Ahw meis toch! Ik vind dat dus echt een k*t opmerking zeg, al wil je 10 kinderen! Het is gewoon zwaar en als er dan problemen zijn word het nog zwaarder. Maar neemt niet weg dat je onwijs veel van je kinderen houd, en dat je blij bent dat je ze hebt. Hier mag je wel lekker "klagen" hoor! Vind het niet echt klagen maar lekker je hard luchten! We kunnen van elkaar leren denk ik alleen maar, de tips die er dan voor bij komen. Dus meis gooi het eruit!
Esther klinkt goed allemaal zeg! Lekker weer bezig op werk dingen regelen, heb je goed gedaan! Ohw en Inge is TOP!
Whahaha de bitch is back! Hee, maar wat is dat nou voor een rare reactie; als je kinderen wilt dat je dan niet mag balen van de slapeloze nachten?! Die is achterlijk zeg! Als zo iemand eens klaagt over bijvoorbeeld zijn werk/partner of wat dan ook zou ik 'em direct met zn eigen woorden om de oren slaan...jij wilde toch werken/trouwen/etc?!
Meiden die fv geven een tipje, kijk eens op mp. Ik ben nu in onderhandeling met iemand die 6 pakken Friso intensief verkoopt voor 50 euro, scheeld een hoop geld, aangezien je per pak 16 euro betaald. Ook luiers zijn er vaak genoeg. IS het kijken waard
Joehoee de lactulose heeft zijn eerste werk gedaan, maar om men wat stonk dat weer zeg. Maar het raam weer open gedaan! Ik zat ook lekker onder, aangezien dat hij ineens heel hard ging huilen in bed, dus pakte hem op, maar had nog niet gezien dat hij onder zat. Maar ben allang blij en Quinn ook, hij kon weer heerlijk lachen toen hij helemaal schoon was, kan het me voorstellen. Quinn zijn liesjes zijn trouwens erg rood/geïriteerd, wat kan ik daar nou het beste aan doen? Nou ik ga voor hier afsluiten iedereen weldrusten en sweet dreams
Zo ik ben weer thuis van mn eerste Angelina-loze avondje...we zijn uit eten geweest. We zijn net thuis en ik ben doodmoe dus duik mn bed in. Truste, ik wens jullie een rustige nacht. Angelina ligt nu weer in de puckababy, kijken of het goed gaat.
Oooooow ik voel me een slechte moeder! Je zou toch denken dat het me iets beter af zou gaan na bijna 1,5 jaar ervaring... Vanavond was ik bij mijn ouders op bezoek; Sofia blijft bij ze slapen. Ik bracht haar daar naar bed en ze zette het enorm op een gillen toen ik de kamer uitliep. Dus mijn moeder en ik zijn er bijna 2 uur mee bezig geweest; heen en weer lopen, troosten, instoppen, liedje zingen, speentje pakken, knuffelen etc. Ik liep behoorlijk op haar te 'schelden' beneden; "het kind is al bijna 1,5 en ze moet een voorbeeld nemen aan haar broertje van 3 maanden" (want Thije lag natuurlijk weer overal heerlijk doorheen te knorren) en "het is altijd wat met haar" en "waarom kan ze nou nooit normaal gaan slapen?" etc. etc. Totdat bleek dat ze een enorme poepluier en zere rode billetjes had . Ik dacht dat het vage poepgeurtje nog van een eerdere luier kwam... Ik heb haar verschoond, ingesmeerd met zinkzalf en nog wat na-snikkend en met de traantjes nog op haar wangen viel ze onmiddellijk in slaap. Vind het zó zielig .
Goeiemorgen meiden. Esther en Dees, dank je wel voor jullie lieve woorden, enne diegene die de opmerking plaatste is krijgt binnenkort een 2e, dan ga je toch bijna hopen dat....... O Wencke geen slechte moeder hoor, hahaha hier dus ook wel eens. Ach ja soms is het wel eens lastig wat ze nu weer willen, nee hoor je doet het top! Dees, ik doe vaak een beetje talkpoeder er tussen zodat het goed in droogt, wel even goed uitsmeren anders gaat het zo klonten. Estrélla heeft vaak gesmette/rode plooien, tja wat wil je als ze zo rond is. Maar als ik vette zalf gebruik word het nog erger.
Wenke je bent geen slechte moeder hoor, is soms niet te overzien wat je kleine nou wilt. Dikke knuffff
Ohww goedemoggel trouwens Ik heb heerlijk geslapen, Quinn slaapt nog steeds, hij mag wel even uislapen is de hele week al vroeg opstaan voor hem. Hij was gister ook a niet lekker. straks de weekend gebeuren doen, en hopelijk een nieuwe foon uitzoeken Ohw een mailtje gehad over die voeding via mp, joepiee kan haar straks bellen en dan maken we alles in orde Me even ruim 40 bespaard.
lekker Dees dat ie nog slaapt. Estrélla slaapt ook nog, maar wel na een onder breking van 5.45 uur. Pff ga zo eens opschieten, aankleden en zo....
Mogge Zo ben nog moe van gisteravond zeg, ben dat niet meer gewend, ik lig elke avond rond 10 uur op bed en gisteren waren we pas om half 12 thuis. Oh man, wat voel ik me ineens oud en bejaard en burgerlijk enzo..vrijdagavond en ik was moeee Angelina is vrijwel gelijk verder gaan slapen en meldde zich vanmorgen weer netjes om half 9, wat een schatje toch he. Willem heeft haar bij me gebracht en zo hebben we met z'n 3tjes nog tot 10 uur in bed gelegen/gezeten. Heerlijk hoor, zo'n luie relaxochtend Volgens mij wordt t vandaag prachtweer, dus zo een goed moment om de buikdrager uit te testen tijdens een wandelingetje naar t winkelcentrum. Fijn weekend allemaal!
Straks komt Oma even lekker oppassen op Quinn zodat wij even op ons gemak boodschappen kunnen doen en mijn telefoon kunnen uitzoeken. Oma gaat lekker een eind wandelen met Quinn. Lekker hoor
poeh zou er niet aan moeten denken http://www.nu.nl/news/1428002/122/Zestienjarige_verwacht_tweede_drieling.html
En ik vind het niet eens het shockerendst dat ze weer een 3-ling krijgt, maar meer dat ze al voor de 4e keer zwanger is, op haar 16e Daar zit toch wel iets gruwelijk verkeerd.
goedemiddag, wij hebben een druk dagje, verjaardag en spelletjesavond bij vrienden. Martijn werd om 8.15 wakker vandaag, yes! We hebben al boodschapjes gedaan en jons is in de tuin bezig, martijn blijft maar jengelen. Melanie: sommige mensen kunnen zo lekker bot zijn, vooral de mensen die het 'schijnbaar' allemaal zo goed geregeld hebben. Inderdaad jij vraagt niet om een kindje met slaapproblemen, en jou wkindjes betalen later de wel de aow voor die mensen die lopen te zeuren hoor! Altijd zo lekker makkelijk om met je oordeeltje klaar te staan als je er zelf geen ervaring mee hebt. gewoon laten lullen! Esther: zooo meteen vol gas aan het regelen lees ik, mooi! volgens mij ben jij wel het type dat dingen graag aanpakt, in plaats van een halve dag te gaan praten over hoe het aangepakt moet worden. Dees: heeeee eindelijk poep! (wie had gedacht dat je daar nog een som zou staan te juichen hahaha) insmeren met sudocreme doe ik altijd, en als je vochtige doekjes gebruikt dan doe ik de liesjes altijd even nadrogen met een hydrofieltje. Die blijven hier anders ook erg rood. maar sudocréme erin. Bedankt voor de MP tip! Ilse: packababy? wat is dat? dees/ ilse: wordt jullie pacco inbakerdoek ook steeds wijder? Wencke: gebeurt iedereen wel eens denk ik, voel je niet rot hoor!
16 en voor de 2e keer een 3ling?! what the F? jezus dat kind hoort op school te zitten en te gameboy-en, niet sexen op haar 14e! waar zijn die ouders ergens?
Peet, Puckababy: http://www.puckababy.com/index.php Is dus een inbakerzak, waarin ze meer bewegingsvrijheid heeft dan in de Pacco, maar wel nog 'ingepakt' zit. En nee, ik heb niet t idee dat de Pacco steeds wijder wordt, maar mijne was ook niet nieuw, dus was wellicht al wat uitgerekt. Hij wordt nu wel te kort.
Goedemiddag, Peet, werken in de friettent is niet zo geweldig omdat je alle dagen moet werken dus ook weekenden. en net wat dafje zegt je stinkt helemaal naar de frituurvet. Maar ja het is tijdelijk. Dees, bedankt voor de tip om op MP te kijken voor voeding zo ga ik vanavond een pak fv ophalen voor nop. Even een vraag wat te doen als je baby helemaal vol met slijm zit? Fayenne heeft erg last van slijm sinds gisteravond. Maar ik merk niet aan haar of ze verkouden is. Ze heeft namelijk alleen last van het slijm bij het drinken. voor de rest ben ik het even vergeten. De koorts is gelukig weer afgenomen vannacht er flink uitgezweet. Zo maar eerst ff het bed verschonen alles was zeiknat. bah.