan mag ik weer een dag de kantoorheks spelen ;)

Peetje, ik vloei nog steeds - duurt nu al 3 wkn - maar het is echt heel weinig en ik heb het idee dat het al 2 dagen weer wat minder is. Had jij ook de Mirena? Volgs de bijsluiter kon het wel 6 wkn duren dat vloeien (als ik me goed herinner).

Iedereen een fijn daggie en tot vanavond!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi meiden,

Hier iemand die flink in de war is, hoe komt dat toch altijd?
    Ik denk dat ik TE veel TE snel wil en dat terwijl ik PAS 20 ben en al doe alsof ik over 10 jaar "klaar" moet zijn.

Twijfels over de evt. nieuwe baan, twijfels over me ouwe baan, twijfels over een hbo....alleen thuis is alles zoals ik wil haha

@Peetje, ik zou ook terug gaan op de voeding die wel goed werkt.

@Hester en Vincent, leuke foto's! Erg mooi gedaan, ook dat zwart witte :)

Pfff ik ga weer in de "ik-ben-in-de-war"modus.

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zou het bijna vergeten:

Trakteren! Vincent is 3 maanden vandaag :)

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Melina, dat had ik ook erg toen ik rond de 20 was. Je hebt je zaakjes al zo voor elkaar, relax ;) Precies wat je zegt; wat als je over 10 jaar klaar bent? Wat heb je dan nog te wensen / bereiken? ;)

(Helpt dat? Effe relativeren?)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik weet t dus gewoon echt even niet.

Bij die nieuwe baan, kan ik 32 uur werken voor hetzelfde salaris, alleen de functie is denk ik te licht voor mij. De functie waar ik nu op zit is ook te licht voor mij, ik wil en kan veel meer (verveel me dus geregeld) maar omdat ik bv geen hbo heb kun je heel moeilijk iets vinden wat wel past. Maja voor een hbo moet je 21 zijn voor een toelatingstest (heb geen havo gedaan).

Dus blijf ik bij deze baan met vast contract? Zodat ik voor me 21ste nog een 2de kind kan krijgen? Zodat ik daarna een hbo kan doen?

Offffff ga ik naar die nieuwe baan (hoor vandaag of maandag of ik ben aangenomen) en begin ik met een jaar contract? Het is wel een kleiner bedrijf, in mijn eigen woonplaats, dus ik denk meer mogelijkheden tot uitbreiding, want hier is het veel praatjes, maar ze zien je wel als pion.

Ik heb namelijk bij mijn manager aangegeven dat ik graag wat meer zou willen, en hij zei dat dat niet kon. Nou denk ik dat hij meer het idee had dat ik een beter salaris wou dus ga het er vandaag nog over hebben, want ik heb een aparte manager :rolleyes:

En stel ik word niet aangenomen, ga ik dan op zoek naar een andere baan? Nu ik te horen heb gekregen dat er hier niet tot weinig mogelijkheden zijn (althans dat maakte ik erop uit) wil ik hier dan nog wel blijven?

wat een dilemma's weer hé :(

19. Dat is het punt juist, ik ben de eerste keer ook heel heftig ongesteld geweest.
    Maar nu is het vanaf zondag al dat het steeds kleine beetjes zijn..

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zoals me manager dat aangaf, had ik het idee dat ze je liever kwijt dan rijk zijn, wat me dan weer een extra druk geeft om wel weg te gaan....

Deel Deze Pagina