November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga nergens heen hoor ;)

Roelie truste meis

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is weer lekker onrustig in zijn bedje
    Hij is wederom niet ingebakerd, hi jengelt maar echt huilen doet hij dus niet.
    Eigelijk ben ik in staat om hem uit bed te halen, maar moet even door zetten, denk dat hij zo wel weer in slaap valt (hoop ik)

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had al gewijzigd hahaha, dees hoe maak jij je nam oranje op msn? ik zag vanmiddag dat jij dat had

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    krijgt hij nog een voeding straks? zoniet da zou ik hem er ff uithalen en straks inbakeren

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    IN msn op je naam klikken, opties, opmaken, dan krijg je de kleurtjes waar uit je kan kiezen

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hij krijgt straks nog een voeding, wil voor de nachten hem nog wel inbakeren. Want dat vind hij echt nog wel heel fijn.
    Overdag als ik hem ging inbakeren ging hij vaak huilen en huilen in bed en eigelijk vandaag totaal niet het geval geweest toen ik hem in bed legde.

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh da ga ik morgen eens proberen

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en zoals ik had verwacht en hoopte is het ....

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    slaapt hij?

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ssttttttttt het verboden woord hier in huis :)

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahaha slapen is hier ook heilig, daar doe ik alles voor. wij gaan zelfs fluisteren, alles, als hij maar gaat slapen hahaha

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi nou dat doen we niet, maar is ons te vaak gebeurd dat we zeggen hij slaapt, dat hij wakker word :( Hoe hij het voor elkaar krijgt is mij een raadsel dus daarom verboden

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dees ik ben er ook vantussen, tot morgen

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Peetje truste alvast en tot morgen

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Waar zijn de andere meiden gebleven?
    Zit ik dan weer in mn upske

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Peetje, Adriaan is automonteur en tja die kunnen niet zonder die dingen op 4 wielen. De auto van zijn broer was in de prak gedraaid, distributiesnaar geknapt en een hele hoop elende.
    Maar ja een grote klus dus. Die Adriaan in zijn vrije tijd moest doen. Dus 's avonds en zaterdags.

Bespaarde zijn broertje 1100 euro maar bracht ons een hoop centjes op. Zodat Adriaan LPG in zijn auto kan bouwen ( is ie weer de zaterdagen aan het klussen) Nou weet ik wel dat hij er op zich niets aan kan doen.
    Morgen moet de snaar van onze auto worden vervangen, nogal een grote klus dat bijna een dag in beslag neemt.
    Ik weet dat het moet gebeuren maar ben te moe om het 6 dagen per week in mijn uppie te doen. Op zondag heb ik dan tijd (omdat Adriaan thuis is) om de achterstallig huishouden te doen en zo is de week weer om.

En net zoals bij Roelie hier ook lange dagen voor mama 6-21.30 uur en dan hebben we het nog niet over de slechte nachten.

Hmm toch nog een lange uitleg. :oops: :oops:

Het klinkt allemaal zo kinderachtig van mezelf, maar baal er wel eens van om altijd alleen te eten (tja hij werkt niet dichtbij huis, ook lang verhaal) etc etc.

(en ik bedoelde jou man Peetje ;) )

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind het niet kinderachtig hoor, je hebt een gezin en dan is het wel zo leuk en gezellig om met zn alle te eten.

Ik neem echt mn petje voor jullie af hoor.

Dan zit ik te klagen met 1 kind

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Over HBO / Melina: Het argument dat je vroeg moet beginnen met een HBO, omdat het anders erg moeilijk gaat worden, gaat voor mij persoonlijk niet op. Ik ben gaan werken met 19 jaar en heb van mijn 23ste tot 26ste in deeltijd een HBO opleiding afgerond. Hiermee was ik zelfs een van de jongsten in de klas; de meesten waren rond de 30-35 jaar. Persoonlijk denk ik dat het een beetje druk is om werk, baby en opleiding te combineren. Ik had al moeite met alleen werk en opleiding. En daarbij wil je op korte termijn een 2de baby. Denk dat het studeren naast je werk en je kindje(s) makkelijker gaat als de kinderen op school zitten en je wat meer tijd krijgt. Maar goed, het is lastig adviseren zo van achter het beeldschempje ;) Succes!
    Qua niveau vond ik HBO niet moeilijk, maar het kost allemaal wel rete-veel tijd. Appeltje-eitje vond ik het daarom niet, want het was echt heel druk allemaal.

Voeden: hier op verzoek en dat betekent de laatste dagen tussen de 3-5 uur en - net als Melanie - geen schema. Leef zelf ook niet zo met de klok, dus dat past wel ;)

Ilse, ik ben heel benieuwd hoe de bijeenkomst van de VBN is. Twijfel best of het wat is...bij de yoga was 1 van de plaatselijke vrijwillgers geweest en dat vond ik nogal een muts :( Leek wel alsof ze provisie kreeg voor iedere druppel moedermelk, hahaha.

Wij hebben een BabyBjorn te leen en ik gebruik 'em best heel vaak met het uitlaten van de hond. Is net wat praktischer dan met de wagen als de hond aangelijnd moet. Vincent vindt het heerlijk in ieder geval!

Oei, Roelie, dat klinkt als serieus stront aan de knikker thuis :( Geen sorry zeggen als je je hart hier ff lucht, hoor. Waar moet je het anders kwijt als man'lief' niet luistert?! KNUFFEL
    (over relatiestrubbels gesproken...iemand nog wat gehoord van Indigo?)
    Ook Melanie ff een KNUF
    (en verder iedereen die er ook behoefte aan heeft ;))

Nou de heks is los op de zaak, hoor...(gemeen eucalypta-lachje) Vandaag een preek gehouden die samengevat kan worden als 'niet lullen, maar poetsen'. Kreeg wel de indruk dat de boodschap aankwam. Nu maar hopen dat het resultaten op gaat leveren. Ben ook gelijk lekker aan het werven geslagen en kreeg toevallig van de week een sollicitant.....uit Australie! We hebben al meerdere keren contact gehad en hij wil graag voor minimaal een jaar hier wonen en werken. Nu ga ik maandag eens informeren voor een TWV enzo. Ben benieuwd of dat gaat lukken :) Gelijk geregeld dat we 1) voordeliger mobiel gaan bellen en 2) allebei een nieuwe foon krijgen. We zaten tenslotte alweer een jaar bij dezelfde provider, dus dat kon vast weer voordeliger. :) Gelukkig hoef ik daar maar 1 telefoontje aan te besteden en dan wordt dat allemaal voor me uitgezocht. Vind het eigenlijk best lekker om weer wat te werken.

Vincent was heel lief vandaag en Inge is lekker wezen wandelen met hem. Bij de Jumbo mocht hij gratis op de foto, maar daar had hij geen zin in. Ook voeden en kolven ging weer super. En omdat V zo lief was, heeft Inge het hele huis vochtig afgenomen, gezogen, gedweild, gestreken, gevouwen en de wc schoongemaakt :confused: Ben zo blij met haar!

Nou heel verhaal geworden....ik ga slapie doen!

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ook dat mag hoor Dees. Ik durf het vaak niet te doen omdat mensen dan zeggen, jij wilde toch (3) kinderen.

Toen ik het laatst over de slaapproblemen van Zefanja had en dat ik het wel een beetje zat werd, zei iemand in mijn directe omgeving nou jij wilde toch kinderen :confused:
    Ehm sorry, ik vraag toch niet om een (lief) kind met slaapproblemen.
    Sindsdien durf ik er niet zo veel meer over te praten :( :cry:

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hahaha heerlijk Esther, dus de bitch is back op je werk ( ;) :)
    Enne die Inge, houden hoor! Wat een kanjer zeg.

Deel Deze Pagina