November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bedenk me ook net, Gwen, volgens mij waren wij toch ongeveer tegelijk uitgerekend? Jij de 13e, ik de 14e?

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melina wel fijn dat je manager je een kans wil geven! Ik lees dat jij Vangelis op vaste dagen in bad doet, misschien moet ik dat ook gaan doen. Nu doe ik het wanneer het uitkomt en wanneer ik er zin in heb. Misschien is wat vastigheid wel goed voor hem.

wel heb je ooit! zit ik nog te klagen over de motorische ontwikkeling gisteren; kijk ik nu in de wipstoel! Martijn heeft per ongeluk het rammelballetje van de activitygynm geraakt en ontdekt dat er geluid uit komt, nu probeert hij steeds te slaan, wel 75% van de tijd mis,maar goed!

sorry voor het megaopschepperige egobericht :oops:

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik voelde in de buik al aan dat hij hoogbegaafd was ;)

(ik spreek wel eens sommige moeders die al aanvoelden dat jantje zus of pietje zo was pfffffffffff)

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik de 12e :D

Wow Peetje, dat gaat dus de goede kant op!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb het even gefilmd, ben hem nu aan het uploaden, zal zo de link plaatsen

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo lekker gekletst hier. FF kijken wat is blijven hangen.

Wat betreft voedingen: 7.30-11.30-15.30-19.30-23.30. De late fles moeten wij hem wel altijd wakker maken. Meestal voor de fles van 19.30 doen wij hem in bad of onder de douche of gewoon alleen de pyjama aan. Daarna flesje en daarna even knuffelen en naar bed. Laatste paar avonden gaat dat hartstikke goed.

Dafje: Jeetje alsof dat jouw verantwoordelijkheid is dat die muts (sorry) geen orde kan houden.

Melina: Je hebt nog een heel leven voor je. Je bent pas 20 dus je hoeft nog niet alles helemaal klaar te hebben. Het lijkt me wel lastig als je niet weet wat je eigenlijk wilt gaan doen met je werk of evt opleiding.

Hier ligt er een te mopperen in zijn bed. Zo van he hallo ik wil niet slapen.

Vanmiddag ga ik naar Breda toe. Morgen heerlijk shoppen met mijn moeder en zus in Den Bosch. Ibo komt morgenochtend met de trein richting Breda. Als we allebei morgenochtend naar Breda zouden gaan moesten we zo vroeg op. We willen nl. op tijd in Den Bosch zijn. Dus dit is de beste oplossing. Hmmm vanavond lekker zelfgemaakte frietjes van mama heerlijk. Mijn zus komt ook eten met de kids dus het wordt gezellig.

Nou, ik ga ff een peukje roken en de was opvouwen. Laters.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Hier al weer naar het CB geweest met meneertje
    Hij weegt nu 6730 en is 61cm en hoofdje is 42cm

Allemaal netjes in orde dus.
    Ik hoef Quinn niet meer wakker te maken voor zijn voedingen, aangezien we dat nu wel moeten doen. Dus het zou dus kunnen dat we straks op 4 flessen komen, maar dat is totaal aan Quinn.

Zijn 2de prikjes waren weer een ramp, hij heeft echt de heleboel bij elkaar geschreeuwd, zo zielig!

Quinn is echt een draak, als hij hier op zijn buik word gelegt, dan weigerd hij echt zijn hoofd op te tillen, ds we hebben er zo eens over. en zij legt quinn op zijn buik, wat doet hij :confused: hij tilt zijn hoofd op :confused: en een lol dat hij had ggrrr

Jammer genoeg is vanmorge weer zijn hele voeding eruit gekomen :( ik snap er niks van eigelijk.
    Ook zit Quinn redelijk verstopt, heb de ha al gebeld en word vanmiddag terug gebeld erover.

Roeli hoe was het bij de HA?

Peetje ik baker Quinn nog steeds ieder slaapje in, hij heeft hier ook gewoon meer rust mee.

en toen wist ik het niet meer :oops: sorryyyyyyy

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo ben weer thuis kom vanmiddag ff bijkletsen maar Jens heeft pseudo kroep. Google maar ff maar het is een ontsteking van de bovenste luchtwegen, het klinkt enger dan het is :)
    Ik ga ff wat doen hier voor Niels van school komt tot vanmiddag!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Peetje wat een lief filmpje! Hij doet erg zijn best :D

10. Meiden, dank jullie voor jullie lieve berichtjes.. het bevestigd mijn gevoel en dat is toch wel heel fijn.

Voor wat betreft schema.. we zitten hier weer op het 4 uurs schema, behalve 's avonds.. Fenna slaapt weer zo goed.. Het is al volgt op de maandag, dinsdag en woensdag ivm werk 6:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 21:30
    En als ik niet werk dan mag ze uitslapen, dan is het ongeveer 8:00 - 11:00 - 14:30 - 18:30 - 21:30

En bij beide schema's is het zo dat ze vaak wakker gemaakt moet worden en/of pas net voor de voeding in slaap valt tussen de voedingen van 10:30 en die van 18:30 En na de eerste voeding slaapt ze meestal nog tot 10:00 uur en van 18:30 uur tot 21:30 slaapt ze meestal ook en 's nachts ook.

Ik heb op Fenna's blog een filmpje gezet dat we samen praten :) Echt zo schattig!

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi Quinn is echt bezig met het babbelen, hij heeft het ontdekt, iedere keer als hij een geluidje maakt moet hij er zelf erg om lachen

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    daf: dat filmpje is echt super!

13. Ah Peetje, schattig zeg! Leuk he? elke keer als ze iets nieuws kunnen!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Leuke filmpjes Peetje & Daphne!

Roelie, ik had vroeger ook pseudo kroep.. sterkte ermee!

En nu gaan we weer naar het werk.. doeiiiii

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    kan de filmpjes helaas niet bekijken hier, ga ik vanavond even doen.

@peetje, merk dat vangelis door het regelmaat nu (hadden we eerste niet maar nu sinds ik werk weer) dat hij nog relaxed en rustiger is dan normaal.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: idd Martijn doet goed zijn best. Grappig ik heb de zelfde wipstoel alleen met lime erbij. Heb jij die 3 speeltjes eraf gehaald? Ik zag nl. alleen een balletje en die zat er bij mij niet bij.

Dafje: Lekkere kletstante die Fenna.

Roelie: Pseudo kroep? :(: Ff googlelen dan.

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ok ik weet het nu. Gelukkig dus niet zo ernstig.

Ok ik ga er eentje even wakker maken voor de fles.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    stasia ja het stoeltje is van de prenatal, er hingen 3 speeltjes aan, die bal een konijntje en nog iets. ik hang er maar 1 ding tegelijk aan want anders is het te druk voor hem dan gaat hij huilen.

ging jij nog naar de 9 maanden beurs?

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie: beterschap met Jen met zijn Pseudo kroep, lijkt me wel erg vervelend

Deel Deze Pagina