Ik ben er vandoor, we gaan ff naar t CB. Ik heb toch gekozen voor een vestje en heb een extra dekentje bij me, moet goed zijn toch? Tot laterzzzz
Ik ken Remco via het werk, we moesten allebei laden bij hetzelfde Distributiecentrum. Wij zijn bijna 6 maanden samen Peetje: woensdag dan? Reese word ook gedoopt maar omdat er nu nog een kleintje op komst is wachten we er even mee en dan laten we ze samen dopen.
Yeps, ik vond het eigelijk niet raar. Niet ieder kind kan tegen elke luiers toch? Net zoals voeding moet je zelf mee nemen
Inderdaad best wel bijzonder dat er nog aardig wat gelovigen onder ons zijn bij de novembermama's. Ik ken er weinig in mijn verdere vriendenkring. Wim en ik zijn allebei niet gelovig. Wim is ooit wel gedoopt en gelovig opgevoed, totdat zijn oudere broertje heel jong overleed en de kerk toen tegen zijn ouders zei 'het heeft zo moeten zijn en God straft niet zonder reden etc. etc.' Vreselijk..., toen hebben zijn ouders hun rug naar de kerk gekeerd, dat is natuurlijk niet te trekken na zo'n enorm verlies.
Ik ga er eens eentje wakker maken geloof ik. 5 uur na zijn voeding vind ik toch wel weer lang genoeg hihi
Ik vind dat best bijzonder hoor, op alle KDV's waar ik ben geweest werd daar gewoon voor gezorgd, ook voor de reguliere voeding. Alleen wanneer je hele speciale (dieet-)voeding hebt, moet je het zelf meenemen.
Wim en ik hebben elkaar 5 jaar geleden als collega's bij IBM leren kennen. Hij manager, ik secretaresse.... HOE CLICHE, hahahaha! Na een paar maanden kregen we wat, hebben dat nog een paar maanden geheim gehouden en daarna gewoon bekend gemaakt, zodat er niet meer werd geroddeld. Ik was daar op UZB-basis, en wilde daar niet blijven. Ben toen andere baan gaan zoeken en ben toen bij Metro terecht gekomen na een paar maanden. We zijn nu ruim 4,5 jaar samen en wonen sinds 3 jaar samen. Toen ik Wim leerde kennen, woonde ik nog met 2 huisgenotes in een soort van studentenhuis (mijn appartement, waar ik 2 kamers verhuurde omdat de huur zo hoog was). Toen heb ik al vrij snel woningruil kunnen doen met een zwanger stel dat een groter huis zocht, terwijl ik een kleiner huis zocht. Vervolgens heb ik nog een jaartje alleen gewoond en toen hebben Wim en ik samen ons huidige huis gekocht. We zijn niet getrouwd en gaan dat naar alle wrschnlkheid ook niet doen
Verbaasd me hoeveel van jullie elkaar via het net kennen! @Linda, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jullie elkaar kennen mag ik een pbtje?! Wij kennen elkaar van een grieks feest, een gezamelijke griekse vriend waar ik toen sliep stelde ons voor. Wij zijn na 1,5 jaar gaan samenwonen. Vangelis word ook gedoopt, maar pas in de zomer. We hebben hem wel al ingezegend.
oh ja we zijn nu 4,5 jaar samen en hebben na een jaar samen te wonen een huisje gekocht waar we nu bijna 2 jaar wonen
Jaja, 6 maanden samen, maar toch mooi maar als eerste weer zwanger, he, hahahaha! Dat doen jullie GOED saampjes!
Pfoe... vandaag voor t eerst met H langsgeweest op het KDV. Viel wel beetje tegen, want we hebben niet echt een leuke leidster, vind ik. Er is namelijk 1 superleuke leidster, en die zit helaas in de andere groep Deze was nogal afstandelijk vonden we allebei, en ze rook erg naar rook, wat ik ook niet zo'n succes vond Maarja... daar is momenteel helaas weinig aan te doen denk ik, dus eerst maar eens even aftasten en kijken hoe het gaat. H was in ieder geval wel relaxed en daar gaat het uiteindelijk om. Wat tevens trouwens erg vervelend is, is dat er een ontzettend hysterische baby (ca. 9 maanden) in haar groepje zit, die constant aan het krijsen is. Een erg vies kind ook trouwens, maar dat terzijde. Het schijnt dat dit meisje thuis ALTIJD wordt rondgedragen op de arm en in de draagzak en ze zichzelf dus nooit zelf hoeft te vermaken. Tja, en DAT gebeurt op een KDV natuurlijk niet. Gillen-schreeuwen-brullen, ze was zo gestresst, dat arme kindje. En ze zit er al een paar weken, dus daar lag het helaas niet aan. Ik hoop maar niet dat H hier ook gestresst van gaat raken, ik was er iig niet erg blij mee Al met al niet echt een succes dus, deze eerste dag, maar kijken wat woensdag gaat brengen, hopen dat er dan een leuker iemand de groep leidt. We wachten af....
Goedemiddag dames, Hoe ik Dirk heb leren kennen Via mobile text chat van SBS6 nu 6 jaar geleden. na 2 jaar gaan samenwonen en juni 2006 getrouwd. Waar Fayenne naar de KDV gaat hebben ze pampers hoeven alleen de FV mee te nemen en een fles en kleertjes. En als ze straks wat ouder is en ze krijgt vast voedsel krijgt ze dat bij het KDV behalve als ze een dieet voeding hebben moet je het zelf mee geven. Zo na de HA toe met Fayenne ze is toch verkouden alleen af en toe dreigt ze te stikken in d'r slijm. Kijken wat we ervoor kunnen krijgen. Wordt nu al simpel van de cafetaria. Moest gisteren werken van 16 tot 19 kom ik daar wordt ik naar huis gestuurd i.v.m te veel personeel nou lekker dan dacht ik. Afgesproken dat ik vandaag zou komen werken van 11 tot 17 en wat denk je wordt ik vanmorgen afgebeld om half 10 ja we hebben toch weer teveel personeel lopen. Dit schiet voor mij dus echt niet op. Gelukkig volgende week dinsdag weer een sollicitatie gesprek bij een tankstation kijken of het daar wat wordt.
Ben weer terug van wegen en mn voorgevoel klopte toch wel. Ze is veel minder aangekomen dan normaal, maar gelukkig nog wel genoeg. Ze zeiden ook dat het niet erg was, maar dat het goed is als ik af en toe kom wegen, vooral voor mn eigen gemoedsrust. Volgende week moeten we toch heen voor prikjes, dus dan hoef ik niet extra te gaan wegen natuurlijk. Nog even gevraagd over hoelang ze nu eigenlijk mag slapen/zonder voeding en tot 3 maanden is dat 8 uur, vanaf 3 maanden 10 uur werd me verteld. Hmm als het aan Angelina ligt slaapt ze klokje rond, dus 12 uur. Ze adviseerden toch maar wakker te blijven maken, helemaal nu ze toch al minder voeding binnen krijgt. Dus we moeten maar even kijken hoe we dat gaan doen, toch de vroege voeding maar wat verschuiven dan denk ik.
Tankstation lijkt me ook leuk werk, alleen wel gevaarlijk. Maar je hebt gelijk hoor, als ze je zo laten zitten bij die friettent heb je er ook niks aan. Oops 8)