Mmmm.... lekker knoeien! Leuk hoor, zo'n hapje geven Kan ook niet wachten tot het bij ons zover is.... En natuurlijk een 'historisch filmpje'... leuk voor later! Maar ben even vergeten Dafje, waarom Fenna nu al hapjes gaat eten? Want ze is toch juist de laatste tijd allergisch voor iets? Krijgt ze dan niet nog meer 'allergie-gevaren' erbij? Of is het juist om dat te voorkomen?
Op zich is er niet uitgewezen dat ze allergisch is voor km-eiwitten oid maar het eczeem zou er wel op kunnen wijzen.. vraag is alleen waardoor dat dus komt.. nu we alles hebben gewassen met neutral moeten we er langzaamaan achter gaan komen of dat het zou kunnen zijn. Maar idd.. allergiereacties zijn er wel. En in overleg met de kinderarts hebben we besloten om nu te gaan beginnen.. maar goed. Ik doe voor alsnog alleen de groenten, omdat die ip geen allergische reacties geven. Fruit daarom nog niet..
Wat een leuk filmpje Daphne! En hoeveel geef je Fenna dan van zo'n groentehapje? En doe je dat voor een fles?
Muriel: bij deze dansschool kan je je ook zonder partner opgeven, ze hebben dan een soort "leenmannen" zeg maar . En je kunt ook solo-salsa'en.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1981~11 februari 8.10 uur Dees HA Debby~ 11 februari 8.45 uur Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari 11.50 uur HA Debby~ 11 februari 13.00 uur Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur Estrélla ZH echo (rug) Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Jolldeg~12 febr 20:u bijeenkomst voedende moeders (VBN) Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Zo, even de agenda er weer bij gezocht. Wat een afspraken ! Dees: succes bij de ha! Moet je voor jezelf of voor Quinn? Muriel: succes met Hester haar wennen op het KDV! Hoe lang gaat ze heen? Paar uurtjes denk ik? Melanie: succes met de echo! Krijgen jullie direct uitslag? Ik ga morgenochtend zelf even naar de ha ivm mijn zogenaamde chocolade-allergie...denk namelijk niet dat het een chocolade-allergie is, maar iets anders. Geen idee wat! Maar inmiddels wordt het ook heel droog en is het een beetje pijnlijk...
Debby, het hapje is maar een paar lepeltjes, ik geloof 3, dus wat je op het filmpje zag Daarna hoefde ze niet meer.. volgende keer weer proberen. Het hapje is een uur voor d'r fles.. schema had ik een pagina terug geloof ik opgeschreven.
Succes bij de ha morgen Debby! En ook succes bij de intake van het KDV. Gaat Ryan dan ook meteen wennen of dat nog niet? Succes ook met de 2e prikjes. Tjonge jij hebt het druk morgen! Dees, succes bij de ha morgen! Muriel, Succes morgen met Hester haar 1e wen-ochtend op het KDV! Zal wel moeilijk zijn zo'n eerste keer of niet? Tari, succes met de echo van Estrélla morgen! Hoop dat er niets raars uitkomt. (niet uit de rug, uit de foto )
Bij de Salsalessen die ik had was ik ook alleen en kregen we ook leenmannen Daarbij moesten we toch ook steeds wisselen van man, zodat we zouden leren met iedereen te dansen. Soms niet heel fijn, als je een man kreeg die het maar niet snapte, maar dat was ook wel weer grappig Wisselen jullie ook Debby?
Ikke1981~11 februari 8.10 uur Dees HA Debby~ 11 februari 8.45 uur Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari 11.50 uur HA Debby~ 11 februari 13.00 uur Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur Estrélla ZH echo (rug) Debby druk dagje morgen. De rest alvast heel veel succes met de afspraken. Tari, spannend zo'n echo bij de kleine. Ik heb ook Salsa lessen gehad maar het was een beetje improviseren. De lerares deed ook gewoon improviseren en wij improviseerden mee. Ik ben gestopt en nu zit mijn moeder op de salsa. Zijn trouwens alleen maar vrouwen. Ik kan sowieso wel goed dansen, vind ik zelf, veel komt gevoelsmatig, dat Salsa, zet maar muziek op en ik beweeg wel op de maat hoor.
Zo lag het forum er toch weer even uit zeg Hier een drukke dag gehad, visite was erg gezellig een oude vriend die we al jaren niet meer hadden gezien,via hyves weer elkaar tegen gekomen. Hij heeft een nieuwe vriendin en ze hebben ook een kleine nu, helemaal geweldig en gezellig. Quinn was nog steeds een ramp, zelfs met minder voeding spugt hij nog, al krijgt hij alleen zijn lactulose spuugt hij Na zijn voeding is het huilen, een paar uur na zijn voeding is hij nog steeds aan het spugen, slaapt erg slecht, aargggggg ik weet ht echt niet meer hoor. Ik kan echt wel janken. Ik vind het zo moeilijk om hem zo te zien Heb hem ook maar weer ingebakerd, zo komt hij nog een beetje aan de rust toe. Sorry meiden, ik ben echt even niet gezellig, maak me gewoon zorgen om me mannetje op dit moment.
Goedemorgen, Idd het forum lag er echt lang uit.. Had geen zin en tijd om daarop te wachten.. dus dan maar nu een berichtje voor ik naar mijn werk ga.. Dees, ik zit maar even te speculeren hoor, maar zou hij voor iets in de lactulose 'allergisch' kunnen zijn? Dat hij daardoor gaat spugen? Of is er iets anders dat je laatst hebt veranderd/aangepast waardoor hij gaat spugen? Ik probeer even mee te denken... Maria, dat komt zeker door het Spaanse bloed?! Kan haast niet missen dan dat je goed kan dansen Wel leuk hoor! Op zich heb ik dat ook wel, dat als ik muziek hoor, dat ik dan zo ga dansen, maar ik vind het er alsnog soms wel belachelijk uitzien Heb misschien wel een beetje talent, maar ben geen natuurtalent haha. Zo, straks weer naar mijn werk, ik ben benieuwd wat voor puinzooi ik aantref. Zowel letterlijk als organisatorisch, als bij de kinderen in hun doen en laten.. Hoop niet dat ik weer van alles recht moet gaan breien.
Ow.. ik lees net een mailtje van mijn coach, dat het dus niet netjes is achtergelaten Bah.. moet ik mijn cursus waar gaan maken: feedback geven Kan ik wel meteen oefenen Maar dat was niet waar ik op gehoopt had eigenlijk. Nou ik ga me klaarmaken en dan maar eerder naar het werk om enigsinds de schade te herstellen voor de kinderen komen.
GOEDEMORGEN! Na 2 weken van draken 's nachts rond 4 uur en per se willen eten, heeft H het nu al weer twee nachtjes begrepen... ZE SLAAPT NOG! En dat terwijl ik haar juist vandaag wakker moet maken, omdat we straks naar het KDV moeten, hahahahaha! Pffff.... ben wel benieuwd hoor. Wim gaat ook mee, die is er zelfs nog nooit geweest, die heeft op mijn oordeel vertrouwd dat we dit KDV moesten kiezen. Ik hoop maar dat hij er nu ook een goed gevoel bij krijgt!
Debby, succes met al je afspraken... DRUK dagje! Melanie, succes met de echo van Estrella's ruggetje. Krijgen jullie meteen te horen of alles OK is? Dees, moet je nu zelf naar de HA? Toch niet in de lappenmand?
Goedemorgen meiden Mijn laatste dag verlof boehoeeeee Ben al bij de ha geweest, dit keer voor mijzelf hihi, moest even voor controlle van mn spiraal, die was helemaal prima. Heb ook even mn voet laten nakijken, ik ben 2 weken geleden er door heen gegaan, en heb er nog steeds veel last van. Nu heeft er weer lekker aan zitten wrikken en doet het weer meer zeer, maar was eigelijk niks aan te doen. Quinn: Heb ook al zitten denken wat er veranderd zou kunnen zijn, maar eigelijk niks, de prikjes en de lactulose kreeg hij allemaal na het spugen al. Misschien dat de prikken het wat verergerd heeft nu. Vanmorgen heeft hij niet gespuugd, dus wie weet. Quinn heeft het gister op 4 flessen gedaan, eigelijk kwam dat omdat hij laat wakker was en in de middag ineens een ruk maakte van 5 uur slapen. Als hij nog ee fles had gewild was dat rond een uur of 2 in de nacht en heb er toch in bed onbewust op liggen wachten. Gevolg ben gebroken. Ff mn bakkie drinken en ga ik zo eens even reageren
Zo de reactie's: Inbakerzak: Bij Quinn is hij niet uitgelubberd Hij werd wel te klein, dus heb al een tijdje weer een maat groter Ik heb het van een ander merk, ben alleen even de naam kwijt. Roelie: Hoe is je weekend gegaan meid? Zal Rene toch een beetje gesnapt hebben nu hij ineens op had geruimd? Hoe is het met jens nu? Kleding: Quinn zit ook al in maaat 62, ook met de broekjes nu, al valt de ene wel groter als de andere. Maar Quinn is dan ook nu 61 cm. Wat gaat het hard Gwen: Ik vraag me dat ook nog steeds af hoe dat nu zit met de voeding en stom eigelijk, ik was vrijdag op het cb, had ik het even kunnen vragen Weet al iemand het antw? Kwijlen: whaha ja lijkt wel liters, nee overdreven. Quinn is dan ook helemaal gek met zijn handjes, lekker in zijn mond soms net iets te ver Ik geef hem nu zijn spuuglap en daar speelt hij dan mee, en zit hij mee in zijn mond dat gaat erg goed Dafje: Ik heb een tijd geprobeerd om met vaseline te smeren Het kan ook geen kwaad, maar het maakt zeg maar de huid dicht Daar kan Quinn dus niet tegen, eigelijk kan hij helemaal niks op zijn gezicht hebben Hij word dan knalrood, net een tomaatje, mis alleen de groene steel Deb: Leuk dat het dansen zo goed is bevallen! Dus je gaat het weer helemaal oppakken! Leuk hoor meis Druk daggie vandaag zeg Deb! Succes met al de afspraken Muriel: Succes op het kdv, ben erg benieuwd hoe Wim het vind Hihi, de kleine slaapkop, hopelijk zet ze het wel door nu, nu ze weet hoe lekker het doorslapen is Tari: succes met de echo! Dafje: sjee dat is even lekker beginnen zeg, NOT! Hopelijk valt de schade mee Maria: Hoe gaat het met je studie? Jen: Hoe gaat het nu met Esmay? Zo volgens mij was het wel zo beetje, ik heb me best weer gedaan