November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb trouwens deze week schaamteloos luiers ingeslagen bij de kruidvat :oops: 6 pakken van 50 luiers... pampers waren in de aanbieding. Waren zelfs goedkoper dan de krudvatluiers! Nu kan ik wel even vooruit haha.. Gelukkig zijn we net met een nieuw maatje begonnen dus dat moet wel goed komen denk ik :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ALs hij ingebakerd is slaapt hij zo 3uur na een voeding, en in de nacht slaapt hij zo tussen de 10 en 12 uur

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    een pag terug heb ik een heel verslag geschreven ;)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb echt een slaapkop hihi

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo heel even tijd.

voeden; net zoals Ilse ook op verzoek, moet zeggen toen Angelus FV kreeg gaf ik dat ook op verzoek. Hij sliep toen met 17 wkn door.
    Estrélla gaat meestal tussen 20.30 21.30 uur naar bed. En word tussen 6 en 8 uur wakker. Soms wel eens eerder. Zit nu vaak nog met moeite op 5 voedingen. Ze slaapt overdag ook veel en is wat langer tijd achter elkaar wakker.
    Niks geen schema's daar zorgt ze zelf voor. Tevens ben ik zelf niet van schema's, heb er nog 2 rondlopen en dat vind ik zelf gewoon dus niet handig. Wil ook wel eens weg, heb nog eentje die 's middags een tukkie doet. Estrélla slaapt heel veel 's morgens. ondanks haar lange nachten.

Melina, zo te lezen ben je er toch een beetje uit. Zou toch ook eerst gaan genieten van je gezinnetje, tijd vliegt al zo hard voorbij met ze. Zou jammer zijn als je daar pas over een paar jaar achterkomt. Want die komt nooit meer terug en een nieuwe baan kan altijd nog.
    Geld is echt niet het belangerijkste hoor (vind ik dan :oops: )
    Wij hebben hier bewust gekozen voor minder geld, maar meer tijd met de kinderen. Er is hier niet zo veel ruimte in het budget en vakantie zitten er vaak niet in, maar zou het voor geen goud willen missen.

Daphne en Peetje leuke filmpjes.

Peetje, Stasia Debby en ik (en Estrélla) gaan 16 feb. naar de beurs.

Roelie valt gelukkig mee met Jens. Hier zijn de kids ook weer verkouden, incl. Estrélla (al weer)

Zo ga weer even aan de gang, het is hier en enorme puinzooi (roelie kan je hand geven hoor)

Verdorrie Zefanja wil ook niet slapen......... Veel te mooi weer natuurlijk.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik baker ook alleen nog 's nachts in, overdag niet meer omdat ze het heerlijk vind om met haar handjes naast haar hoofdje te slapen.
    Is morgens altijd lachen als ik hem uit doet, ze gooit dan meteen haar beentjes en kont omhoog, armpjes naast haar hoofdje en lekker rekken en strekken. Als of ze zeggen wilt.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja is hier ook zo, helemaal rekken en strekken, ik moet dan altijd zo lachen om het gezicht wat hij erbij doet

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  9. :oops: overheen gelezen.. dom dom dom :oops:

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi geef niet hoor

11. Oh wat erg zeg! Jeetje ik ben nog steeds geschokt dat mensen hun kinderen zoiets kunnen aandoen... echt zielig! Ik bedoel door elkaar rammelen zou ik me nog íets bij voor kunnen stellen als je een bijv een huilbaby hebt, maar doelbewust verdrinken.. ook al ben je depressief.. kweet niet hoor...

12. Lekker dat je Quinn mag laten slapen. Heb je zelf het idee dat hij op 4 voedingen uit gaat komen binnenkort?

Ik kreeg gisteren ook te horen dat ik Fenna best op 4 voedingen mocht hebben als ze dat zelf aangaf. Ze weegt nog geen eens 6 kilo... Overigens vond de wijkverpleegkundige het maar stom dat de ka had gezegd dat ik met fruit en groente mocht gaan beginnen. "daar moeten toch eens afspraken over zijn!" Haha.. maar goed, ik mocht het uiteindelijk van haar toch proberen, omdat de ka het gezegd had.. alsof ik het anders niet gedaan had haha.. misschien blieft Fenna het heel niet.. dan stoppen we gewoon weer na een paar daagjes proberen.. om het over een paar weken weer es op te pakken.. we zien het wel.

13. Is Quinn nou precies vandaag niet 3 maanden?

14. Niet meer actief

Overigens is onze familie sinds kort weer een stukje groter, mijn nicht heeft er een zoon bij. Ze heeft nu 6 kinderen. Ben benieuwd hoelang die nog door gaan ;)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hehe, Hester is nu officieel de 5 kilo voorbijgestreefd ;)

Heb toch wel het idee dat wij er een beetje achteraan huppelen, naast al die reuzen-novemberbabies, haha!

Ze woog vanmorgen 5.250 gram bij het weeguurtje bij het CB.
    Wederom PRECIES op de gemiddelde-lijn, dus eigenlijk hoef ik haar niet meer te wegen, hihi :)

16. Niet meer actief

Trouwens, wij gaan vanavond weer eens een keertje een avond 'uit', althans, we gaan uit eten, is al weer een tijd geleden. We gaan naar een buffetrestaurant in Garderen, schijnt vrij goed te zijn. Dan betaal je dus een vast bedrag en mag je 2 uur eten en drinken. Ben benieuwd.

We brengen Angelina naar m'n ouders, spannend hoor. Stom dat ik er nu al nerveus voor ben hihi.

Ze krijgt normaal gesproken natuurlijk d'r laatste voeding om half 10 en gaat dan naar bed, maar nu krijgt ze die voeding natuurlijk bij mn ouders en moet dan nog mee naar huis. Ik hoop dat ze dan wel gewoon gelijk gaat slapen, anders wordt t zo laat.

Oh ze is wakker, hoe zeggen jullie dat ook alweer? Oja, luchtalarm hihi..hoewel, als je dit als alarm zou hebben zou niemand schrikken hoor, tis heel beschaafd ;)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    6 kinderen :confused:

Hoe oud is ze, Ilse, kan ze nog even doorgaan?

18. Niet meer actief

Euh, even denken..volgens mij is ze nu 44

19. Valt wel mee hoor Muriel, Fenna is ook niet zo zwaar.. Ze is nu 17 weken en weegt 5760 Dus wat dat betreft.. Denk ik dat we aardig op dezelfde lijn zitten. Of Hester zit er zelfs al boven.. Fenna zit net boven de lijn onder de gemiddelde lijn (snap je het nog hihi..)

20. Niet meer actief

Even uit mn hoofd, ongeveer, de leeftijden van de kinderen:

16, 14, 9, 7, 2 en baby. Dus elke keer 2 na elkaar en dan een paar jaar niks. De eerste 4 zijn meiden, de laatste 2 jongens.

Deel Deze Pagina