Goede avond, Hier even snel een berichtje van mij. Ik heb een baan vindt het alleen niet zo leuk maar dat boeit niet is toch maar tot sept. Ik werk dus in een friettent. Inmiddels ben ik ook getroffen door de griepvirus heb hoge koorts van 39,5. Ik ben er weer vandoor fijne avond allemaal. Ik heb ook niks bijgelezen maar dat komt nog. nu weer lekker me bedje in.
Nou Rachel wat balen zeg! Ze moeten je wel hebben met die griep. Is het werken niet leuk in de friettent?
Ik was net bij de Rook&Waterschade winkel. (soort van outlet winkel) En ze hadden prenatal kleren voor 50% en .... zo stom....babycadeaudozen van het kruidvat, vroegen ze 5 euro voor. Ik zei; die dingen krijg je gewoon gratis bij het kruidvat hoor! Ik besef achteraf dat ik het tegen de verkeerde verkoopster heb gezegd,die andere zou gezegd hebben, nou pak dan maar.... maar deze vrouw niet Zaten goed gevuld, met aventflesje en drinkbeker en speen en frisobewaardoos en weet ik veel wat nog meer...
Peetje ik heb het kaartje volgens mij via de de Rai Amsterdam gekocht. Debby en ik rijden samen en betalen ieder de helft van de parkeerkaart, komt dan op 10 euro en is goedkoper voor ons dan de trein. Tevens zit ik nog met een kinderwagen. Hmm begint dus om 11.00 uur (dacht toch echt dat het altijd om 10.00 uur begon) Nou ja begin dement te worden, hihihi
Een ding van de friettent weet ik wel: je stinkt giga naar frituurvet als je daar werkt! Heb op een festival een tweetal dagen in zo'n kar gestaan, in de buitenlucht dus, maar ik stonk een uur in de wind!
Begint het pas om 11:00 uur.. niet handig zeg.. Ik ga donderdag met mijn zus en ouders en nog een paar vrienden van mijn zus.. ze gaan vooral naar de huishoudbeurs, maar ik vooral naar de 9-maandenbeurs. We zouden tussen 10:00 en 11:00 bij mijn zus zijn en van daaruit met de bus+trein naar a'dam gaan. Ook zo lekker handig met kinderwagen. Iemand ervaring met de kinderwagen op de hhbeurs of de 9m-beurs?
Melanie: ik denk dat ik dan met de trein ga want ik vind 20,- te duur voor parkeren. Ik laat me wel op het station afzetten door Jons, ik kan zorgen dat ik er om 11 uur ben. pfffff retorutje met de trein kost gewoon 30,-!
ik neem martijn niet mee naar een beurs, denk dat het veel te druk voor hem is. Daf: ik denk dat het wel druk is met de kinderwagen, iedereen loopt daar met z'n kinderwagen. kun je niet vor een draagzak gaan?
Draagdoek wordt het dan.. maar ik weet nu al dat ze dan echt de hele dag sjago gaat zijn omdat het anders dan anders is.. dus... ik denk dat ik toch maar voor de kinderwagen ga...
Peetje ik geef BV dus ja ontkom er niet aan. En ach daarna een paar daagjes rust doet wonderen. Ik neem ook de kinderwagen mee, de hele dag met een draagdoek is wel erg zwaar, denk ook niet dat die kleintjes dat erg leuk vinden. Maar neem hem wel mee voor de afwisseling.
Dames... Mochten jullie een gratis parkeerplek zoeken voor de auto in Amsterdam... bij mij voor de deur is het gratis! En er is altijd plek. En dan pak je zo de bus naar het CS (6-7 mins) en daar pak je de tram of de metro naar de RAI. Paar strippen op je strippenkaart kost het je dan alleen En dan kun je meteen nog even gedag zeggen hier, haha! Laat maar weten als het je wat lijkt, dan geef ik je de route! het scheelt je ook een hoop in de file staan voor de RAI en omliggende P-plaatsen. Want druk zal het er zeker zijn!
Hallo meiden Pffffff wat een dag zeg, Quinn is echt niet lekker, ook nog eens verstopt en aan het spugen Vanmiddag heeft hij echt liggen schreeuwen, dikke tranen en ontroostbaar, zo enorm zielig. Gelukkig was mn schoonmoeder er, had geen zin in haar eigelijk maar op dat moment kwam het even mooi uit. De HA belde vanmiddag terug en heb voor Quinn losec gekregen, hopelijk heeft het een beetje resultaat. Want Quinn heeft nu wel weer alles tegelijk. Vanmiddag maar even gaan wandelen met hem, moest toch naar de apotheek en voeding voor hem halen, wat trouwens goedkoper is bij de Etos dan de Kruidvat scheeld even 2 vind het een hoop eigelijk. Nu ligt hij wel te slapen, niet ingebakerd, dus hij behoorlijk onrustig, veel huiltjes tussendoor, maar slaapt wel weer verder. Ben benieuwd hoelang. Heb vanmiddag als afleiding maar de ramen staan zemen, moest echt even aan wat anders denken. Sorry dat ik even niet reageer, maar heb gesloopt
Mag ik even trots zijn op onze zoon! Hij slaapt nog steeds zonder ingebakerd te zijn Wel af en toe een huiltje, maar is daarna snel stil.
Hoi Allemaal, Pfoe, nu pas tijd gehad om bij te lezen. Het werken gisteren ging weer lekker maar wederom helemaal gaar, was om 22.15u thuis. Vanmorgen moest ik om 9.00u bij het CB zijn met Reese voor zijn 2e prikjes. Alles was goed met hem, hij woog 6800 gram en is 61 cm. Maar door de prikjes was hij deze keer heel huilerig, dus had ik nu pas de kans om even snel bij te lezen. Morgen weer werken, van 4.30 - 18.00u, dus dan zal ik morgenavond ook wel weer kapot zijn. Ben wel heel erg benieuwd want dit wordt Remco's allereerste papa dag (en ik mag lekker de hele dag op zijn vrachtwagen rijden ) Verder nog slecht nieuws gehad, de schoonpa van mijn zus heeft vandaag een scan gehad en meteen de uitslag gekregen. De uitslag is dat hij dus kanker heeft in zijn maag. De agressiefste vorm. Nu gaan ze onderzoeken of het uitgezaaid is of niet. Bij geen uitzaaiingen wordt er geopereerd en anders is het waarschijnlijk een aflopende zaak. brrr, ben er helemaal van onder de indruk..... ga maar duimen dat het niet uitgezaaid is. @ Ikke: ik werk dus maar 2 dagen en zo kan ik dan wel 24 uur bij elkaar verdiend hebben. Dan hoeft Reese op deze manier maar 3 x per 2 weken naar oppas (om de zaterdag is Remco vrij) @ Peetje: dikke knuffel meid, ik leef met je mee, het is niet leuk om je mannetje zo te moeten zien lijden @ Roelie: fijn dat ze Niels meteen gaan helpen, en dan op naar het gedragsonderzoek Wens Jens ook beterschap van mij. Wat een mooie foto's zijn er weer gespamd @ Gwen: spannend, spannend. Wij hebben wel gekozen voor de dubbele lasten en Remco's flat is niet zo gewild. Maar we kunnen wel gewoon rond komen met die dubbele lasten en als straks de flat weg is hebben we het heel goed. @ Stasia: ow, lekker naar Turkije @ Melina: inderdaad moeilijk wat te doen, goed erover nadenken zou ik zeggen en dan de juiste keuze maken. @ Gwen en Peetje: hier met Reese ook hetzelfde vanaf een uur of 5 - 6 's middags slaapt hij zijn best en 's ochtends na de voeding hoef ik hem niet terug te leggen want dan wil hij niet meer slapen Inbakeren: Reese ligt nu overdag in de box op zijn buik te slapen en dan dus niet ingebakerd. Vanaf zijn avondvoeding (rond 18uur) baker ik hem in. En 's nachts ook nog. @ Ikke: fijn te horen dat Quinn het nu ook goed doet zonder ingebakerd te zijn. Hier ook dus vandaag, maar heb Reese net in bed gelegd en hij is warempel na 5 minuutjes morren in slaap gevallen. Hier trouwens ook rekken en strekken en een dikke smile 's ochtends als ik hem "uitpak" @ Rachel: beterschap en toch gefeliciteerd met je nieuwe baan Had trouwens vanmorgen mijn broertje (eigenlijk stiefbroertje, maar hij is al ruim 12 jaar mijn broertje ) meegenomen naar het CB. Hij is 13 maar ziet er veel jonger uit. Dacht die arts dat hij ook mijn zoon was haha.
Goeieavond Ben helemaal bijgelezen maar ff niet in reageermodus ik spring er gewoon vanaf hier weer in. Jens ligt nu rustig te slapen zonder rare en enge piepjes dus hopelijk gaan we een rustig weekend tegemoet. Verder is het hier redelijk, dit weekend moeten René en ik drastisch om de tafel en een paar pittige gesprekken voeren want het gaat hier niet goed, we hebben al dagen geen woord meer tegen elkaar gezegd en ik heb nu ook aangegeven dat als we niet rap de boel oplossen we nog voor Niels zijn verjaardag uit elkaar zijn ik ben het helemaal spuugzat momenteel. Voel me echt alleenstaand mama hij doet niks en het interesseert hem allemaal schijnbaar ook niks, de kinderen wel maar of ik het wel aankan en hoe ik me voel...hij negeert het gewoon. Ik ben er momenteel heel erg klaar mee dus er zal dit weekend wat moeten gebeuren en anders is het hier einde oefening ben ik bang...dit werkt niet meer Sorry voor het ego-berichtje. xxx