November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik weet het nog niet, een grijze. Krijg hem hopelijk vandaag per post, ga morgen testen!

Peetje, hoe werkt het bij jouw?

2. Niet meer actief

Gebruik je 'm vaak? Wij hebben 'm ook maar heb 'm nog niet gebruikt, binnenkort ga ik met mn ma en zus naar een of andere rommelmarkt en dat schijnt nogal druk te zijn, dus denk dat ik dan de babybjorn meeneem ipv de wagen.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier ook!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wie weet een site waarop ik diverse curcussen kan volgen? Dan heb ik het over 1dags cursussen met trainingen waar ik echt wat aan heb?!

*mag wel wat kosten me werk wil dat voor mij betalen :) *

5. Heeft iemand nog een draagzak over trouwens.. zo eentje waar je kleintje in kan zitten.. zo eentje die Ilse (dacht ik) over had bij de meeting..

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik gebruik hem 1 of 2 keer per week. Nynke wil er niet te lang in, dus ik gebruik hem alleen als ik bijvoorbeeld een brief ga posten of snel wat boodschappen ga halen (de kinderwagen past namelijk niet door het gangpad van de kassa :( ; dan moet ik speciaal gaan vragen of de invaliden uitgang open kan). Het eerste half uurtje vindt Nynke het fantastisch, ze kan dan veel meer om zich heen kijken dan wanneer ze in de wagen ligt. Ik vind het ook heerlijk om haar zo dicht bij me te dragen. Maar ineens vindt ze het genoeg geweest en wil ze er echt uit. Ze wordt dan heel beweeglijk, alsof ze zich eruit wil wurmen.
    Als ik jou was, zou ik dus van te voren wel even uittesten wat Angelina ervan vindt en ook of ze er langere tijd in wil blijven zitten.

7. Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    Angelina is net omgerold, van d'r buik naar d'r rug
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik geloof wel dat t nog enigszins 'per ongeluk' was, maar het zag er prachtig uit hoor. Ik had haar op d'r buik gelegd, op ons bed en ik was zelf wat was aan t vouwen. Ze lag al flink met dr benen te schoppen en zich met d'r armen op/weg aan t duwen. En ineens lukte het en kwam ze over het 'zwaartepunt' heen en ze rolde zo op dr rug. Ze keek even heel gek en begon toen breed te grijnzen. En ik dus ook :)

8. Haha! Leuk om te zien he Ilse! Geweldig die meid van jou! Zie het helemaal voor me d'r gezichtje :)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik gebruik vaak de draagdoek, Estrélla vind het fantastisch en valt dan ook vaak in slaap of ze is rustig wakker.
    De draagzak (van Blondie) gebruik ik vaak binnen tijdens het eten koken, doe je snel om en af, maar madam past er alleen niet als ze een dikke jas aan heeft.

10. Melanie, vind jij de draagdoek ook geschikt voor langere wandelingen? We willen wanneer Fenna 6 maanden is en we op vakantie gaan voor een weekje naar duitsland namelijk wandelingen gaan maken met haar, maar dan wel op smalle paadjes, dus geen mogelijkheid voor kinderwagen, maar is de tricot daarvoor ook geschikt, of kun je dan toch beter een buikzitje gebruiken?

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Peetje we hebben nog geen tijd afgesproken, maar persoonlijk ga ik liever op tijd heen zodat ik niet te laat thuis ben (ivm de kinderen). Het gaat om 10 uur open en meestal zorg ik er voor dat ik er dan ook rond 10.00 uur daar ben.
    Zal nog even met Debby overleggen wat zij wil (hint, hint), wij rijden namelijk samen die kant op.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    juist geschikt voor langere afstanden. Ik gebruik deze dus als ik lopend boodschappen ga doen. Zefanja in de wagen en Estrélla in de draagdoek.
    Zit veel beter over je schouders en rug verdeeld dan en draagzak. Terwijl ik dus rug problemen heb en een sleutelbeen die uit de kom staat. Met een gewone draagzak heb ik hier ook meer last van.

13. Oke.. en tot hoe lang heb je (hoe oud) je kids erin gedragen eigenlijk?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zeker tot een jaar. Kan ook langer hoor, maar wij hebben toen veel de rugdrager gebruikt, zitten ze hoger en dat vinden ze met die leeftijd gewoon leuker. Vooral bij papa, die 1.92 meter. hahaha

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hangt ook wel vanaf hoe groot je kindje is, Angelus is erg lang, dus die wat korter, Zefanja is kleiner dus die zat er met een jaar nog in.

16. Tnx Melanie, dan gaan we maar geen buikzitje aanschaffen. Gaat ze fijn mee in de tricot. En inderdaad als ze straks lekker goed kan zitten dan gaat ze mooi in het rugzitje. Dus dat komt wel goed met de grote vakantie, maar in mei gaan we dan lekker de tricot gebruiken! Tnx again!

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: ja 'toevallig' kan geregeld worden hoor! Inderaad je bent heeeeel zielig, ik vind ok dat je een voldoende verdiend. Ja hier ook een scheermesje

Ilse: Martijn slaapt meestal van 23.00 - 7.00-8.00

Melina: ik heb ook 'olifantgrijs' ik vind de boedha zit prima, de banaanligging niet want dan sluit het doek boven het hoofdje en dat vind ik een akelig idee. Cursussen; NCOI, Mikrocentrum (allebei speciaal voor werkenden waarvan de baas betaald)

Melanie: waar heb jij je kaartje gekocht? parkeren schijnt wel duur te zijn, dus ik denk dat ik voor trein gaan

18. Niet meer actief

Oh irritant dit, we zouden om 5 uur vertrekken dus willem zou vroeg thuis komen. Het is nu 10 over 5 en je raadt het al..hij is nog niet thuis. Mannen! GRmbl!

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    peetje, voor mij is het geen optie maar van de bba uit rijden er bussen voor 25 euro incl entree
    Enige 'nadeel' is dat je wel de hele dag daar moet zijn dan.
    En het gaat pas om 11 uur open tari

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Nee dan pak ik de trein wel of de auto, kan ik lekker naar huis wanneer ik wel.

Deel Deze Pagina