November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zie alleen maar reclame :)

2. Niet meer actief

Mogge

Iedereen succes met alle afspraken, druk dagje vandaag zeg!

Ik ga vanmiddag even naar t weeguurtje, Angelina drinkt de laatste tijd beduidend minder dus wil ff checken of ze nog wel gewoon genoeg groeit, dus of ik daar aan toe kan/mag geven. Zaterdag heeft ze zelfs maar 4 voedingen gehad en verder drinkt ze per voeding gewoon minder/korter. Dus ff checken. En ff nieuwsgierig of ze de 6kg al voorbij is ;)

Ze heeft nu 3 nachten met de puckababy geslapen en dat ging prima. Ik ga vannacht denk ik weer eens zonder inbakeren proberen, kijken of dat ook goed gaat.

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha ja tis nu reclame, ik heb net Jens gevoed en zou de tubbies opzetten maar de tv stond nog op sbs....en ik hoor ineens een bekende stem :D
    Die Carla die er nu is heeft een deel van mijn bevalling gedaan, ik weet niet of Rina nog komt maar die heeft het uiteindelijk gedaan...wel grappig zeg om ze zo te zien!

4. Niet meer actief

Vraagje, wat doen jullie de kids aan met dit mooie weer? In de wandelwagen ligt ze natuurlijk al onder een dekentje, moet ze dan ook nog dr winterjasje aan (zo'n teddy-ding) of is dat te warm? Dan beter een dun vestje aan of gewoon alleen dr kleding?

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben er helemaal emo van ;)
    Jens kijkt tubbies, ik ga hier aan de poets (ramen lappen!)
    Ik kom vanavond pas weer, René is vrij t/m woensdag dus ik ben wat minder online.
    Fijne dag allemaal!
    xxx Roelie

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier heeft Deniz gewoon een joggingvestje aan als hij in de wagen ligt. Een dikke winterjas vind ik nu te warm hoor. Maar ja na vandaag wordt het weer kouder dus dn mag hij zijn winterjasje wel weer aan.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dees: succes bij de ha
    Muriel: succes met het wennen van Hester op het KDV
    Melanie: succes met de echo
    Debby Succes bij de HA en het wennen op het KDV

Roelie: dan heb ik die net ook gezien

Hier nog de beloofde foto's van mijn truck met die hele mooie trailer ;)

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie, gek ik dat he, dat je ze op tv ziet!

Pff Ikke, ik heb het echt met je te doen wbt Quinn.
    Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt en dat je weet wat er met je kleine ventje aan de hand is.

Dafje, ik kan alleen maar AARGH zeggen. Wat ontzettend irritant dat je klas niet goed wordt overgedragen. Doe jij toch ook netjes?

Ilse, Eva had gewoon dr jasje aan, maar een vestje
    zou denk ik ook volstaan, of gewoon een extra dekentje ofzo?

Wat ik me trouwens afvroeg, misschien hebben we da al eens besproken maar eh;
    Waar kennen jullie je partner van en hoe lang zijn jullie al samen??

Ik ken Rob nu 7 jaar, we zijn 6,5 jaar samen en afgelopen april dus getrouwd. We kennen elkaar via ICQ, dat is een soort MSN dat vroeger heel hip was.

10. Niet meer actief

Wij kennen mekaar via een datingsite, nu 6.5 jaar geleden. In juni zijn we 5 jaar getrouwd.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zoo ff lekker bezig geweest, had een bak met plantjes gehad, en zo bak lijkt enorm veel. totdat je het in de potten doet, pot vol, bak leeg en je hebt nog niks hihi
    Heb ze voor de deur gezet, staat gezellig.

Ik ken Piet via vrienden, dit jaar in nov alweer 11 jaar samen en in mei 2 jaar getrouwd.

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgens dames,

Ik heb alles bij gelezen van het weekend geen tijd gehad om te reageren. Wel vrije tijd maar ik vind dat ik niet momenteel even moet investeren in mijn relatie maar dat zullen jullie ook wel begrijpen. Trouwens de reden dat ik minder post is dat wij geen laptop meer hebben. Dus als patrick achter de PC moet kan ik niet op het forum dus vandaar. ik werd hierop gewezen door Ilse maar zonder boos of zo hoor. Maar dit is gewoon voor de duidelijkheid. Niet dat ik afstand van jullie heb genomen. En dan nog iets heel belangrijks Ilse en wel meer personen hebben aan mij gevraagd hoe het nu voelt op nogsteeds bij jullie te zijn. Maar het voelt juist heel goed. Kan een beetje mijn moeder gevoelens erin kwijt en jullie zijn echt een heel groot deel van mijn therapie. Sorry als ik niet altijd op iedereen zijn verhaaltje reagereer maar soms weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Maar dat begrijpen jullie ook wel. Lieve meiden we zijn een hechte groep en ik hoop dat dat nog een lang tijdje zo blijft. In ieder geval totdat er meer babytjes zijn.:)

Iedereen een fijne dag

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Waar ik Patrick van ken.....:) Lang verhaal, wat sommige wel weten maar wat ik niet rechtstreeks ga posten. Als mensen heel benieuwd zijn pb ze maar.

14. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ben een paar dagen afwezig geweest, druk weekend gehad en geen fut meer om uitgebreid bij te lezen en te reageren... :oops:

Hebben 2 verjaardagen gehad, voor een weeshuis boodschappen ingeslagen, eerste dansles gehad en noem maar op..

Dansen was hardstikke leuk, alleen 1 nadeel; een hele grote spiegelwand met dikmakende spiegels.. :( Voelde me net zo'n kamerolifantje.
    Hebben een begin gemaakt met de samba, erg leuk, maar heb me toch een partij zere kuiten... :confused: :)

Esmay is de afgelopen dagen ook niet gemakkelijk geweest, heel onrustig bij het drinken van de fles. Weinig slapen overdag en uiteindelijk is ze dan zo moe dat ze alleen nog maar kan krijsen...echt keihard!

Dacht dat ze haar sprongetje al had gehad, maar begin nu toch te twijfelen...of zou dit de volgende alweer zijn?

Ik ga proberen er vanaf hier weer in te springen, alhoewel ik momenteel weinig gespreksstof heb....

15. Niet meer actief

Ohw ja het hoe en wat over ons.....

Wij kennen elkaar 11 september 10 jaar, hebben elkaar in de kroeg leren kennen...en 27 augustus zijn we 3 jaar getrouwd!

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

Film was leuk gisteren, we zijn naar 'cloverfield' geweest. Martijn was er vanmorgen weer om 08.00

Blondie: ja leuk! Wanneer had jij in gedachten? dinsdag kan ik niet maar de andere dagen wel, donderdags past mijn mama op Martijn.

Gwen: ik denk dat je die liter per dag niet zo nauw moet nemen hoor, hier zeggen ze dat je er best overheen mag.

Debby: hee leuk salsa dansen! Kun jij een beetje dansen?

Dees: arme Quinn toch! Helpen die medicijnen tegen de relfux niet? Of die dikkere voeding, ik weet niet precies hoe het werkt bij reflux

Daphne: krijg je dan van die cortisoncréme? Dat is idd troep, ik zou ook niet graag hormoonrotzooi gaan smeren op zo'n kleintje. En in bad met zeezout? Dat hoor ik ook wel eens.

Stasia: ik kom vanuit Eindhoven met de trein, 1 rechte verbinding. Ik bel eerst even naar prenatal of ze nog kaartjes hebben, anders ga ik ook voor het e-ticket. Ik werd getipt door Maria.

Maria: bedankt voor de tip over de 9 maanden beurs, je bent een schat!

Voeding: de 150+5 gaan nu meestal leeg, dus ik ga nu over op 5x 180+6

Kwijl: martijn druipt gewoon hele kwijl slierten uit zijn mond, begrijp er niks van. Hij zevert kei veel, hoe komt dat eigenlijk? Hij blaast bellen en lekt!

Daphne: ze kijkt even vies, maar volgens mij vind ze het toch wel lekker, wat een grappig filmpje zeg!

Ilse: ik doe meestal maxicosi met die voetenzak, nou daarin is het zo warm dat ik Martijn nooit een jas aandoe, ook niet als het vriest. En geen muts op.

partner kennen: Jons had me gevonden met de zoekfunctie van msn, dat kon toen nog. We bleken bij elkaar in de straat te wonen. 4,5 jaar geleden. 2005 voor de wet getrouwd en 2006 voor de kerk.

Linda: ben blij dat we er voor je kunnen zijn, ik dacht soms dat het juist te moeilijk voor je was. Wij zijn er ook altijd voor jou hoor meid!

17. Niet meer actief

In de maxicosi met voetenzak doe ik ook zeker geen jasje aan, dat is superwarm van binnen. Daar heeft gewoon dr kleertjes aan en dat gaat goed. Maar in de wandelwagen vind ik t net ff anders, daar ligt ze gewoon onder lakentje/dekentje.

Ik doe straks gewoon een vestje aan en neem voor de zekerheid een extra dekentje mee. Of wacht, ik heb de cape sowieso bij me voor bij t cb, die kan ik natuurlijk ook als dekentje gebruiken ;)

Wat bijzonder dat je na je wettelijk huwelijk alsnog voor de kerk getrouwd bent. Mag ik vragen waarom je dat een jaar later alsnog gedaan hebt? En bij wat voor kerk je bent? Mag ook wel via pb hoor.

18. Niet meer actief

Angelina kwijlt ook wel, maar vooral omdat ze de hele tijd op dr handen sabbelt, ze probeert soms allebei dr handen tegelijkertijd in dr mond te stoppen, dus dat wordt een natte boel ;)

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    owja, over kerken gesproken, moet de doop van eva gaan regelen, as woensdag ff naar het pastoraat

20. Niet meer actief

Wat waren sommigen van jullie al lang samen voor je ging trouwen. Woonden jullie eerst samen of was het justi een LAT? Sommigen waren natuurlijk ook een stuk jonger, dat zal ook schelen ;)

Deel Deze Pagina