November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Geloof/Ilse: we trouwden wettelijk om alles geregeld te hebben voor het huis, het was heel eenvoudig, geen echte bruiloft. We wilden het nog een keer echt doen, met jurk en al. We besloten om voor de kerk te trouwen omdat Jons zijn moedeer erg gelovig was, en mijn ouders dat ook wel enigzins zijn. Wij zijn beiden katholiek. Martijn wordt ook gedoopt. Ik ga ook niet vaak naar de mis, geloven zit van binnen. Ik geloof ook niet in een 'letterlijke' God, maar meer in de boodschap van jezus dat je gewoon goed voor elkaar moet zijn, en zo goied mogelijk moet proberen te leven. En mensen moet vergeven. Ik kan me voorstellen dat wanneer je iemand dierbaars verliest dat je dan twijfelt aan je geloof, hoewel ik niet denk dat God bepaalt wie doodgaat en wie niet, dat hoort bij het leven. Maar ik heb makkelijk praten want ik heb het nooit zo van dichtbij meegemaakt. Jons is trouwens ook Katholiek, maar niet belijdend, ik ook niet echt erg hoor

Samenwonen: wij zijn na 4 maanden gaan samenwonen, en hebben 3/4 jaar later en huis gekocht. Toen we een jaar samenwoonden zijn we getrouwd.

Stasia: we kunnen op het station afspreken, is gezellig! Ik neem zoeizo mijn mobieltje mee. Zal ff kijken hoe laat ik plan aan te komen bij station RAI

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ilse jij bent protestants denk ik he?

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Peetje, mooi omschreven, zo denk ik er ook wel over.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Ik heb net ff gekeken op www.ns.nl en ik kom om 10.51 aan op het station. Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen hoor ik het wel en dan kunnen we via pb wel de rest regelen.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nu ik toch bezig met de foto's heb ik voor piet (ook een beetje voor mij) voor valentijn 2 foto's laten afdrukken op canvas van Quinn.
    Was een leuke actie, dus dacht doe eens gek hihi

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb Rob opgegeven bij omroep brabant voor een valentijnsboeket, maar ja, ik (of hij in dit geval) wordt toch niet uitgekozen.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Deze week zijn overal de huggies in de aanbieding. Is dat een goed merk?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb geen idee, eigelijk
    Druf eigelijk geen heleboel pakken te gaan halen om het uit te proberen

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    DA heeft pampers in de aanbieding alleen zit er geen DA bij mij in de buurt.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: waarom zou Rob geen kans maken?

Stasia: zodra ik het kaartje gekocht heb pb ik je!

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat geluk hebben wij nooit, we winnen ook nooit wat...

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goed dat jullie over de luiers zijn begonnen, moet nog een pak halen voor het kdv

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    maar wel gelukkig inde liefde

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    meestal wel ja ;)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi

16. Niet meer actief

Ja klopt.

Hoewel..officieel ben ik niks ;)

Ik ben opgevoed door een hervormde moeder en een atheistische vader. M'n moeder vroeg of ik mee ging naar de kerk, m'n vader dreigde dat ik er dan niet meer in kwam (vanaf kleuterleeftijd al!). Dus altijd strijd en ruzie om het geloof.
    Ik ben dus geen lid van een kerk, niet gedoopt of wat ook, ben zeg maar 'zoekende'. Maar met alle mogelijke stromingen binnen het protestantse is het soms moeilijk zoeken hoor ;)

17. Niet meer actief

Is t een beetje goeie aanbieding bij de DA Maria. Dan ga ik ff kijken waar wij een DA hebben.

Bij Kruidvat laatst 6 pakken gekocht, maarja, met dit tempo ben je daar snel doorheen natuurlijk ;)

18. Niet meer actief

Hoeveel luiers gebruiken jullie op een dag eigenlijk? Ik denk dat ik zo rond de 6 a 7 uit kom ofzo. Dus doe een kleine week met zo'n pak van 40.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    voor iedere fles verschoon ik hem, en af en toe extra als meneer tussendoor gepoept heeft en dat kan wel eens 2 luiers kosten

20. Niet meer actief

Zelf al fff opgezocht:
    DA, 3 voor 19.75

Goeie aanbieding dus!

Deel Deze Pagina