@Ilse, volgens mij is het wel gebruikelijk dat ze minder snel aan gaan komen hoor. Als vangelis dit tempo aanhoud is hij over 3 maanden al 12 kilo, lijkt me niet echt gezond!
hoi ik ben net even gaan wandelen, en met Martijn bij de kinderboerderij geweest. Hij ligt nu weer in bedje. Ik ga even klussen op zolder. Ilse: ik vind protestants altijd zo depri, niet om iemand te beledigen hoor, maar een beetje sober bedoel ik Luiers: ongeveer 6 per dag, gebruik nu pamper baby dry maat 3 maar vind de new baby variant beter! KDV en luiers: hier moet je ook eigen luiers meenemen, omdat er zoveel verschillende merken en maten zijn. wat betalen jullie per uur? Muriƫl: niet te geloven wat een botte opmerking van de kerk daar! Ilse: Martijn heeft nu ook een groei-dip hahaha, hoeveel was ze aangekomen? ik geloof dat ze hier zeggen dat tussne de 100 en 150 gram per week goed is.
Hoi meiden Even snel bijlezen en dan lekker buiten thee drinken...wat een zalig weer zeg ik word er zo happy van! Oh ja ik kreeg net het telefoontje: Niels krijgt volgende week maandag buisjes! Maatjes: Jens zit in 62 en dat past prima, ik heb een 68 geprobeerd maar dat moest ik nog wel errug vaak omslaan bij de mouwtjes en broekspijpjes Dafje: ah meis wat vervelend dat eczeem van Fenna ik voel zo met jullie mee... Misschien toch die alternatieve therapie proberen? Peetje: wat lief van Jons dat hij een bioscoopje geregeld had was het leuk? De afspraken van vandaag: Ikke1981~11 februari 8.10 uur Dees HA Debby~ 11 februari 8.45 uur Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari 11.50 uur HA Debby~ 11 februari 13.00 uur Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur EstrƩlla ZH echo (rug) Dees: ik las al dat het goed ging bij de huisarts! Wat was er ook alweer met je voet? Debby:hoe gingen de prikjes en de intake? En hoe was het bij de HA? Muriel:hmm dat klinkt niet echt als een succes dus op het kdv...kun je eventueel geen oppasmoeder ofzo regelen, hier hebben ze gastouderburo's enzo hebben ze dat in de randstad ook? Melanie: succes bij de echo! Ilse: ik heb Jens meegenomen naar school in de wagen met zijn teddygeval aan zeg maar en dan zonder dekentjes. De vuistregel is eigenlijk: wat je zelf aan hebt (dus eventueel een jas als je die zelf ook aan hebt) + een dekentje dan zit je goed. Blondie: coole trailer! Hoe toepasselijk Partner: ik ken RenƩ via een collega van hem die bij mij in de buurt woonde en we zijn alweer bijna 13 jaar samen Linda: gezellig theeleuten met je moeder! Hoe is het nu met haar? En ik ben blij dat wij je tot steun zijn! Ik reageer later wel weer uitgebreider ik ga ff thee drinken met RenƩ! xxx Roelie
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1981~11 februari 8.10 uur Dees HA Debby~ 11 februari 8.45 uur Ryan CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari 11.50 uur HA Debby~ 11 februari 13.00 uur Ryan intakegesprek KDV Muriel~ 11 februari Hester 1e wen-ochtend op KDV Tari ~ 11 februari 13.50 uur EstrƩlla ZH echo (rug) Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Jolldeg~12 febr 20:u bijeenkomst voedende moeders (VBN) Roelie~ 13 februari RenƩ jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari EstrƩlla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur EstrƩlla KA Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Tari ~ 13 maart 8.45 uur EstrƩlla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Haha ik moest erg lachen om je opmerking. Sober klopt wel, als in geen versieringen en grote rituelen. Maar sommige stromingen zijn juist heel vrolijk en uitbundig, kijk naar dingen als EO-jongerendag enzo, das toch niet bepaald depri hoor Wij hebruiken de Baby Dry alleen voor de nacht, voor overdag heb ik de ActiveFit, beiden mt 3
5955 gram En ja ze komt nog genoeg aan hoor, maar niet meer zoveel als t was. Ik snap best dat t op een gegeven moment minder moet worden hoor, anders wordt t echt zo'n sumo-meisje Maar ze drinkt de laatste week gewoon heel weinig, minder vaak en als ze drinkt, ook minder lang. Vandaar de dip. Voorheen kwam ze tussen de 250 en 300gram per week aan, nu was ze in 3 weken juist maar 500 aangekomen. Ik moest t gewoon even in de gaten houden, als t zo blijft gaan als nu qua aankomen, is t prima, als t volgende week nog weer minder gaat worden moeten we even aan de bel trekken.
Hee das toch mooi lekker snel geregeld, goed joh. Hopelijk gaat t nu ook gewoon snel beter! Die vuistregel gaat hier vaak niet op, want ik draag al heel snel geen jas meer, met dit weer bijvoorbeeld loop ik t liefste in een tshirt en blote voeten, bij wijze van spreken. Dus ik ben een slecht voorbeeld
Ilse: Angelina groeide dan best hard in het begin, Martijn groeide eerst ook ong. 300 gram per week en nu was hij laatste keer maar 110 gram in een week gegroeid. Bij mij zeiden ze dat het eten en groeien zich op een gegeven moment stabiliseert, en dus een beetje afneemt. Hoe groot is Angelina? Martijn was vorige keer 4920gr en 56cm ik zou me geen zorgen maken! iemand iets van Indigo gehoord?
Hebben jullie dat ook? Martijn wil absoluut niet in de kinderwagenbak naar buiten, alleen in de maxicosi op het onderstel want anders ziet hij niks. En dan is het brullen!
Nee Indigo heeft het druk denk ik. Had jij nog reactie op PB van Hope? Jammer dat ze helemaal niks meer laat horen. Zou ze echt zo druk hebben met de baby? (hopelijk gaat alles goed en is ze gewoon aan het genieten)
@Peetje, daarom heb ik dit weekend de reiswieg weg gedaan en de buggy erin gezet ligt best goed hoor in ligstand.
Eva heeft dan pech. Die reiswieg was erg duur en ik zal hem ook maximaal gebruiken. Zou ik anders echt zonde van het geld vinden.
Nee totaal niet, Angelina vind t juist heerlijk in de wandelwagen, maar is ook niks anders gewend, we doen haar nooit in de maxicosi op t onderstel, dus ze weet niet beter
Angelina was laatste keer 61cm, ik schat dat ze nu 63 ofzo zal zijn. Ik maak me op zich ook geen zorgen hoor, althans, niet om haar gewicht, wel om het feit dat ze gewoon zo weinig drinkt, maar dat moeten we maar even aankijken. Ik heb regelmatig contact met Indigo. Het gaat wel redelijk, ze heeft erg zin in het Sanadome uitje over 2 weken.
Ik wil de wieg ook zolang mogelijk gebruiken, maar vrees dat het binnen 2 maanden over is, ze wordt te lang (of de bak is te kort). Ik vind de wieg ook nog prettiger voor haar, toch wat meer beschut enzo.
hier wist hij ook niet beter, maxi cosi deed ik alleen in de auto. Maar vorige week ineens KRIJSEN want hij wou niet in de bak, hij kon niks zien...
Oke, stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe weet je nou dat ie daarom krijste? Kan ie toch nog niet zeggen (neem ik aan )?