November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo meiden rustig hier iedereen aan het genieten van het mooie weer?
    Hier nog niet gepraat, is nog niet nodig ook terwijl ik boodschappen aan het doen was heeft René met Lars en Niels het hele huis gesopt...ik wist niet wat ik zag :confused:
    Oke oke het is niet superschoon maar ik ga niet klagen, misschien is de boodschap nu toch overgekomen? We zullen zien...
    Jens heeft om 10 uur de laatste fles gehad maar ligt nu zo zalig buiten te slapen in de kinderwagen...haha 3 honden erom heen gevouwen wie doet hem wat? :)

Melanie: was dat toevallig mijn moeder die die opmerking maakte over: jij wou toch kinderen?
    Zij zegt namelijk ook dat soort dingen, ik mag niet klagen want blablablablaaaaaaaa....ooooh ik word er soms zo moe van!

Lenthe: ah meis toch dat overkomt ons allemaal wel joh! Het is mij onlangs met Jens ook nog gebeurd, huilen huilen huilen ik begreep er niks van en die bleek ook een poepluier te hebben...tsja dan voel je je
    wel ff naar maar het is menselijk hoor!

Dees: zo jij doet goede handel! Ik zal straks ook eens loeren op mp!
    Gaat het nu wat beter met Quinn?

Rachel: Jens zit ook vol met slijm, die blijkt dus pseudo kroep te hebben maar je kunt igg stomen in de douche, eventueel in badje met zwitsal slaap lekker met menthol en luuf smeren...

Ik ga Jens voeden iedereen een fijne dag en geniet van het lekkere weer (ook morgen nog!)
    xxx Roelie

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    He Roelie wat fijn meid, dat Rene dat gedaan heeft met de jongens. Enne complimentjes geven he, zijn net kinderen, hihihi.

Grappig dat jij Jens ook buiten zet in de wagen. Hahaha o echt super, Estrélla heeft vandaag ook weer lekker buiten gestaan. Meeste kijken me altijd zo raar aan als ik dat doe.

Leuk he dat soort mensen die dat zeggen, en heel apart meestal degene die dichtbij staan.
    Dat soort opmerkingen kan dus echt niet tegen.
    Gaan mijn haren van overeind staan.

Ga zo even lekker lopend boodschappen doen.

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahaha ja ik prijs hem de hemel in en kijk gewoon over het restant stof heen :)

Ik heb dat altijd gedaan hoor met mooi weer kinderen in de wagen en buiten neerzetten, zelfs wel als het vriest, gewoon lekker inpakken en de frisse lucht in is alleen maar gezond lijkt mij?
    Alleen in de stromende regen dan mag Jens naar binnen :)
    Ik ga hm wakker maken nu hij zit al bijna 5,5 uur zonder voeding :confused:
    Gek kind...

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat een superheerlijke dag zo! We zijn lekker met zn 3-tjes en hond wezen wandelen. JP is ook relaxed vandaag, dus ik klaag niet :D

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zo, wat is het rustig hier. Iedereen is aan het genieten van het mooie weer zeker. Ik krijg er echt lentekriebels van.

Ilse, heb je de babybjorn vandaag nog uitgetest? Ik hoop dat Angelina ervan genoten heeft.
    Wij gaan zo meteen ook een stuk wandelen (met de wandelwagen). Mijn man is nu de fles aan het geven en zodra hij kaar is, vertrekken we.

Melanie en Roelie, wat een goed idee om de kinderwagen buiten te zetten met dit mooie weer. Hier is het niet zo handig, want we hebben geen tuin. Wel een groot terras, maar met een drukke straat ervoor dus dan zou Nynke in de uitlaatgassen liggen. :( Na de verhuizing (pas over ruim een jaar) hebben we gelukkig wel een tuin en wonen we ook aan een rustige straat. Ik kan niet wachten tot het huis klaar is...

Morgen ben ik voor het eerst een dagje zonder Nynke. Gelukkig heb ik wel voldoende afleiding: ik ga naar een toneelstuk in Den Haag. Het is een theatermarathon (Odysseus) die van 13.30 tot 22.30 duurt. Met de reistijd erbij, ben ik dus een hele dag weg. Nynke blijft thuis bij mijn man, dus ze is in goede handen. ;)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier dus ook als het vriest en het is mooi weer, kruik erbij en klaar.
    Ze staat mooi in de luwte en het is lekker gezond voor ze.
    Hier ook bij alle 3 gedaan en nog de jongens zijn ook veel buiten. Heerlijk toch.

Heerlijk even een dagje eruit morgen Serafijntje. Geniet ze, klinkt erg leuk.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, ik meld me ook weer aan in het land der levenden ;) J. Hier gaat alles hartstikke goed. De eerste werkweek zit er weer op. Het was echt superleuk en ik vond het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik heb ook het idee dat ik nu meer van Ryan geniet (en ’s avonds moet “vechten” met Arnoud om de aandacht van Ryan ;)).

Jennie: oh fijn zeg, dat jullie nu eindelijk een afspraak hebben bij de KNO-arts! Ik hoop dat er dan meer duidelijkheid komt. Hoe gaat het met Esmay?

Daphne: hoe gaat het nu met de eczeem van Fenna?

Dees: nieuwe foto bij je banner! Liefffff. Oh lees dat Quinn helemaal verstopt zat…jeetje, hoe gaat het nu met de voeding?

Peetje: hoe gaat het met Martijn? Lees dat je toch weer op Omneo bent overgestapt. Inderdaad gewoon je gevoel volgen, dat is altijd het beste! Over de 9-maandenbeurs (denk dat er straks toch wel iemand al heeft gereageerd, maar zo ver ben ik nog niet ;), Melanie, Stasia en ik gaan 16 februari (zaterdag). Leuk filmpje! Wij hebben volgens mij ongeveer dezelfde wipstoel, alleen rood en oranje. Gezellig als je meegaat!

Roelie: hoe gaat het bij jullie met de ziekenboeg? Iedereen alweer een beetje hersteld? Oh lees net dat er een tweede DM op het forum bestaat ;). Jeetje…lees net je berichtje over je relatie. Heel veel sterkte meis!

Wisten jullie trouwens dat DM het laatst over “ze” had. Zou het dan ipv Dirk Dirkje zijn of zo J.

Esther: oh wat een lieve foto’s van Hester en Vincent! En soap-perikelen…dat wordt gezellig en weer druk op het forum ;). Ik weet zeker dat Ryan ook graag een rol wil spelen als “vrouwenverslinder ;)”.

Linda: oh spannend gesolliciteerd! Ben erg benieuwd!

Wencke: oh wat een lieve foto’s ook van Thije en Sofie! Zoals al vaker gezegd, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden: de novemberbaby’s 2007 zijn echt hartstikke knap!

Stasia: oh lekker de vakantie geboekt! Weer iets om naar uit te kijken, heerlijk! Ben benieuwd hoe Deniz het vindt in het vliegtuig.

Muriel en Gwen: ik was de 13e uitgerekend. Mag ik een drielingmama zijn ;). Oh nee…ben al twinmama met Melanie J. Alhoewel mijn twinmama op andere novemberbaby’s stemt ;).

Melina: ik kan me voorstellen dat je je druk maakt om je toekomst, maar ik zou zeggen: doe het rustig aan, geniet van iedere dag! Je bent nog jong! Net als zovelen dus al gezegd hebben ;).

Over Hope, ik heb haar nog een pb’tje gestuurd, maar ook nog niets gehoord…is zeker alweer 2 weken geleden denk ik.

Maria: wat gezellig dat je ook naar de beurs komt! Lijkt me leuk als we elkaar nog even tegenkomen (alhoewel ik je nog nooit gezien heb en je misschien zo voorbij loop?!).

Over parkeren bij Muriel: zij is niet zo goed in routebeschrijvingen geven ;). Zeker niet als ze met de weg bezig zijn, hahaha. Nee hoor zonder gein, dat is een goed idee van Muriel!

Oh en sorry….ik heb de laatste pagina’s wel gelezen, maar niets blijft meer hangen. Ik denk dat ik even moet wennen aan het nieuwe ritme: werken, Ryan ophalen, Ryan eten, eten voor ons klaarmaken, wij eten en dan weer bijna op bed ;). Dus SORRY!

8. Goedemiddag!

Vandaag gaat erg lekker. Fenna's eerste fles was om 8:30 uur. Tweede om 13:00 uur. Derde nu om 17:15. De vierde en laatste :) krijgt ze om 21:00-21:30 uur en dan bedje toe. En dan maar hopen dat ze het oppikt dat het dan nacht is :) Dit zal dan de eerste dag van 4 voedingen zijn. En ze deed het zelf :)

Hapje zat er even niet in, want we zijn pas net thuis, maar morgen krijgt ze haar eerste groentehapje: worteltjes.

Wencke, dat kan gebeuren hoor, daardoor ben je echt nog geen slechte moeder!

Roelie, jeempie wat een naar bericht.. ik lees dat René een goede daad heeft verricht! mannen :( soms he?

9. Debby, met het eczeem is nog niets veranderd, het is misschien iets minder vurig, maar duidelijk verschil is niet echt te zien... het zit gewoon bijna overal nu... behalve onder de navel. Hoewel ik de laatste keer ook een plekje op haar been zag, maar of dit zich gaat uiten in eczeem? Hoop het niet...

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    mj.,jhgg'/'
    '';hmj ;l ; ./j.tjm ,jjkl l./

;xx "[[[[[[[[[['.

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    berichtje van sofia...

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :) nou, nou, welbespraakt typeje, die Sofia :) :) :) :)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    WAUW wat was het vandaag een mooie dag zeg!
    Echt genoten van het zonnetje en de frisse buitenlucht. Hadden we dat nou maar gedurende ons gehele verlof zo gehad, he ;)

En nu vanavond nog lekker een zelfgemaakte pizza, yummie!

Meiden, fijne avond, ik ga eens lekker bankhangen denk ik, we hebben nog veel leuke series op de DVDR staan, hoera!

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Roelie >> speciaal voor jou >> ik hoop dat het vrolijke weer EN de goede (of: goedbedoelde ;) ) daad van Rene jullie vanavond een gezellige avond oplevert met praten en zonder geknor tegen elkaar.
    Dikke kus xx

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat ook kan, en dat kost ook bijna geen drol, is parkeren op het transferium op het a'dam arena.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Let dan wel op dat er geen voetbal of ander evenement is!

17. Of je zet je auto in Amstelveen (gratis) en je rijd met tram 51 direct naar Amsterdam Rai :)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb allerlei kleertje te koop om mp. we hebben dus alles uitgezocht en besloten alles weg te doen, bij een 2de dus alles nieuw kopen :)
    http://link.marktplaats.nl/147257341

@Roelie, schrok ook wel even van je berichtje! Ik hoop dat t snel goed komt!

19. ben je nu al uit maatje 62 dan?

Of nou ja Vangelis dan :)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jup hij zit in 68 :)

Deel Deze Pagina